piątek, 19 lutego 2016

Efekt żelowych paznokci bez lampy uv? | GOLDEN ROSE Prodigy Gel Duo

Hej! Ostatnio wypróbowałam ciekawie zapowiadający się produkt do paznokci od Golden Rose - Prodigy Gel Duo, "podwójny żel do paznokci". Sprzedawany jest w zestawach składających się z kolorowej emalii i top coatu. Producent nie nazywa go jednak "lakierem", ale żelem o wysokim połysku, 7-dniowej trwałości, jednocześnie nie wymagającym utwardzania w lampie UV. Jak to jest w rzeczywistości?

Ja od początku przeczuwałam, że będzie to tradycyjny lakier do paznokci o wysokim połysku i faktycznie nie pomyliłam się :). Teraz prawie każdy lakier jest reklamowany jako trwały i dający efekt mokrych paznokci, a jak to jest wiadomo - lepsze, gorsze, ale bez porównania do hybryd czy żeli patrząc na sam połysk. Nazwanie produktu żelem, a nie lakierem na pewno bardziej przyciąga, ale nie mogę też się przyczepić, bo jak na tradycyjny lakier duet od Golden Rose lśni naprawdę mocno!



Nie porównałabym efektu do żeli czy lakierów hybrydowych, to jednak nie to samo - połysk bardziej przypomina mi preparaty typu Seche Vite albo Poshe (jeśli stosowałyście to wiecie, że bardzo mocno lśnią).

Trwałość na moich paznokciach była naprawdę niezła, ale muszę dodać że u mnie wszystko trzyma się z reguły dobrze. Zmywa się oczywiście jak zwykły lakier.



Wypróbowałam odcień nr 15, fajny ciepły róż, podchodzący nieco pod koral czy czerwień. Myślę, że będę korzystać głównie z top coatu, który powinien na innych lakierach dawać równie dobry, lub chociaż podobny efekt. Koszt takiego duetu to 22,90zł.

Znacie Produgy Gel? Skusicie się?

34 komentarze:

  1. Kolor bardzo ładny, ciekawe jak u mnie byłoby z trwałością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ładny, ale co znaczy nniezła trwałość? 5 dni? 7dni?2 dni?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go tydzień na paznokci i wytrzymał w dobrym stanie, ale nie sugeruj się tym, bo na moich paznokciach pierwszy lepszy lakier z bazaru siedzi bez szwanku i 5 dni.

      Usuń
    2. No i to jest odpowiedz:) Czyli trwałość dluzsza niz u standardowych lakierow o ok 2 dni:) U mnie tez sie wszystko super trzyma, wiec chyba sie na niego skusze.

      Usuń
  3. Mam odcień różu. Trwałość zależy co się robi w domu, bo niekiedy po 2 dniach może zejść ;/
    Szkoda, że lakierów nie można kupić osobno bez topu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, trwałość inna u każdego jak zawsze. To samo pomyślałam! Top powienien być dostępny osobno!

      Usuń
    2. Można kupić same lakiery jak i sam top coat ;)

      Usuń
    3. Oooo super, zasugerowałam się stroną i myślałam, że nie można :)!

      Usuń
    4. mam błękit, jasny fiolet i róż i ten róż trzyma się około 2-3 dni, a pozostałe i ponad tydzień, więc to pewnie zależy też od koloru ;)

      Usuń
  4. Pięknie wygląda, u mnie lakiery Wibo Incredible Gel były na pazurkach do tygodnia jak nie dłużej bez żadnego "zadrapania". Ale pewnie było to spowodowane, że u mnie nawet najtańsze lakiery trzymają się długo. Ten "żel" od GR będę musiała wypróbować przy najbliższej okazji ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie podobnie, byle jakie trzymają się dobrze to i takie o przedłużonej trwałości będą siedzieć ;)

      Usuń
  5. Czerwień jest piękna!!.Ja jednak zostanę przy hybrydach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach wyszedł bardziej czerwono, a to taki różowo-czerwony odcień :)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się ta czerwień, ja często napotykam lakiery żelowe, które są niestety zwykłymi lakierami nie różniącymi się niczym jeśli chodzi o trwałość i blask. Ale Twój lakier wygląda zachęcająco, i przy następnych zakupach rozejrzę się za nim . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ma jednak mocny połysk, choć wiadomo, że to nie jest to co przy hybrydach :)

      Usuń
  7. prześliczne! kocham ten kolor i kształt paznokci

    OdpowiedzUsuń
  8. Łoa, rzeczywiście efekt żeli :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam Eveline (http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=79307&next=1 - widzę, że ma raczej kiepskie opinie) i bardzo lubię. U mnie lakier na więcej niż 2-3 dni nie ma sensu, bo się wspinam i po jednym wypadzie na ściankę mam starte pół lakieru. Ten trzymał się przez tydzień (!), poza tym dziewczyny ze ścianki pytały, co mam na paznokciach że tak się trzyma. Więc ja osobiście polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tej serii nie miałam, ale bardzo mnie zaciekawiłaś, a powiedz jak z połyskiem?

      Usuń
  10. ale piękny efekt, uwielbiam żelowe lakiery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo lepszy efekt niż przy zwykłych lakierach :)

      Usuń
  11. top coatu nie znam, ale lakiery gr niestety krótko się u mnie trzymają :/

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam już kilka kolorów z tej serii na czyiś paznokciach i efekt jest naprawdę świetny, chociaż sama nie miałam okazji wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny, fajny :)! Połysk mocny, więc warto próbować :)

      Usuń
  13. Przepiękny kolor :) Ja jednak pozostanę wierna hybrydom póki co :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne paznokcie, kolor super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Błyszczy się bardzo fajnie. Kolor też ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne kolory, szczególnie ten czarny do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jednak wolę Seche Vite, ładniej wygląda na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie wygląda, ale jednak z tym żelem to bym faktycznie nie przesadzała ;)

    OdpowiedzUsuń