czwartek, 17 marca 2016

KOBALTOWY MANICURE | Bell Glam Wear 411

Uwielbiam kolor kobaltowy i bardzo chętnie noszę go też na paznokciach. Obecnie lakiery w takim odcieniu można kupić bez większych problemów, ale pamiętam że jeszcze kilka lat temu ten kolor był wyjątkowo mało popularny i jednym z niewielu takich lakierów był właśnie Glam Wear 411 od Bell :).



Uwielbiam ten kolor, jest świetny :)! Sam lakier ładnie błyszczy i dobrze się nosi. Kryje też przyzwoicie - dwie warstwy.


Lubicie kobaltowy manicure :)?

30 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam, ale mam kobaltową marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twoje migdałki :) ten lakier pięknie na nich wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To już wiesz gdzie się rozglądać :)

      Usuń
  4. to jest lakier kultowy, swego czasu faktycznie bardzo modny :D również uwielbiam jego kolor i uważam, że nawet na czas teraźniejszy jest wyjątkowy i oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, pamiętam go jeszcze z forum na wizażu, jeden z niewielu kobaltowych :D

      Usuń
  5. A ja nie przepadam za niebieskim kolorem na pazurach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebieski to nie mój kolor, ale dla wielbicieli błękitu na paznokciach, taka opcja będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kolor! I przede wszystkim piękne, zadbane paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten kolorek mam i uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaję mi się taki nieco wyblakły, może tak wyszedł na zdjęciach. Kobalt to jeden z moich ulubionych kolorów, piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na zdjęciach wyszedł nieco sprany, ale naprawdę to bardzo intensywny odcień :)

      Usuń
  10. Piękne masz paznokcie i odcień bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny masz kształt paznokci. Kolor również mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor. A błysk jak w hybrydach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te perfumy! Są naprawde trwałe i przypominaja mi oryginalne zapachy, tylko cena jest o wiele niższa :) Zapraszam również do siebie : www.stylbe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię niebieskości na paznokciach, zwłaszcza latem ;)

    OdpowiedzUsuń