niedziela, 13 marca 2016

MANICURE: Klasyczna czerwień | GLAM RED od My Secret

Hej! Na blogu już nie raz pojawiał się najbardziej klasyczny manicure w kolorze czystej czerwieni, ale to taki odcień, który rzadko się nudzi i zawsze wygląda świetnie! Do czerwonych lakierów wracam bardzo często i uwielbiam je łączyć z czerwoną pomadką na ustach, co w moim odczuciu wygląda niezwykle kobieco i mocno przyciąga wzrok :).

Dziś kolejna, taka właśnie typowa, klasyczna czerwień od My Secret. Seria Glam & Shine (aktualnie na wyprzedaży po 3zł z groszami), odcień Glam Red.



Odcień jest czysty, intensywny a jakość lakieru bez zarzutu. Ma ładny połysk, dobrą trwałość i odpowiednią formułę. Na paznokcie nałożyłam dwie warstwy lakieru, tyle wystarczyło do 100% koloru.





41 komentarzy:

  1. piękny klasyczny kolor, u mnie nieco ciemniejszy, ale też czerwony kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę ciemniejsza czerwień też jest extra :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ten odcień! Według mnie jest najpiękniejszy z całej serii Glam & Shine! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyk nigdy nie wychodzi z mody :) Zdecydowanie rzuca się w oczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyczny i dobrej jakości, bardzo lubię My Secret.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, fajne mają lakiery i jakie tanie ;)

      Usuń
  5. Mam ochotę ustawić sobie jedno z tych zdjęć na tapecie. Bossskie są.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwień jak czerwień - zawsze piękna. I do tego jeszcze piękniejsza z tak wymalowanymi dokładnie i estetycznie paznokciami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, równo pomalowane paznokcie to podstawa :D

      Usuń
  7. To klasa sama w sobie. Takich lakierów mam właśnie najwięcej, bo zawsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam sporo czerwieni, choć są do siebie w gruncie rzeczy podobne :)

      Usuń
  8. Faktycznie bardzo ładna ta czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię czerwone pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie ten kolor wygląda na Twoich paznokciach - świetny kształt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, uwielbiam paznokcie opiłowane w migdał ^ ^

      Usuń
  11. W czasie studiów uwielbiałam malować paznokcie właśnie na taka klasyczna czerwień, zawsze wygląda gustownie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz już Ci się przejadła :)?

      Usuń
  12. piękne, a czerwień to mój ulubiony kolor

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna, klasyczna czerwień..! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwony zawsze dobry, poza tym ma tyle odcieni, że każda z nas znajdzie swój. Kolor idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. MEGA !!! Piękny kolor i piękny kształt :)
    Zapraszam na nowy post Dior Maximizer :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Połysk ma świetny. A czerwień to taki fajny, głęboki kolor.

    OdpowiedzUsuń
  17. piekny odcien czerwieni i idealny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda obłędnie ! jeden z moich ukochanych odcieni czerwieni !

    OdpowiedzUsuń