wtorek, 23 lutego 2016

Tutorial: CUT CREASE na co dzień | Glam&Shine MY SECRET

Hej! Dzisiaj obiecany makijaż w wersji krok po kroku z użyciem cieni Glam&Shine od My Secret. Cienie są super i bardzo żałuję, że to jedynie limitowana kolekcja! W dzisiejszym makijażu użyłam mojego ulubionego odcienia Soft Harmony, w ładnym beżowo-łososiowym kolorze. Glam&Shine są bardzo mocno błyszczące, więc fajnie wyglądają zestawione z cieniami matowymi.

Dzisiejszy makijaż to tzw. cut crease - załamanie powieki jest mocno odcięte od reszty. Może być to wręcz graficzna linia, ale też nie musi być aż tak precyzyjna, choć podział powinien zostać wyraźny. Ten typ makijażu szczególnie efektownie wygląda przy mocnych, wieczorowych makijażach, ale równie dobrze można zastosować go na co dzień, jeśli użyjemy delikatniejszych kolorów.


Jeśli macie ochotę uzyskać taką bardzo precyzyjną linię odcięcia to polecam nakładać cień na mokro (z użyciem wody lub preparatu typu Duraline). Wtedy dużo łatwiej nałożyć cienie perfekcyjnie!


1. Jasny, lekko rozświetlający cień nakładamy pod łuk brwiowy i na wewnętrzny kącik oka.
2. Matowymi brązami blendujemy od załamania powieki w górę.
3. Ciemniejszym brązem zaznaczamy powiekę dolną i porządnie rozcieramy.
4. Błyszczącym cieniem (tutaj wkracza Soft Harmony) zamalowujemy całą ruchomą powiekę, na mokro!
5. Dodajemy kreskę przy użyciu brązowego eyelinera. Linię wodną podkreślamy cielistą kredką.
6. Początek dolnej powieki (od strony wewnętrznych kącików) podkreślamy połyskującym cieniem i tuszujemy rzęsy.


Recenzję i swatche cieni mogliście zobaczyć w tym poście :).

38 komentarzy:

  1. śliczny ten cień, bardzo mi się podoba taki makijaż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cień jest świetny, warto go mieć :)

      Usuń
  2. Rozglądałam się już za tymi cieniami, ale te neutralne kolory już zdążyły zostać wykupione -.-, a makijaż jest świeży i dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, mogliby je dać do stałej kolekcji :)

      Usuń
  3. jak zawsze w Twoim wydaniu - genialny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wygląda to oko,naprawdę cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za fajny tutorial, chętnie wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i wygląda na proste do zrobienia ;) Poćwiczę w domu, ale z innym zestawem cieni, bo takich nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste! Wymaga tylko odrobiny wprawy :)

      Usuń
  7. Efekt rewelacja, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak wiosnennie jakoś mi się kojarzy, pewnie przez tą świeżość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny makijaż, rzęsy są fantastyczne, idealne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten cień, muszę się pobawić nim :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba to, jak zrobiłaś zewnętrzny kącik, świetnie to wygląda! Robiłam podejścia do tej techniki, ale mam problemy z precyzją :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę jak się poćwiczy to na pewno się dojdzie do wprawy :)

      Usuń
  12. Piękny makijaż. Kochana jakiego oświetlenia używasz, że tak ładnie widać kolory i w ogóle makijaż. Sama lampa pierścieniowa?

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaż, a ten cień robi wrażenie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie. Podkreśla tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie, dla mnie to fajny dzienniak :) czasem próbuję takie właśnie delikatne cut crease, bo z mocnymi odcieniami mi nie wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę częściej nosić na co dzień, bo jednak rzadko się decyduję na podpbny makijaż :)

      Usuń
  16. Nie przepadam za cut crease, ale wiem, że ostatnio stało się modne :p
    Twoja wersja wyjątkowo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja badzo lubię ten typ makijażu :D! Dzięki :)

      Usuń
  17. Twoje brwi <3 on fleek kocham ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń