piątek, 19 lutego 2016

beGLOSSY with LOVE | Wyniki konkursu - zagadki :)

Lutowy beGlossy w pięknej, walentynkowej oprawie jest już w moich rękach, a tym samym mam dla Was wyniki konkursu-zagadki z tajemniczym kosmetykiem :). Możecie je zobaczyć na końcu wpisu, a teraz zerknijmy do środka!




Zawartość wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie - pięć kosmetyków, z czego trzy pełnowymiarowe. Totalnie mnie urzekł wspomniany "tajemniczy kosmetyk" od Organique!

ORGANIQUE Balsam do ciała z masłem shea Truskawka & Guawa | To właśnie kosmetyk, który był nieodkrytym produktem w rytuale piękna od Organique. Aż 50% balsamu stanowi czyste masło shea, ale znajdziemy też olejki i wosk pszczeli. Jestem wielką fanką kosmetyków Organique, uwielbiam markę i większość kosmetyków sobie chwalę. Balsam Truskawka & Guawa ma obłędny owocowy zapach, więc jeśli lubicie takie soczyste, słodkie, owocowe nuty to musicie koniecznie go sprawdzić. Jest to produkt pełnowymiarowy.

CLARENA BB Cream | Miniatura kremu BB od Clareny. Bardzo byłam go ciekawa, ale kolor jest dla mnie zbyt ciemny, więc zostawię sobie na lato i wtedy do sprawdzę.

NICKA K NEW YORK Airbrush FX Blending Sponge | Gąbeczka typu beauty blender. W takim kształcie jeszcze nie miałam, ale chętnie sprawdzę! Ostatnio przekonuję się do nakładania podkładu takimi gąbeczkami, chociaż wcześniej nie byłam raczej zwolenniczką :).

BIODERMA Nawilżający olejek do kąpieli i pod prysznic | Ten kosmetyk też z chęcią sprawdzę, bo lubię Biodermę. Ponoć jest skuteczny, ale łagodny. Jeśli tak jest w rzeczywistości to mamy szansę się polubić!

SYOSS Maseczka z kompleksem ceramidowym | Generalnie nie przepadam za kosmetykami Syoss z pewnymi wyjątkami. Maski do włosów jednak uwielbiam testować, więc na pewno zostanie wypróbowana, a czy się spisze to się okaże ;).



Wyniki konkursu - zagadki:

Tajemniczym kosmetykiem był oczywiście balsam z masłem shea Truskawka & Guawa. Pierwszą osobą, która podała poprawną odpowiedź jest .... teofilka@autograf.pl!


Co sądzicie o lutowym pudełku, jesteście rozczarowane czy zadowolone?

31 komentarzy:

  1. Pudełeczko jest wspaniałe, chyba mam ochotę je zamówić, zwłaszcza patrząc na Organique :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale mnie to nie dziwi, ja uwielbiam Organique!

      Usuń
  2. Bardzo fajnie zróżnicowana zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorówka + pielęgnacja, czyli tak jak lubię :)

      Usuń
  3. ciekawe, aczkolwiek kosmetyki Syoss unikam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej też, ale z tą maską zaryzykuję ;)

      Usuń
  4. Pudelko w tym miesiacu rewelacja, bardzo "mojowe" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobne odczucia :D. Mój gust :)

      Usuń
  5. Jedno z lepszych pudełek w ostatnim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę, lepsze od poprzedniego na pewno :)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawe jest te pudełeczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję.
    Ja osobiście nie przepadam za tego typu pudełeczkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba lubić niespodzianki i liczyć się z ryzykiem trafienia na nie pasujący kosmetyk ;)

      Usuń
  8. eh ja pudełek jeszcze nie kupuję:P bravo

    OdpowiedzUsuń
  9. Maska Syoss mnie ciekawi, lubię ich szampony, odżywki i farby ;) choć lakiery i pianki też mają bardzo dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie przepadam, szampon mnie kiedyś podrażnił a odżywka obciążała moje kudły ;D

      Usuń
  10. Świetna zawartość, mam nadzieję, że ShinyBox również zachwyci w tym miesiącu...:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję teofilka. Zadanie było trudne :) Podoba mi się zawartość tego boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam wrażenie, że te rzcezy w pudelku już gdzies były, nic nowego

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne to pudelko, zaluje ze nie kupilam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. mi pudełko się podoba, nie pogardziłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełko śliczne co do zawartości mam mieszane uczucia

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna zawartość. Zapach truskawki musi być wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam to pudełeczko, zamiast biodermy dostałam krem do rąk Lambre ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna zawartość :) Zwłaszcza tej Biodermy jestem ciekawa :) Kuszą mnie te pudełka, ale zawsze się boję, że jak akurat zamówię, to przyjdzie jakaś cienizna :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne opakowanie przede wszystkim ;D Ciekawe produkty, zwłaszcza ta gąbeczka to coś niecodziennego, fajnie, że ją wrzucili :)

    OdpowiedzUsuń