piątek, 15 kwietnia 2016

MANICURE | Naklejki wodne na lakiery hybrydowe :)

Hej :)! Ostatnio na moich paznokciach najczęściej pojawiają się naklejki wodne, zdecydowanie moje ulubione ozdoby na paznokcie. Są zupełnie gładkie w dotyku i mają zazwyczaj fajne wzory. Jeśli jeszcze ich nie nosiłyście, a lubicie zdobienia to koniecznie musicie je sprawdzić!

Tym razem wypróbowałam trochę inne naklejki, też wodne, ale przeznaczone typowo do żeli i lakierów hybrydowych. Różnią się tym, że są naprawdę ultra cienkie!


Naklejki są z allegro od użytkownika nails-sticker (tu macie link do aukcji, kosztują 4,90zł). Wzory są po prostu świetne, bardzo oryginalne, a wybór ogromny! Są to naklejki na całe paznokcie, ale można je oczywiście dowolnie przycinać. Faktycznie są niezwykle cieniutkie, przez co dobrze nadają się na hybrydy i żele, ale aplikacja wymaga wprawy. Folia jest tak cienka, że trzeba nakładać je bardzo ostrożnie, żeby nie potargać wzoru.

W jaki sposób aplikować naklejki na lakierach hybrydowych? Trzeba po prostu nałożyć kolejno dwie warstwy białej hybrydy i je oczywiście utwardzić, a następnie namoczyć ok 20 sekund przycięte odpowiednio naklejki i ostrożnie umieścić je na paznokciach, nałożyć top coat i utwardzić całość w lampie uv. Ważne żeby kładąc top coat wyjechać choćby pół milimetra dookoła naklejki, aby dobrze je zabezpieczyć przed ewentualnym odchodzeniem od płytki. Ja nawet wypróbowałam inną metodę - kładłam nieprzycięte naklejki na paznokcie, a kiedy trochę wyschły docinałam je ostrożnie już na paznokciach ;).



Na moich paznokciach możecie zobaczyć piórkowy wzór (V164) i już mam ochotę wypróbowywać kolejne. Ogromnym plusem tych naklejek jest też fakt, że same wzory są identyczne jak na aukcji, a nie żadne piksele, słaba jakość druku i te sprawy ;). Wzór z piórkami połączyłam z błękitną i różową hybrydą i efektem syrenki 2 z Indigo. Pomysły na różne zdobienia z tymi naklejkami można też pooglądać na fb Nails Sticker (tu link).

Oczywiście korciło mnie też z ciekawości żeby sprawdzić czy nadadzą się też pod zwykłe lakiery, ale to trochę inne naklejki i pod wpływem tradycyjnych lakierów druk się rozmazuje, choć gdyby się bardzo postarać to pewnie też by się to jakoś udało. Mimo to nie polecam, naklejki są przeznaczone pod żele i hybrydy i to jest słuszna opcja :).




40 komentarzy:

  1. Świetny efekt, gdybyś nie napisała, że to naklejki to bym się nie domyśliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Ja w hurtowni kupowałam dużo drożej bardzo podobne naklejki:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no to już wiesz gdzie można szukać taniej :)

      Usuń
  3. Piękny wzorek. Świetnie łączy się z pozostałymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Ja jestem na etapie nauki malowania hybrydami, ostatnie moje zmagania opisałam w najnowszym poście ;) Jak się nauczę robić to ładnie i równo, to chętnie poeksperymentuję z takimi cudeńkami ;) Nie mogę się doczekać, jak te "komiksowe" naklejki wylądują na Twoich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam naklejki, ale jeszcze nie używałam ;) czas się za nie wziąć

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny manicure, ja jeszcze nie używałam naklejek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, naprawdę warto jeśli lubisz zdobienia na paznokciach :)

      Usuń
  7. też ostatnio próbowałam swoich sił z tymi na cały paznokieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. te naklejki kupowałam na aliexpress za $0,11, szczerze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to na pewno te same:)? Bo na ali jest mnóstwo takich naklejek na całe paznokcie, nawet mam takie ale to inny typ, takie zwykłe naklejki wodne. Te nie są "no name" :)

      Usuń
    2. Na ali są te same naklejki za ułamek ceny (wszystko identyczne)

      Usuń
  9. Miałam okazję przyjrzeć się tej aukcji. Fajne, bo niedrogie. A jak jest z ich przezroczystością? Kryją każdy lakier, czy trzeba je kłaść na jasne tony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko biała hybryda bądź bardzo jasna, bo są dość przezroczyste.

      Usuń
  10. Pięknie się prezentują Twoje paznokcie tak przyozdobione ;) bardzo lubię naklejki wodne, ale stosuję na zwykłe lakiery, bo hybryd nie noszę

    OdpowiedzUsuń
  11. Arcydzieło :) Szkoda, że na zwykłe lakiery nie widziałam takich pięknych naklejek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest ich mnóstwo, ebay, aliexpress, bornpretty - ogromny wybór :)!

      Usuń
  12. Rzeczywiście super są te naklejki! A Twój manicure jak zwykle przepiękny :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądają, ja nie mogę się zabrać za naklejki, na razie bawię się tylko błyskotkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei ostatnio ciągle tylko naklejki :D

      Usuń
  14. Ja wodne naklejki znam od dawna i chętnie używam właśnie za taką różnorodnosć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, wzorów jest mnóstwo :)!

      Usuń
  15. Piękny mani! Nie wiedziałam, że są naklejki specjalnie dedykowane hybrydom, fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o widzisz a ja hybryd nie noszę :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie nosisz hybryd to musisz koniecznie ich wypróbować, świetna sprawa. Mi koleżanka poleciła produkty z semilaca, i od razu się w nich zakochałam. Naklejek jeszcze nie próbowałam aplikować na hybrydy, ale z pewnością skusze się je zrobić ;)

      Usuń
    2. Wypróbować na pewno warto, ja byłam sceptycznie nastawiona, a teraz je uwielbiam :)

      Usuń
  17. Pięknie zrobione hybrydy, naklejki stosuje od dawna - robią świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam.Od niedawna zajmuje się hybrydami. Bardzo dużo czytałam na ich temat . Wszystko trzyma się rewelacyjnie. Zwykła hybryda trzyma się moim znajomym i mi ponad 3 tygodnie.Niestety mam problem z naklejkami wodnymi naklejanymi na cały paznokieć .Kładłam je na lakier przemyty clinerem jak i na lakier nie przemyty- nie ma różnicy .Czekam bardzo długo aż naklejka będzie sucha.
    Dopiero nakładam 2 w 1 bazę /top semilaca.Zabezpieczam brzegi jak najdokładniej.I po 3/4 dniach podchodzi mi powietrze.Koleżance podeszło tego samego dnia.Płatami schodzi baza z wierzchu, a naklejka się trzyma paznokcia.Myslałam tez o tym czy nie posmarować na naklejkę klejem do tipsów przed nałożeniem topu.
    Proszę o rady w tej sprawie.Gdyz chciałabym ,żeby naklejka była tak trwała jak zwykły manicure

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naklejki wodne z tych całopaznokciowych u mnie też trzymają się gorzej i jeszcze żadne nie wytrzymały u mnie dwóch pełnych tygodni (nie mówiąc już o trzech). Niestety chyba taki ich "urok", że trzymają się gorzej niż cały mani bez naklejek. Na pewno trwałość poprawi umieszczenie naklejki tak aby nie dochodziła do samych brzegów paznokci wokół skórek i porządne przejechanie po krawędziach topem, ale wtedy tracą też na estetyce.

      Usuń