piątek, 26 lutego 2016

SHINYBOX We Love It!

Od kilku dni jest już u mnie nowy, lutowy ShinyBox 'We love it!' w uroczym, kolorowym pudełku. Edycja chyba bardzo się podobała, bo właśnie zauważyłam na stronie, że jest już wyprzedana! Tym razem pudełko powstało we współpracy z answear.com i w środku mogliśmy znaleźć kupon zniżkowy na zakupy w tym samym sklepie.

Ja jestem jeszcze bardziej ciekawa marcowego pudełka "Słodki marzec", bo zapowiada się interesująco i oczywiście słodko. Liczę na jakiś kosmetyk o słodkim, jadalnym zapachu ;).


A w środku znalazło się w sumie siedem produktów, z czego aż pięć jest pełnowymiarowych, a jeden jest drobnym gratisem w postaci saszetki. 

AFFECT Puder fiksujący | Nowa marka jest zawsze przeze mnie mile widziana! Kosmetyki Affect od jakiegoś czasu bardzo mnie ciekawią, puder akurat może mniej niż np. cienie, ale z chęcią sprawdzę jakość (a matujący puder transparentny zawsze się przyda!). | pełny produkt | 70zł |

DOVE Krem do rąk DermaSpa | Dove wprowadziło nie tak dawno do oferty trochę nowych kosmetyków, kilka mam i zrobiły na mnie dobre wrażenie. Krem do rąk to taki uniwersalny kosmetyk, więc chyba każdy może go wykorzystać. | pełny produkt | 13,99zł |

DELIA Balsam do ust Strawberry Sorbet | Witaminowa pomadka ochronna o lekkim kolorze i przyjemnym, owocowym zapachu. Zawsze jestem na tak dla produktów do ust, bo uwielbiam je testować. | pełny produkt | 16zł |

PRESTIGE SOLUTIONS Płatki pod oczy | Oparte na kolagenie i kwasie hialuronowym hydrożelowe płatki. Miałam już inne wersje od tej marki i były fajne :). | pełny produkt | 6,99zł |

BIAŁY JELEŃ Próbki | Jako gratis pojawiły się próbki: szampon i odżywka.

PERFECT.ME Szampon do włosów | Nie znam tej marki, więc chętnie przekonam się czy warto. Szampon mam w planach wypróbować jeszcze dziś. Jest w dużej tubie, a mi trafiła się wersja dla włosów zniszczonych i farbowanych. Szampon ma dodatek keratyny. | pełny produkt | 8,99zł |

PERFECT.ME Zestaw maseczek | Trzy maski do włosów w saszetkach, z tej samej marki. Fajny pomysł, właściwie czasem wolałabym wypróbować kilka różnych masek w mniejszych pojemnościach niż znaleźć pełnowymiarową maskę w boxie. | 3 x 1,49zł |



Podoba mi się ta edycja, najbardziej zadowolona jestem z pudru, bo chciałam wypróbować coś z Affect i to taki kosmetyk, który u mnie szybko schodzi! Jest też sporo nowości do włosów co mnie satysfakcjonuje :). A Wam podoba się zawartość?


35 komentarzy:

  1. Mnie jakoś te pudełka nie przekonują. Chyba przy cenie pomadki Delia jedynka Ci się zaplątała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo nie! W karcie produktów (tej, która jest w środku pudełka) widnieje cena 16zł. Może to pomyłka, ale nie wiem ile kosztuje w sklepie.

      Usuń
  2. Przydatna zawartość boxu - większość kosmetyków chętnie bym wypróbowała, aczkolwiek nie jest to jakieś powalające pudełeczko - nie widzę jakoś wśród nich ciekawiącej mnie, luksusowej marki - pudełeczko broni puder, ale na tle drogeryjnych marek nie jest mu łatwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marki raczej takie tańsze i średnie. Puder ciekawy ze względu na markę, choć właśnie teraz jest tyle przeróżnych pudrów, że taki kosmetyk musi się czymś wyróżniać żeby przyciągnąć uwagę ;).

      Usuń
  3. mm spoko ale w sumie to tylko puder by mi paował reszta na nic hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podobają te maski do włosów, bo lubię takie wypróbowywać ;)

      Usuń
  4. Ja już od jakiegoś czasu nie zamawiam pudełeczek ale to wydaje się być całkiem całkiem ok !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się spodobało, a różnie to zwykle bywa ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Szampon jest fajny, mocno wygładzający - zdążyłam go wczoraj wypróbować :)

      Usuń
  6. Interesujący na pewno jest puder, krem do rąk też zawsze warto mieć, zwłaszcza przy tej pogodzie, gdzie nigdy nie wiadomo, kiedy zacznie wiać i sypać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tej serii mam jeszcze balsam do ciała i całkiem go lubię ;)

      Usuń
  7. ostatnio sporo słyszę o kosmetykach Affect więc daj znać jak się sprawuje puder :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie ten boks jakiś taki nijaki, czegoś mi tu brakuje ... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet ciekawy i przede wszystkim kolorowy ten box :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie spoko, produkty do włosów i puder już poszły w ruch ;)

      Usuń
  10. Podoba mi się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie opakowane :) Ale zawartość mocno przeciętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic mnie nie porwało w tym pudełku niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie o tyle fajne, że lubię testować produkty do włosów!

      Usuń
  13. Cieszę się, że go nie zamawiałam bo cieszyłabym się jedynie z pudru:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nietsety nie przepadam za takimi pudełkami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa tego koziego mleka! Jak wypróbujesz, koniecznie daj znać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria jest generalnie chyba nawet niezła, tak słyszałam.

      Usuń
  17. ja lubię różową maske perfect.me (były (są?) dostępne w biedronce, całkiem przyjemna, ładnie wygładza i nabłyszcza włosy, i rzeczywiście, puszenie się jest ograniczone (mam mocno kręcone, puszące się włosy) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że one są w biedronce :D.

      Usuń