środa, 30 marca 2016

MAKEUP: Klasyka w stylu GLAMOUR

Hej! Jednym z moich ulubionych typów makijaży jest bardzo klasyczny makeup z czerwonymi ustami i wyciągniętą kreską, kojarzący się ze stylem pin-up, latami 50, dawnymi gwiazdami Hollywood i Marilyn Monroe. Tym razem chciałam aby makijaż był nadal w tym klimacie, ale jeszcze bardziej wieczorowy i w stylu glamour (co jest swoją drogą nie do końca zdefiniowanym pojęciem, ale nasuwa nam na myśl coś jeszcze bardziej eleganckiego i błyszczącego).


Podstawą są oczywiście czerwone usta, u mnie tym razem mocno błyszczące. Przy takim charakterze makijażu powieki maluję najczęściej połyskującym cieniem w odcieniu bieli, wanilii lub beżu, ale ten makijaż miał błyszczeć, więc dodatkowo nałożyłam folię od Makeup Revolution. Większość z Was kojarzy ten kosmetyk - to coś w rodzaju kremowego cienia o bardzo mocnym połysku, który można nałożyć tworząc taflę błysku lub efekt drobnych błyszczących kawałeczków. To naprawdę genialna rzecz i bardzo Wam polecam to cudo jeśli lubicie błysk w makijażu :). Zwykle stawiam jedynie na kreskę na górnej powiece, ale aby makijaż był trochę mocniejszy podkreśliłam też powiekę dolną.



Na zdjęciach możecie zauważyć nowy dodatek - naszyjnik, który niedawno do mnie przyszedł z Happiness Boutique (tu macie link do tego naszyjnika, a tu do naszyjników w ogóle). To sklep internetowy z mnóstwem ciekawej biżuterii. Naszyjnik przyleciał do mnie w ramach współpracy - biżuteria na stronie wygląda pięknie, więc szybko coś wpadło mi w oko, ale mówiąc szczerze nie zaryzykowałabym zakupu w ciemno, bo ceny nie są najniższe i bałabym się, że biżuteria będzie po prostu kiepskiej jakości. A jak to wygląda w rzeczywistości? Przyznaję, że naszyjnik wygląda na porządny, nie sądzę żeby coś miało mu się stać z czasem niedobrego ;). Nie różni się też od zdjęć na stronie, zwłaszcza że sklep umieszcza także zdjęcia zrobione przed użytkowników biżuterii (więc można sobie dokładnie pooglądać). Na hasło kosme-tiki 10% zniżki przy zakupach powyżej 19euro, aż do 16 maja ;).

Generalnie nie kupuję sztucznej biżuterii, zdecydowanie wolę srebro, które wcale nie wychodzi jakoś drogo (a mam ulubione miejsca z niedrogim srebrem, bo w sieciówkach jubilerskich jest sporo droższe). Naszyjnik jako odmiana od delikatnych łańcuszków przypadł mi jednak do gustu i myślę żeby przed latem zapolować na coś jeszcze (może bardziej kolorowego), pewnie na ebayu albo aliexpress ;).


Dajcie znać czy nosicie podobne naszyjniki i z czym je zestawiacie. Ja na razie nie mam za bardzo pomysłów poza białą koszulą lub czarną, przylegającą bluzką ;).


43 komentarze:

  1. przepiękny makijaż:)
    Sama często maluję oczy w złocie, a czerwone usta wielbię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie! Też uwielbiam czerwone usta, ale wolę ciemniejsze kolory :3

      >RudaUrodowo - o paznokciach oraz włosach<

      Usuń
    2. Ja ciemniejsze czerwienie też bardzo lubię ^ ^

      Usuń
  2. prześliczny makijaż! wow! uwielbiam oczy pomalowane na złoto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, jeden z moich ulubionych kolorów w makijażu :)

      Usuń
  3. uwazam ze make up wyszedl Ci fenonemalnie. ja niestety nadal szukam swojego odcienia pomadki ktory by mi pasowal :(

    wiosna- propozycje,które przywrócą Ci chęć do życia! - http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, celuj w neutralne, pośrednie czerwienie :)

      Usuń
  4. Piękny makijaż, kosmetyki, naszyjnik :) Osobiście lepiej wyglądam w złocie i mam alergię na wszelką sztuczną biżuterię, ale tym naszyjnikiem bym nie pogardziła, może udałoby mi się ponosić choć trochę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest niestety wada sztucznej biżuterii :/

      Usuń
  5. wyglądasz w tym makijażu wystrzałowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten makijaż jest boski ! A ta czerwień na ustach obłędna ! Co do naszyjnika, to jednak nie w moim stylu - wolę bardziej delikatną biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na co dzień też wybieram delikatne łańcuszki :)

      Usuń
  7. Wspaniały makijaż i boski naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż, idealny na czerwony dywan :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz.:D
    Odcień ust po prostu powalający.:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki makijaż niesamowicie Ci psuje! Pięknie podkreśla wszystko to co powinien. Biżuterii tego typu nie noszę, także nie mam zdania co do naszyjnika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to jeden z moich ulubionych makijaży :)

      Usuń
  12. Pięknie wyglądasz w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo że odwiedzam Twój blog to chyba widzę Cię pierwszy raz. Jesteś bardzo śliczna :) Piękny odcień czerwieni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałaś nie trafiać na wpisy z makijażami, bo jest ich trochę na blogu :D

      Usuń
  14. Klasyka zawsze się sprawdza :) Strasznie mnie kusi ta folia z MUR, ale mam teraz kosmetykowego bana, bo szykuję się na targi. Naszyjnik bardzo ładny, myślę, że ładnie zagra z każdą prostą górą. A gdzie najchętniej kupujesz srebro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończy Ci się ban bierz folię :D! To naprawdę must have :D.
      A w Krakowie mam wyczajone takie stoisko ze srebrem, jakaś mniejsza firma chyba :)

      Usuń
  15. Makijaż sama elegancja. Naszyjnik wygląda ślicznie. Ja też wolę srebro i zazwyczaj noszę coś skromnego.

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, świetny make up i cóż za boska czerwień na ustach :D

    OdpowiedzUsuń