poniedziałek, 2 maja 2016

beGLOSSY Wiosenna Energia

Nie zdążyłam pokazać Wam jeszcze nowego, kwietniowego beGlossy, które jest już u mnie jakiś czas :). Spodziewałam się typowo wiosennej edycji i nie pomyliłam się tym razem - pudełko pojawiło się pod hasłem "Wiosenna Energia".

W środku znalazło się coś do makijażu, coś dla włosów, twarzy i ciała. W sumie pięć kosmetyków z czego cztery są pełnowymiarowe.


CATRICE Poczwórne cienie do oczu | Paletka cieni Catrice w bardzo ładnych odcieniach zgaszonych róży. Myślę, że był to świetny wybór - cienie mają fajne, wiosenne kolory (w mój gust trafiają idealnie), a Catrice to dobra choć niedroga marka, którą bardzo lubię. Paletka jest pełnowymiarowa.

EXCLUSIVE COSMETICS Hydrożelowe płatki pod oczy | Nawilżająco-wygładzające płatki hydrożelowe. Bardzo takie płatki lubię, więc i te z chęcią wypróbuję. W beGlossy pojawiły się dwie wersje płatków (to pełny produkt).

-417 Szampon witaminowy Catharsis | Miniatura szamponu z witaminami, minerałami i wyciągami roślinnymi. Z opisu brzmi obiecująco, ciekawe jak sprawdzi się na włosach!

NUXE Masque Creme Fraiche de Beaute | Kolejny kosmetyk, który trafił w mój gust :). Uwielbiam kosmetyki Nuxe, bardzo lubię też wypróbowywać maseczki, dlatego ta maska bardzo mnie zaciekawiła. Opakowanie jest pełnowymiarowe.

CECE OF SWEDEN Balsam do ciała Argan | Długotrwale nawilżający balsam do ciała z dodatkiem olejku arganowego. W drugiej wersji Glossy pojawiło się masło z tej samej linii. Obydwa kosmetyki są pełnowymiarowe.



Zdecydowanie podoba mi się, że w pudełku pojawiło się coś z kolorówki (i to w ładnych odcieniach), na duży plus także maseczka od Nuxe. Ciekawy wydaje się też szampon, trzeba go będzie szybko sprawdzić! Generalnie pudełko fajne, ale bywały i jeszcze lepsze.


Skusiłyście się na kwietniowe beGlossy? Jesteście zadowolone z zawartości?

14 komentarzy:

  1. Pudełko jak najbardziej w porządku- ładne cienie no i ta maska z Nuxe'a :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nieźle! Pierwszy raz od dawna patrząc na zawartość pudełka mam ochotę skinąć głową z aprobatą ;) Spisali się! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :). Bardzo fajne produkty, dla mnie wszystkie trafione :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa zawartość :) Ja jeszcze nigdy nie skusiłam się na to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu naprawdę fajne :)

      Usuń
  4. ładna paletka cieni, bardzo lubię takie płatki pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Chyba po raz pierwszy widzę w tego typu pudełku produkt marki Catrice :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy zestaw, fajnie, że dorzucili kolorówkę- bardzo ładne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam lakierów diamond cosmetics i nie potrzebuję nawet topu bo i bez niego długo się trzymają i cudownie błyszczą około 5 dni

    OdpowiedzUsuń