poniedziałek, 22 lutego 2016

PUPA | Wiosenna kolekcja DOT SHOCK

Hej :)! Chociaż w kalendarzu wciąż zima (bo za oknem bywa różnie!), to jak wiecie marki kosmetyczne już wprowadzają wiosenne kolekcje. Łatwo zauważyć, że co roku trendy na wiosnę są podobne: pastelowe, jasne kolory i transparentne, świetliste formuły. Dziś rzut okiem na kilka kosmetyków z wiosennej kolekcji Pupa Dot Shock, która totalnie zachwyciła mnie świetnym designem opakowań z motywem kolorowych grochów! 



W skład kolekcji weszły dwa rodzaje paletek cieni, eyeliner w pisaku, pomadki w czterech odcieniach, błyszczyki, lakiery w dwóch różnych wykończeniach i róż w perełkach. Paletki cieni mają delikatne, jasne kolory, którymi możemy wykonać lekki, dzienny makijaż. Z kolei pomadki są intensywne, więc dobrze się komponują z takim subtelnym makijażem oka. 

SHOCK FUCHSIA Pomadka | Zrobiła na mnie najlepsze wrażenie. Ma przyjemną żelową konsystencję i moje ulubione wykończenie na wiosnę i lato - półtransparentne. Kolor jest intensywny, ale naturalna barwa ust gdzieś prześwituje, co sprawia że efekt jest lekki, świeży i dziewczęcy! Bardzo dobrze się nosi i pewnie zostanie jedną z moich ulubionych pomadek na wiosnę. Niestety na opakowaniu nie ma oznaczenia koloru (przypuszczam, że to Shock Fuchsia, ale nie jestem pewna). Do wyboru są w sumie 4 odcienie. Cena 63zł. 


SPRING SUNSET Paletka cieni | Już samo opakowanie i ciekawy podział cieni cieszy oko! Do wyboru są dwie wersje kolorystyczne, moja to odcienie brzoskwini i brązu. A jak sprawują się same cienie? Generalnie są dobre - jedwabiste w dotyku, ładnie połyskujące i po prostu fajnie prezentują się na oku. Czy jest to coś niezbędnego? Raczej nie, podobne cienie znajdziemy bez problemu. Paletka fajna, ale nie szałowa - takie odcienie łatwo zastąpić. Kosztuje 92zł. 


LASTING COLOR VELVET MAT Matowy lakier do paznokci | W kolekcji pojawiły się lakiery matowe i o podwyższonym połysku. Mój lakier to cukierkowy róż Fair Pink, totalnie słodki i uroczy ;). Nie jest to taki stuprocentowy mat, bardziej satyna, ale ten efekt bardzo mi się podoba i pasuje do koloru. Fajny! 28zł.



Jak Wam się podoba Dot Shock? Ja jestem najbardziej zadowolona z pomadki!

29 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona pomadką, piękny kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor pomadki, taki wiosenny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. to moja ukochana kolekcja PUPA

    OdpowiedzUsuń
  4. taka typowa wiosenna kolekcja. nic do mnie nie woła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, kolory jak w większości wiosennych kolekcji ;)

      Usuń
  5. Kosmetyki PUPA jak dla mnie nie robią szału jakością. Przypominają najzwyklejsze drogeryjne kosmetyki, tylko ładniej opakowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna ta paletka cieni! faktycznie są ciekawie rozmieszczone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wyglądają, ale same w sobie są raczej bez szału :)

      Usuń
  7. Popieram, pomadka bardzo fajna, dziewczęca i świeża :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pomadka i lakier to moje kolory, piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też, uwielbiam cukierkowy róż!

      Usuń
  9. wow, cudowne, pozytywne i energetyczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  10. Paleta lepiej wygląda zamknięta niż otwarta, mało odkrywcze te odcienie cieni :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam do czynienia z kosmetykami tej firmy . A zachęcaja, zachęcają.. zawsze śmieszyła mnie nazwa ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh mnie też, średnio udana jak na polski rynek :D

      Usuń
  12. woooow wszystko takie idealne :3 !

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadka skradła moje serce, cudowna konsystencja i wykończenie - też uwielbia takie, szczególnie na wiosnę i lato, lakier i paletka też w mojowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam właśnie takie koloryzujące masełka, balsamy i półkryjące pomadki dlatego ta tak przypadła mi do gustu :)

      Usuń
  14. Faktycznie, pomadka wygląda najfajniej. Chociaż lakier też ma ciekawy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowania śliczne! A pomadka wygląda cudownie na Twoich ustach.

    OdpowiedzUsuń