sobota, 27 lutego 2016

MARMUROWY MANICURE | Tutorial

Hej :)! Ostatnio znów strasznie modny zrobił się marmurowy manicure, na instagramie możemy zobaczyć mnóstwo takich właśnie paznokci. Tym razem wzór ma za zadanie dokładnie imitować strukturę marmuru, a nie po prostu jakiegoś innego kamienia (takie wielokolorowe marmurki też były w pewnym czasie bardzo modne).

Moim zdaniem marmurowy manicure wygląda naprawdę świetnie, a przy tym jest bardzo prosty do wykonania i nic złego się nie stanie nawet jeśli zadrży nam ręka przy malowaniu. Najlepiej wygląda w czerni, bieli lub szarości. Genialnie komponuje się z metalicznym złotem (dobrze wychodzi folia transferowa), albo w pustymi, geometrycznymi elementami, w których prześwituje naturalna płytka paznokci. U mnie wersja biało-czarna z dodatkiem ćwieków.



Taki marmurowy manicure najlepiej wychodzi na lakierach hybrydowych, ale równie dobrze możemy użyć tradycyjnych lakierów,

METODA HYBRYDOWA: W przypadku białego marmuru nakładamy oczywiście bazę i utwardzamy, kolejno białą warstwę, którą również utwardzamy. Przechodzimy do drugiej warstwy białego lakieru. Na cieniutki pędzelek nabieramy odrobinę czarnego lakieru hybrydowego i robimy delikatnie, nieregularne maziaje (tak by kolory się połączyły w odcień szarości). Nabieramy czarną hybrydę jeszcze raz i poprawiamy malując cienkie pęknięcia-linie. Utwardzamy pod lampą, nakładamy top coat i utwardzamy.

METODA Z TRADYCYJNYMI LAKIERAMI: Tutaj malujemy paznokcie dwoma warstwami białego lakieru i czekamy aż zupełnie wyschną. Używając szarego lakieru (bądź mieszając biel z czernią) malujemy nieregularne smugi i na końcu czarne, cieniutkie linie.

Ja użyłam lakierów hybrydowych Semilac, bieli i czerni.


Podoba Wam się marmurowy manicure :)?

58 komentarzy:

  1. Po tytule myślałam że będzie pokazana metoda Water Marble, wiele osób nazywa takie paznokcie marmurkowymi. Twoja jest o wiele łatwiejsza, szybsza i mniej brudząca. Pazurki wyglądają świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zamieszanie z tymi nazwami, marmurek mówią na water marble, na ciapki gąbką w różnych kolorach i na takie mani jak to z dzieijszego wpisu ;)

      Usuń
  2. Proste do wykonania i bardzo fajny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały efekt :-) kiedyś wyprubuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały efekt :-) kiedyś wyprubuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyszło! Ostatnio lubię takie biało-czarne marmury, aż mam chęć zrobić takie paznokcie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę taki typ zdobienia. Wygląda to na prawdę świetnie! Jednak i jestem ciamajdą jeśli chodzi o malowanie paznokci, więc niestety sobie takich nie stworze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale one są naprawdę proste do zrobienia :D

      Usuń
  7. O matko i córko! Cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny efekt :-) Na pewno niedługo wypróbuję na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt przepiękny, choć dla mnie chyba troszkę nieosiągalny, nie mam cierpliwości do wzorków na lakierze, wiedząc, że za 3-4 dni muszę je zmyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na hybrydzie ten plus, że będzie się trzymał ze dwa tyg :)

      Usuń
  10. Przepiękne paznokcie. Marmur jak żywy ! Chyba najładniejsze marmurkowe pazurki jakie ostatnio widziałam na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie to wygląda! Pasuje do tła ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie to wygląda!
    Jak prawdziwy marmur :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, łatwo uzyskać realistyczny efekt!

      Usuń
  13. jeju, wyszły cudowne! ostatnio własnie na instagramie oglądałam tutorial jak takie zrobić i chyba muszę się za to zabrać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ciekawa jestem czy tamten tutorial różnił się od mojego :)?

      Usuń
  14. Jestem w tyle z nowinkami bo pierwszy raz widzę takie mani :)
    wolałabym chyba jednak kolorwsze,bo ten mi się kojarzy trochę...nagrobkowo,przepraszam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe spoko, jak dla mnie to i może się z nagrobkiem kojarzyc;P

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Planuję jeszcze właśnie powtórkę z rozrywki, z samym czarnym marmurem :)

      Usuń
  16. Zawsze mi się podobał ten efekt i mysle ze najwyższy czas go wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  17. ekstra! ja jednak nie mam zdolności do zdobień, pozostanę przy jednym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  18. supeerr to wygląda :) może kiedyś sama wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kompletnie nie mam cierpliwości do takich zabaw :D
    Ale wygląda to pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekałam na tego tutka, dziękuję, jestem lakierowa, nie hybrydowa, ale mam wielką ochotę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne paznokcie !!! 👌👌😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny, ale ja bym sobie to w wodzie machnęła. Wlać dwa lakiery zrobić wzór, wsadzić paznokieć i voila :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecudne :) następne takie właśnie sobie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń