niedziela, 21 lutego 2016

NOWOŚĆ: Pudry MAYBELLINE SuperStay Better Skin

Hej! W dzisiejszym wpisie nowość od Maybelline - pudry w kompakcie SuperStay Better Skin z dodatkiem kwasu salicylowego. Co ciekawe na opakowaniu możemy znaleźć informację, że jest to "poprawiający wygląd skóry podkład w pudrze". Produkt nie ma jednak nic wspólnego z podkładem, więc nie sugerujcie się tym przy zakupie.

Pudry testowałam na różnych podkładach, bardziej nawilżających i matujących. Okazały się całkiem dobre, więc chętnie po nie sięgałam! Przede wszystkim spodobało mi się ładne wykończenie i brak mocno pudrowego efektu - wyglądają po prostu naturalnie na skórze. Mat trzymają tak w normie pudru prasowanego, nie jest to na pewno tak długi efekt jak przy typowo matujących profesjonalnych pudrach, ale sprawdzą się wrzucone do torebki w ramach poprawek w ciągu dnia :).



Do wyboru są cztery odcienie, ja używam na chwilę obecną najjaśniejszego. W opakowaniu jest lusterko i dodatkowa gąbeczka, ale je polecam nakładanie dobrym pędzlem - efekt jest wtedy naturalniejszy. Pudry dają lekką mgiełkę koloru, ale generalnie są mocno transparentne.

LIGHT BEIGE 005 | Jasny odcień w chłodnej, lekko różowej tonacji. Tego odcienia używam obecnie.


IVORY 010 | Lekko ciemniejszy, ale wciąż jasny odcień o bardziej neutralnej tonacji.


NUDE 021 | Pośredni beż w cieplejszej tonacji o bardziej żółtych tonach.


SAND 030 | Ciemniejszy beż w neutralnym, bardziej zgaszonym odcieniu.


SuperStay Better Skin to dobry, poprawny puder :). Ja z reguły wolę używać pudrów sypkich do utrwalenia makijażu, ale prasowane zawsze noszę w torebce. Nowy puder MNY sprawdza się w tej roli i został obecnie moim ulubionym torebkowym pudrem do poprawek. Sprawdzi się jeśli szukacie czegoś o delikatnym, naturalnym efekcie, a kwestia utrzymania matu nie jest dla Was pierwszorzędna.

Zetknęłyście się z tym pudrem?

31 komentarzy:

  1. jeszcze sięz nim nie spotkałam, ciekawe kiedy zawita do UK:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W UK ten puder jest w sprzedaży od zeszłego roku od wakacji, jak i w pozostałej części Europy, ale do Polski zawsze wszystko trafia z opóźnieniem

      Usuń
    2. Oj niestety zawsze tak jest i to na dodatek zwykle okrojony asortyment :(

      Usuń
    3. Niestety czasami odnoszę wrażenie, że składy do Polski też są jakoś tak "gorzej" dobierane ;(

      Usuń
  2. zaintrygował mnie w szafie sklepowej, ale raczej go nie kupię. Jak na torebkowy to jest strasznie duży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam go za granicą i mnie zainteresował, ale był stosunkowo drogi, więc się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drogi??? 9 euro, a w promocji jeszcze taniej ;)

      Usuń
  4. słyszałam o nim, ale po nieudanej przygodzie z podkładem Better Skin nie mam chęci go bliżej poznawać

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie wypróbuję, bo używam takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, na syzbkie poprawki wydaje się idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do poprawek lubię właśnie prasowane ;)

      Usuń
  7. ciekawa jestem tego jasnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetne! Nie miałam z nimi do czynienia, ale odcienie jak najbardziej są adekwatne do mojej tonacji skóry. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One dają mało koloru, więc zgraja się praktycznie z każdym odcieniem skóry.

      Usuń
  9. W kwesti pudrów poprzestaję ostatnio na mineralnych, choć z drogeryjnych polubiłam te z Lirene. Szkoda, że składy tylko kuleją...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A też lubię te od Lirene, dobre są :)

      Usuń
  10. Szkoda, że ten pierwszy ma różowe tony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę żółtą tonację, lepiej mi pasuje, ale ten daje na tyle mało koloru, że nie ma zbyt różowego efektu ;)

      Usuń
  11. Nie słyszałam o nim wcześniej. Ja najlepiej się czuję używając sypkich pudrów transparentnych, np. bambusowego, do torebki w tej chwili wrzuciłam HD z Bell i to mi wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię bambusowy (Paese), mineralne (Lily Lolo), ale moim hitem jest Anti Shine z Kryolan :)

      Usuń
    2. Teraz używam bambusa z Ecocery, sprawdza się całkiem fajnie, ale jego opakowanie mnie wnerwia.

      Usuń
  12. Zainteresowałaś mnie nimi. Przy najblższej okazji się im przejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam fluid Better Skin i jestem połowicznie zadowolona z niego więc po niego na pewno nie sięgnę...ale Maybelline ma w swojej ofercie inny puder który bardzo bym poleciła, ale w tym momencie jest niedostępny w sprzedaży w rossie...moje serce krwawi z tego powodu:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogladalam go ostatnio i wydawal sie byc interesujacy, choc nie na tyle by go kupic :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki kompakt do torebki w sam raz :)
    Jeszcze go nie widziałam w drogeriach ;)

    OdpowiedzUsuń