piątek, 8 kwietnia 2016

ORLY Vintage

Wow, ten lakier jest świetny! To kolejny kolor z wiosennej kolekcji Melrose od Orly. Choć wiele lakierów do paznokci przewinęło się przez moje ręce, to podobnego lakieru do odcienia Vintage jeszcze nie miałam! Myślałam, że to będzie po prostu mięta, ale to jednak nieco bardziej zielonkawy odcień, choć do mięty mocno zbliżony. Niby trochę pastelowy, ale w rzeczywistości tak intensywny, że rzuca się w oczy już z daleka! Będzie extra na lato, bo to jeden z tych kolorów, które genialnie kontrastują z opaloną skórą.

Jak już pewnie wiecie, bardzo lubię lakiery Orly - mają przepiękne kolory i są bardzo dobre jakościowo. Fajne pędzelki, mega poręczne nakrętki, a same lakiery są po prostu w sam raz. Vintage też nie odbiega od normy, bezproblemowo się nakłada i kryje przy dwóch warstwach. Z trwałością też nie było problemów (około 4-5 dni to na moich paznokciach norma).



Moim zdaniem jest świetny! Na zdjęciach wyszedł całkiem ładnie, choć nie do końca widać jego prawdziwą intensywność. To chyba mój najładniejszy "około-miętowy" lakier.

Lakiery Orly kupicie bezpośrednio na polskiej stronie marki, ale polecam polować na nie też na targach kosmetycznych, bo wiele odcieni można znaleźć na promocji. Lubicie takie kolory na paznokciach?


22 komentarze:

  1. przepiękny odcień:D iście wiosenny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja bardzo mi się podoba, ale to Vintage jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie umiem się zdecydować, bo Beautifully Bizarre też jest mega :)

      Usuń
  3. cudowne paznokcie i piękne tło zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, lekko morski kolor, cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie taki trochę morski, trochę turkusowy, miętowy :)

      Usuń
  5. Piękny kolor, na lato będzie idealny. Pastele nie prędko przestaną zachwycać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolorki, sama mam teraz coś w tym guście na paznokciach, tylko hybrydę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zdecydowanie brakuje podobnej hybrydy w kolekcji :)

      Usuń
  7. Piękny wiosenny kolor. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest, to fakt.. I tak jak mówisz.. Niby pastel, a jednak petarda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że ktoś gdzieś go nazywał neonowym pastelem i było w tym trochę racji :D. Choć wiadomo, że to żaden neon, ale ma coś w sobie mocno rażącego :)

      Usuń
  9. Obiektywnie bardzo ładny odcień, choć nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez lubie Orly, nosza mi sie najlepiej. Chociaz teraz i tak glownie hybrydy nosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie :). Najlepsze, że Orly też ma hybrydy, ale ja jeszcze nie próbowałam :)

      Usuń
  11. Ale przykuwa spojrzenie, super :)

    OdpowiedzUsuń