piątek, 26 lutego 2016

NOWOŚCI Z COSMOSPA: mydełko arganowe, olejki eteryczne, waniliowe masło

Hej! Jak na pewno wiecie bardzo lubię naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała :). Tym razem zrobiłam podejście do kilku kosmetyków z CosmoSPA. Markę powinniście kojarzyć - ma w ofercie naturalne produkty, mydełka, oleje, olejki eteryczne, hydrolaty, glinki itp.

Skusiłam się na mydełko arganowe, waniliowe masło do ciała, olejki eteryczne i sól do kąpieli. Kuszą mnie jeszcze mydła np. figowe, 100% mydło solne czy czekoladowe. Jeśli lubicie naturalną pielęgnację to wiele kosmetyków może Was zainteresować.


NATURALNE MASŁO WANILIOWE | Masło z owoców wanilii na bazie masła shea i oleju słonecznikowego. Boskie, mocno natłuszczające masło do ciała o cudownym zapachu! Moja skóra uwielbia masło shea, a to ma dodatkowo ten plus, że nie jest aż tak twarde i zbite jak czyste shea - formuła jest miększa, delikatniejsza. Nadaje się też do masażu. Cena jest średnia (ok 18zł), ale skład świetny. Na przesuszoną w zimie skórę jest super!



MYDEŁKO ARGANOWE | Tym mydłem trochę się rozczarowałam. Generalnie nie jest złe, ale oczekiwałam czegoś fajniejszego (chyba to przez aleppo, które przyzwyczaiło mnie do świetnych efektów). Mydło nie ma specjalnie zapachu, dobrze oczyszcza, trochę ściąga skórę.. dla mnie szczerze mówiąc porównywalne np. do Białego Jelenia, który lubię, ale myślałam, że arganowe to będzie coś specjalnego.


OLEJKI ETERYCZNE | Mam sporo olejków eterycznych, bo używam ich często jako dodatek do różnych domowych kosmetyków, ale też do kominka zapachowego. Na CosmoSpa olejki są w granicach 7-8zł.

Olejek z mięty polnej | Jeden z moich ulubionych olejków o genialnym, totalnie orzeźwiającym zapachu. Ma działanie antytrądzikowe, antyseptyczne, moim zdaniem świetnie też pobudza dodany do kąpieli albo właśnie do kominka.

Olejek z grejpfrutów | Ten olejek zawsze mam w zanadrzu, bo podobnie jak w przypadku miętowego, grejpfrutowy też uwielbiam za cytrusowy, mocno orzeźwiający zapach. Potrafi działać też przeciwbakteryjnie i antycellulitowo, ale potrafi podrażniać (mi też się niestety zdarzyło, że podrażnił mi skórę nawet w minimalnym stężeniu).

Olejek z sosny zwyczajnej | Ulubiony zimowy olejek do kominka, który pachnie lasem! Ten olejek przydaje się przy przeziębieniach, działa rozgrzewająco i antyseptycznie.


NATURALNA SÓL Z MORZA MARTWEGO | O wiele bardziej wolę naturalne sole do kąpieli niż drogeryjne płyny (które też używam, ale z mniejszą częstotliwością). Tutaj mamy kilogram naturalnej soli, magnezowo-potasowej. Sól świetnie się sprawdza przy różnych chorobach skóry, alergiach czy trądziku. Ma naturalny bardzo delikatny zapach. Kosztuje około 20zł. Jeśli lubicie sole do kąpieli do można wypróbować.


Znacie CosmoSpa? Co polecacie?

11 komentarzy:

  1. Moja skóra też uwielbia masło shea i dodatkowo zapach wanilii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam wanilię i zawsze szukam jej w kosmetykach :)!

      Usuń
  2. Ja niestety nie mam wanny, więc omijają mnie różne ciekawe produkty do kąpieli :( Ale to masło waniliowe brzmi bardzo apetycznie, coś zdecydowanie w mojej gamie zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to szkoda! W mojej też, bo lubię waniliowe, budyniowe, czekoladowe zapachy :)

      Usuń
  3. Mam od nich olej kokosowy i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam nic z tej firmy, ale widzę że to masełko kiedyś będzie moje! Olejki tez są jak najbardziej przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło jest godne polecenia, fajnie pachnie i ma świetny skład!

      Usuń
  5. Nie znam, ale też staram się kupować sól z Morza Martwego naturalną, bez żadnych dodatków. Taka jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam, ale nie wyklucam poznania :)

    OdpowiedzUsuń