wtorek, 24 maja 2016

MAKIJAŻ z czekoladową paletką | Makeup Revolution SALTED CARAMEL

Hej! Czekoladowe palety Makeup Revolution to ostatnio najczęściej używane przeze mnie cienie, dlatego jak tylko zobaczyłam kolejną wersję Salted Caramel, wiedziałam że jej nie odpuszczę :). Paletki zachwycają nie tylko apetycznym i zwracającym uwagę opakowaniem, ale przede wszystkim świetną jakością. Używam ich nawet częściej niż paletki Zoevy, a cenowo Makeup Revolution wypada dużo bardziej atrakcyjnie! Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, mają aksamitną formułę i dobrą trwałość. A do tego są po prostu fajnie skomponowane - zarówno pod względem kolorystycznym jak i wykończenia samych cieni (zwykle to miks odcieni matowych, błyszczących i drobinkowych).

Wszystkie czekoladki kręcą się wokół odcieni bardziej naturalnych, najczęściej odcieni brązu. Salted Caramel jest bardzo ciepłym zestawem kolorystycznym i właśnie dlatego od razu wpadła mi w oko. Do kupienia głównie przez internet - moja jest z Kosmetykomanii (znajdziecie ją tutaj). 



Paletką Salted Caramel można wykonać zarówno klasyczny dzienny makijaż w matach, smokey eyes jak i różne kombinacje z wykorzystaniem połyskujących brązów. Ciekawym dodatkiem w paletce jest cień granatowy, którego możemy używać jako akcentu (w sam raz dla brązowych tęczówek!).

Ja połączyłam dwa rodzaje brązów z ciepłą rudością i wspomnianym błyszczącym granatem, który wylądował na dolnej powiece. Dołożyłam też złotą kreskę, która fajnie wygląda na ciemniejszym tle.



W paletce standardowo znalazły się też dwa jasne cienie, które są trochę większe od pozostałych - to świetne rozwiązanie, bo jasne, beżowe cienie zawsze kończą się w paletkach w pierwszej kolejności! W Salted Caramel mamy do wyboru waniliowy mat lub perłę. Wszystkich cieni jest w sumie 16.



DELICIOUS | Matowy cień w kremowym kolorze. Dobry pod łuk brwiowy i wewnętrzne kąciki oczu.
TEMPT | Matowa, mocno napigmentowna czerń.
HEAVENLY | Matowy, brudny róż. Bardzo delikatny kolor, dobry do modelowania powieki.
DRIZZLE | Matowy, ciepły, średni brąz.
ENJOY | Ciemniejszy i bardziej chłodny brąz z dodatkiem mikro drobinek.
CHOC | Średni, dość ciepły brąz z drobinkami.
CAKE | Niesamowity cień, który pozostawia jedynie drobinki (bez kryjącego koloru). Mieni się na różowo-brzoskwiniowo i jest po prostu przepiękny! Przypomina mi jedno wykończenie w cieniach Bobbi Brown. Makeup Revolution powinno wprowadzić serię takich cieni pojedynczych, w różnych kolorach!
PERFECT | Jaśniejszy matowy brąz w typie taupe. Doskonały na załamanie powieki.
CRUNCH | Piękny, połyskujący granat.
SWEET | Matowy odcień rudości, uwielbiam nim blendować!
FUDGE | Ciepły połyskujący brąz o złotawym połysku.
SALTED | Jasny, błyszczący brąz o neutralnej tonacji.
CANDY | Matowy brąz, podobny do Perfect.
CARAMEL | Świetny odcień ciemniejszego złota.
SPOON | Brzoskwiniowo-złoty odcień, ślicznie się mieni.
YUM!| Waniliowy cień o perłowym połysku.


Uwielbiam paletki-czekoladki i Salted Caramel również mnie nie rozczarowała! Cienie są naprawdę świetnej jakości, na bazie są nie do zdarcia i nie osypują się podczas nakładania. Bardzo Wam je polecam, bo zestawy cieni są świetne :). Jak na paletę 16 cieni, cena jest moim zdaniem niska - około 40zł.


59 komentarzy:

  1. Twój makijaż jest przepiękny! Zaraz po wypłacie kupię którąś z czekoladek od makeup revolution :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)! Polecam, te paletki są rewelacyjne!

      Usuń
  2. wiesz, że uwielbiam Twoje makijaże Czekoladko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :) Czym robiłaś złotą kreskę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eyelinerem od Golden Rose z serii metalicznej - polecam, mega jakość za parę złotych :)

      Usuń
  4. Przepiękny makijaż i cudna paleta, bardzo podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie to takie kolory, które uwielbiam w cieniach, więc jeśli też Ci się spodobały to warto kupić :)

      Usuń
  5. Piękna paletka, piękne kolory, piękny makijaż! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny makijaż, piękne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Skusiłam się właśnie na Salted Caramel <3

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż i pięknie Ci w nim! też jestem ciekawa złotej kreski :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Golden Rose Style Metallic Liner - polecam :)!

      Usuń
  9. Piękny makijaż :) piękne kolory, ta kreska jest fajnym dopełnieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złote kreski fajnie się zgrywają z ciemnymi cieniami ^ ^

      Usuń
  10. Uwielbiam te paletki, jak na razie mam dwie, ale ta też wygląda świetnie. No i sama nazwa sprawia, że cieknie mi ślinka ;D
    Śliczny makijaż! Kiedyś nie przepadałam za złotem, teraz uwielbiam złote kreski :) Czyżby eyeliner z Golden Rose?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadłaś! Te eyelinery są czadowe :D

      Usuń
    2. Jedyne, do czego mogę się przyczepić, to opakowanie. Jest delikatne, kiedyś chciałam go mocno zakręcić i zatyczka pękła, teraz mam takiego małego Frankensteina poklejonego taśmą ;D

      Usuń
  11. Piękny makijaż nie mogę oderwać oczu :) Niebieski akcent wygląda świetnie i złota kreska bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię tą paletkę :) Złota kreska wygląda cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowna jest, choć dwie pierwsze czekoladowe wersje i białą czekoladkę też uwielbiam :D

      Usuń
  13. Paletka śliczna, a makijaż jeszcze ładniejszy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne kolory paletki, a makijaż cudowny. Sama zrobię sobie podobny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna gama kolorystyczna i boski makijaż. Uwielbiam kontrastowe kreski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Gama kolorystyczna akurat 100% w moim guście :)

      Usuń
  16. Ty byś nawet z węgla i popiołu wyczarowała mega makijaż :D
    paletka świetna,osobiście wolę chłodne brązy,ale czasem tymi ciepłymi też się maluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D ^ ^
      Ja ostatnio wolę ciepłe, a kiedyś uwielbiałam tylko chłodne :D

      Usuń
  17. Aaaa pięknie <3 Marzę o tej palecie! Powiedz proszę, co to za eyeliner i pomadka, bo mnie urzekły również?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^ ^!
      Eyeliner to złoty Style Metallic Eyeliner od Golden Rose (świetny, bardzo polecam), a zamiast pomadki użyłam konturówki też Golden Rose - 212 z serii 'lipliner' po prostu. Fajny odcień, taki w typie taupe :)

      Usuń
  18. Patrzyłam na nią a jednak wzięłam tę czarną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna też mnie kusi brzoskwiniowymi odcieniami :D

      Usuń
  19. Cudowne kolory :) chyba faktycznie zainwestuję w te palety, bo są piękne :) nie wiem tylko jaką wybrać na początek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię I heart chocolate :)

      Usuń
  20. Świetne zestawienie kolorów. Granat zaskakuje, ale w sumie pasuje tam :) Makijaż cudo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem czy słyszałaś, ale ma wyjść nowa czekoladowa paletka- hot pink? w ciemny, różowym opakowaniu- czekam na nią z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, ale ciekawa co będzie w środku :D

      Usuń
  22. Piękne odcienie a Ty wygladasz mega!! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nową recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojaa ale fantastyczny makijaż, ta złota kredka jest mega :D A co to takiego na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To konturówka 212 z Golden Rose :D

      Usuń
  24. Ta złota i niebieska kreska to idealne połączenie. generalnie cały makijaż jest imponujący.

    OdpowiedzUsuń