poniedziałek, 1 lutego 2016

Yves Rocher SO ELIXIR Bois Sensuel

Hej! Dziś zapraszam Was na wpis "zapachowy", tym razem o pięknym, bardzo kobiecym zapachu So Elixir Bois Sensuel od Yves Rocher. Towarzyszy mi tej zimy za każdym razem kiedy mam ochotę na coś bardziej eleganckiego i specjalnego :).

Jestem ogromną fanką zapachów od Yves Rocher, praktycznie zawsze ich kompozycje trafiają w mój gust i jest duża szansa, że polubiłabym je kupując nawet w ciemno! Moim numerem jeden od YR jest z pewnością cudowna woda Quelques Notes d'Amour, o lekko różanym zapachu, który na pewno kupię ponownie kiedy dobiję do dna. Uwielbiam też lekkie, wiosenne Moment de Bonheur, które pachną mi różaną konfiturą, ale także mgiełki kwiatowe - używam konwaliowej i oczywiście różanej. So Elixir Bois Sensuel nie spodobały mi się w pierwszej nucie (jak wiele zapachów), ale kiedy dałam im szansę na skórze, bardzo je polubiłam.


So Elixir Bois Sensuel opisywany jest jako zapach bardzo zmysłowy, ciepły, nieco pudrowy i lekko korzenny. Łączy drzewne i balsamiczne nuty, zawiera absolut z wanilii, który nadaje mu nut miodowych, mlecznych, karmelizowanych. Z kolei absolut z irysa nut kremowych i pudrowych.

Trzy główne nuty to paczula, irys i wanilia. Myślę, że dla większości będzie to w odbiorze zapach typowo wieczorowy, ciężki, pudrowy i kremowy. Ja uwielbiam słodkie zapachy, wyszukuję mocno pudrowych i właśnie kremowych zapachów, więc dla mnie So Elixir Bois Sensuel nie jest zarezerwowany tylko na wieczór - lubię pachnieć nim także w dzień, ale pod warunkiem że ubiorę się w coś bardziej kobiecego i eleganckiego (na pewno nie użyłabym go do sportowych ciuchów;)).


Moim zdaniem to piękny zapach, choć pierwsze nuty są dla mnie zbyt ostre i zawsze nasuwają mi skojarzenia z słodkim syropem, potem jednak robi się coraz ładniej. Słodki, kremowy i bardzo mocny. Typowo jesienno-zimowy, wiem że latem byłby dla mnie zbyt ciężki i duszący, ale teraz je uwielbiam. Na pewni nie dla osób lubiących lekkie, świeże, ogórkowe zapachy - to przeciwny biegun. Na mojej skórze bardzo intensywny i trwały (to woda perfumowana). 50ml kosztuje około 175zł, ale jak wiecie Yves Rocher bardzo często ma promocje. Teraz w sklepie internetowym są po 105zł (kupicie je tutaj).


Dajcie znać czy znacie So Elixir Bois Sensuel i co o nim sądzicie. Jeśli lubicie różane zapachy to powiem Wam, że teraz do oferty wszedł cudowny Rose Oud <3. Już go wąchałam i dla mnie jest boski.

40 komentarzy:

  1. Dla mnie zapach piękny, ale na mojej skórze utrzymuje się 1-1,5h więc mało :( skoro lubisz różane zapachy to może spodoba Ci się nowość w Yves Rocher z różą damasceńską i drzewem agarowym? Wąchałaś już?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, tak pisałam o nim na samym końcu notki, cudowny!!!

      Usuń
    2. O widzisz, ślepa jestem i pominęłam te dwie linijki :D A właśnie totalnie nie mój gust :( mi pachnie jak ... kościół... są takie różańce zapachowe ;___;

      Usuń
    3. Haha dla mnie róża właśnie zawsze dzieli się na dwa typy: ten świeży przypominający zapach kwiatów i ten różańcowo-konfiturowy, tyle że ja lubię obydwa :). Moja znajoma też takich różańcowych nie trawi choć różę w perfumach bardzo lubi. A mi się kurcze strasznie spodobały :D

      Usuń
  2. uwielbiam kosmetyki YR ale ich zapachów jeszcze nie próbowalam, na pewno powocham przy nastepnej wizycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, dla mnie nawet lepsze niż spora część kosmetyków :)

      Usuń
  3. po opisie sądzę, że bardzo by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam tego zapachu, ale sądząc po opisie musi być genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podoba, ja lubię takie na wieczór :)

      Usuń
  5. nie znam tego zapachu, ale opis brzmi bardzo zachęcająco :) niestety nie mam w Holandii pod ręką YR :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo zapach jest świetny moim zdaniem :)

      Usuń
  6. To piękny zapach! Mam na niego ogromną ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, w promocji 30ml nawet niedrogo :)

      Usuń
  7. Lubię słodkie zapachy, mocne. s/zczególnie na tę porę roku. Pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ten jest właśnie z takich mocnych :)

      Usuń
  8. będę musiała go powąchać, bo z opisu powinien wpisywać się w moje gusta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie to bywa, ale warto spróbować :)

      Usuń
  9. Tego konkretnie nie miałam, ale mam So Elixir Purple i bardzo lubię, chociaż z tego co piszesz nie mają ze sobą wiele wspólnego. Jeśli chodzi o zapachy YR to również jestem ich fanką, lubię je szczególnie za trwałość. Quelques Notes d'Amour jest moim faworytem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno go wąhałam, ale już nie pamiętam jak pachnie. A Quelques Notes d'Amour ubóstwiam <3

      Usuń
  10. Nie znam. ;)
    Ale chciałabym kupić bardzo słodkie perfumy. Jak na razie nie sprawdzałam żadnych. Muszę zacząć szukać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WIesz co, te są z gamy słodkich ale to nie są takie typowe, cukrowe słodziaki :)

      Usuń
  11. Nigdy nie miałam zapachów z yves roche

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam je sprawdzić :)

      Usuń
  12. wygląda na pierwszy rzut oka jak zapach z Avonu Ambre,no identiko,nawet zapach w podobnych nutach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te od Christiana Lacroix, faktycznie podobny flakon :)

      Usuń
  13. Muszę sprawdzić przy jakiejś okazji, bo nuty brzmią bardzo "mojo". Podchodzę jednak do nich dość ostrożnie, bo rzadko się zdarzało, by zapach YR na dłuższą metę mnie nie męczył, a próbowałam ich już kilka. W każdym razie sprawdzić nie zawadzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że jesteś po prostu bardziej wybredna zapachowo :). SPrawdzić nigdy nie zaszkodzi :D

      Usuń
  14. Ładną buteleczkę mają, ale niestety nie miałam okazji ich powąchać, a bez tego nie kupuję perfum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciemno nie ma co :). Nigdy tak nie robię :).

      Usuń
  15. Tego nei znam, ale ogolnie chwale sobie perfumy yr za kompozycje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne są, naprawdę ciekawe i w moim odczuciu porównywalne do górnej pólki :)

      Usuń
  16. O tak bois sensuel to hit!:) Uwielbiam:)teraz właśnie kupiłam Rose Oud- w ciemno:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah odważnie :D! Ja pobiegłam je powąchać jak tylko weszły, BOSKIE :D

      Usuń
  17. Myślę, że mógłby przypaść mi do gustu, kocham wszystko co waniliowe, od YR mam Vanille Noir i Plaisir Nature Waniliowy i malinowy (bez wanilii, ale nadał słodko ;D).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Plaisir Nature też miałam waniliowe, wykończyłąm dawno temu :D

      Usuń
    2. No ja moją buteleczkę mam już z 3 lata, ale powoli zaczynam przybliżać się do smutnego końca :( Jak na mnie to sukces, bo baaaardzo rzadko udaje mi się wykończyć perfumy, w swoim życiu może z 5 buteleczek, zazwyczaj gdzieś przy 1/3 lądują u koleżanek xD Po prostu lubię mieć duży wybór ^^

      Usuń
  18. Niestety nie lubię zapachów z wanilią, są dla mnie za słodkie :) ale buteleczka wygląda jak złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też uwielbiam zapachy YR a ten jest na wish :-P

    OdpowiedzUsuń
  20. Wąchałam, bardzo mi się podoba ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń