wtorek, 9 lutego 2016

KONKURS - ZAGADKA :) | Wygraj lutowe beGlossy!

Jeśli subskrybujecie beGlossy lub śledzicie na fb, to pewnie zauważyłyście zapowiedź, że w lutowym pudełku będzie można znaleźć kosmetyk od Organique. Na razie nie wiadomo co to dokładnie będzie... ale jeśli macie ochotę na lutowe beGlossy spróbujcie zgadnąć jaki dokładnie będzie to kosmetyk!

Na poniższym zdjęciu widzicie dwa produkty. Wraz z tajemniczym kosmetykiem z lutowej edycji, stworzą "rytuał piękna" - wskazówką jest, że tajemniczy produkt możemy zaliczyć do kategorii NAWILŻANIE.


Pierwsza osoba, która udzieli poprawnej odpowiedzi otrzyma najnowsze lutowe beGlossy :). Należy wskazać konkretny kosmetyk od Organique (i podać adres e-mail). Ja sama też nie mam pojęcia co to może być :). Zapraszam Was do zgadywania!


* * *

Ostatnio robię małą przerwę od hybryd i maluję paznokcie zwyczajnymi lakierami. Teraz nosiłam odcień Graphite od Sensique, bardzo ponury kolor w typie taupe :). Dla mnie lepszy na jesień niż na zimę. 

Nowe lakiery Sensique dobrze się zapowiadają, Graphite też mnie nie zawiódł - bezproblemowa aplikacja, dwie warstwy i dobra trwałość. Jeśli szukacie takiego koloru to można się skusić. Mi akurat sam odcień tak średnio podszedł, raz na jakiś czas mogę taki nosić, ale nie jest to mój typ :).




47 komentarzy:

  1. Czy można podać odpowiedź tę samą, którą podało się u innej z dziewczyn w związku z tym samym pytaniem:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie strzelam - peeling do ciała cukrowy, Bloom Essence :) Jakoś tak mi się wydaje. Mamy mydełko, więc jakiś żel odpada. Później od razu olejek, więc masło czy balsam też odpada. Brakuje jakiegoś peelingu. No cóż, próbuję :D Mail xaisak@gmail.com, chociaż i tak pewnie nie trafiłam :)

      Usuń
    2. Chociaż peeling i nawilżanie... No nie wiem :D

      Usuń
  2. Balsam do ciała z masłem Shea Truskawka i Guawa

    teofilka@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stawiam na jakiś balsam, albo masełko, może np.: Organique Argan Shine - Masło do ciała dla skóry suchej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja myślę, że może będzie to CUKROWA PIANKA PEELINGUJĄCA DO CIAŁA MROŻONA HERBATA :) pinklipstickmua@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Balsam do ciała z masłem shea sweet moments, drogadoperfekcyjnychwlosow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Aksamitne masło do ciała, Bloom Essence , aniutteblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. balsam do ciała z masłem Shea monetka.hair@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Balsam do ciała z masłem Shea Piwonia i Róża. ;)
    itaa55@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Herbaciany mus do ciała? :)

    kalarepka5@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Pianka do mycia ciała Afryka
    a.szpilyk@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. No to może cranberry body butter? czajmablog@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Mus do ciała herbaciany!

    celtka91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Aksamitne masło do ciała BLOOM ESSENCE
    kakuna.klaudia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja stawiam na aksamitne masło do ciała bloom essence. cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Balsam do ciała z masłem shea cysia2300@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Stawiam na PRZECIWSTARZENIOWE WINOGRONOWE SERUM DO CIAŁA :)
    Mój adres tova1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja stawiam na Naprawczo-łagodzące serum z kozim mlekiem i liczi :) adres mailowy: er.healthandbeauty@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Balsam do ciała z masłem Shea

    wioletta.t@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. a może OLEJ ARGANOWY Z RÓŻNYCH STRON ŚWIATA...?

    bula.ec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że świeca do masażu Guarana fajnie by się wpasowała- jest romantyczno-walentynkowa, naturale oleje nawilżają, a guarana jest różowa, więc i kolorystycznie gdzieś tam by pasowała ;)

    nihilnovi.blog1505@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja stawiam na:
    Maska do twarzy Porzeczkowa
    Rytuały owocowe - porzeczkowy

    Różowe słodkie opakowanie, pierwsze co na myśl mi przyszło :3

    sandrunia0@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Olej sezamowy
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Melonowy mus do ciała/melonowa maska do twarzy
    E-mail: muminkowe.nowosci@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. CUKROWA PIANKA PEELINGUJĄCA DO CIAŁA MROŻONA HERBATA

    okiem.kobiety.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz zobaczyłam, że już ktoś mnie uprzedził :P

      Usuń
  26. Antycellulitowe kawowe masło do ciała
    justynaebay@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy będzie to Korzenne masło do ciała? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Maska-krem pod oczy z czereśni japońskiej :)

    weroniq_bn@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy to będzie http://www.organique.pl/sklep/kosmetyki/cialo/serum/immunoserum-z-zielona-i-biala-herbata-3218/

    T.liu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. A może to olej do masażu Sweet Moments :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pianka do mycia ciała Afryka

    martyncia215@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja uważam, że warto wejść na profil Organique na Facbooku :D
    Co do nawilżenia obstawiam : Nektar do kąpieli lub żel pod prysznic Bloom Essence
    Ewentualnie masło do Ciała Bloom Essence.

    Jeżeli w zestawie jest mydło i olejek, więc masło jest kiepskie :D Wiecie masło i olejek :D Peeling czy nawilża ?:D hmmm. Stawiam więc na Nektar do kąpieli !!! :D
    kaatarzyna.golebiewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. czy można zgadywać więcej niż raz?

    OdpowiedzUsuń
  34. Korzenne masło do ciała:)
    joanna.zak@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Mus do ciała herbaciany
    ela3991@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. olej kokosowy
    katarzyna2218@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Shea Butter Body Balm
    wiktoria28082002@gmail.com

    OdpowiedzUsuń