środa, 3 lutego 2016

ORLY Turn It Up czyli kolorowe KONFETTI na paznokciach :)

Turn It Up od Orly to lakier z kolekcji In the Mix, moim zdaniem najciekawszy z serii. Ten lakier jest po prostu zabawny :). Wygląda jak kolorowe konfetti! Pomalowałam nim wszystkie paznokcie, żeby dobrze Wam go pokazać, ale może się okazać, że wystarczy nałożyć go tylko na jeden paznokieć, żeby nie działo się aż tak wiele.

Ja nosiłam na czerwieni, ale na pewno spróbuję jeszcze na czerni. Bardzo lubię lakiery Orly i w przypadku Turn It Up jakość też jest super - kolorowych drobinek jest cała masa i nie trzeba łowić pędzelkiem w butelce żeby nałożyć sensowną warstwę na paznokcie. Baza lakieru jest oczywiście zupełnie przezroczysta. Nie spodoba się pewnie osobom, które lubią spokojny manicure, ale jeśli lubicie takie szalone lakiery to Turn It Up warto mieć :)!



Turn It Up i całą kolekcję można kupić na Orlybeauty. Pewnie pojawią się też pytania o zmywanie - wszystkie lakiery brokatowe zawsze zmywam z metodą na folię aluminiową, bo nie lubię się męczyć ;).



33 komentarze:

  1. długo się przed nim broniłam, ale on jednak ma coś w sobie ;) tym bardziej, że ja tam lubię jak na paznokciach się dużo dzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś właśnie lubi takie toppery to dla niego będzie super :D

      Usuń
  2. U Ciebie wyglada pieknia, ja jakos nie przepadam za takimi lakierami u siebie :/ chyba mam za mala plytke zeby to ladnie wygladalo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak dużo się dzieje to faktycznie lepiej na dłuższych paznockiach..

      Usuń
  3. Wygląda to swietnie, jednak ja na paznokciach wolę nude.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam go już wiele razy i zawsze mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt robi wrażenie, piękne paznokcie i t czerwień jest ... radosna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień też bardzo ładna, pokażę ją w osobnym wpisie :)

      Usuń
  7. Śliczny! Idealny na koniec karnawału. Ja jakoś nigdy nie umiem sobie poradzić z takimi topami, zawsze albo nabiera mi się za mało drobinek, albo warstwa schnie w nieskończoność aż ją zniszczę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest często z tanimi lakierami z drobinkami, ale wierz mi że ten równiutko nakłada warstwę drobinek :)

      Usuń
  8. Ale wesołe, kolorowe konfetii, ciekawe jakby wyglądał z lakierem białym jako baza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na bieli i czerni byłby extra :)

      Usuń
  9. Jakoś mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie zbyt kolorowe, ale efekt ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest naprawdę extremalnie kolorowy top, więc nie dla każdego :D

      Usuń
  11. wygląda ciekawie, choć na swoich paznokciach bym go nie widziała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny na zbliżającą się porę roku, bardzo wesoły i radosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że do pastelowych lakierów, na jednym paznokciu wyglądałby bardzo wiosennie :)

      Usuń
  13. Robi wrażenie, ale ja bym raczej po niego nie sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie konfetti! Przesłodko to wygląda, ale pewnie zmywa się ciężko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywa się bardzo źle, ja owijałam w folię aluminiową żeby szybciej zeszło ;)

      Usuń
  15. Moim zdaniem wygląda to strasznie :P To oczywiście tylko kwestia gustu, ale ja jestem na nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah wiadomo :D. Ja wiedziałam, że to ten typ lakieru który się kocha lub nienawidzi :D

      Usuń
  16. Uwielbiam taki manicure! A to konfetti jest po prostu boskie! :) Trochę przypomina mi ten słynny top z Essence, chyba "Circus" się nazywał albo jakoś podobnie. Dla mnie jest mega uroczy i rzeczywiście fajnie będzie wyglądał na czarnej czy białej bazie. Ale na czerwonej też jest super. Sądzę, że na każdym innym, intensywnym kolorze będzie się prezentował świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię takich kolorów na dłoniach, ale na stopy? Super! :D

    OdpowiedzUsuń