wtorek, 17 maja 2016

MANICURE: Nowy EFEKT SYRENKI Pastel Pink

"Efekt syrenki" robi furorę już od ponad roku i wcale mnie to nie dziwi, bo sama bardzo szybko stałam się jego wielką fanką ;). Ten mieniący się pyłek do paznokci wygląda po prostu niepowtarzalnie, ale ja jestem zdecydowanie za syrenką od Indigo. Oglądałam też podobne pyłki innych marek, ale nie były aż tak drobne, przez co nie dawały efektu mieniącej się tafli tylko przypominały raczej bardzo drobny brokat.

Ostatnio Indigo wprowadziło nowy wariant efektu syrenki - Pastel Pink. Jako, że uwielbiam kolor różowy, szybko go kupiłam i wypróbowałam na paznokciach. Efekt końcowy - wielkie wow! Pastel Pink mieni się właściwie podobnie do podstawowej wersji syrenki, ale dzięki różowemu zabarwieniu wychodzi inaczej na jasnych odcieniach lakierów. 


Ja wypróbowałam nową syrenkę na lakierze hybrydowym Biscuit od Semilac (bardzo jasny odcień). Syrenka nadała hybrydzie różowego koloru w chłodnym tonie, ale połysk jest ciepły brzoskwiniowo-złoty i dzięki takiej kombinacji efekt jest świetny.

Pyłek najlepiej sprawdza się na hybrydach, chociaż można go też nakładać na tradycyjny lakiery (ale moim zdaniem nie wypada już tak ładnie). Nakładamy go na utwardzoną warstwę koloru, wcieramy dokładnie i nakładamy top coat, po czym utwardzamy.



Byłam ciekawa jak Pastel Pink sprawdzi się na mocno różowym lakierze hybrydowym, ale na takiej bazie efekt nie był już tak dobry - wyglądał po prostu jak zwykła syrenka. Pyłek kupiłam za 10zł w Drogerii Kosmyk w Krakowie na ulicy Długiej. Ostatnio pojawiła się też kolejna nowość, którą też oczywiście musiałam zakupić - Metal Manix czyli efekt chromu (również w formie pyłku).

48 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mim że nie przepadam za różem - efekt jest super :)

      RudaUrodowo - alternatywnie o urodzie

      Usuń
    2. Ja z kolei uwielbiam róż, a w wersji syrenkowej to dla mnie połączenie idealne :D

      Usuń
  2. ekstra, piękny efekt, też mam pyłek syrenkowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie ten jest o wiele ładniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wow, wow! Żałuję, że sama nie mam takich pazurków :))

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę kupić, nie ma bata :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zachwycona tym pyłkiem :)!

      Usuń
  7. Śliczne są te pyłki do efektu syrenki. Niestety nie noszę hybryd, więc nie mam jak ich użyć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zwykłych lakierach niby też można, ale niestety nie wychodzi aż tak ładnie..

      Usuń
  8. Świetny efekt, ale ciekawi mnie też efekt chromu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam go już na próbniku i szału nie zrobił, ale ponoć lepiej wypada na żelu Sugar Effect niż na zwykłej hybrydzie :)

      Usuń
  9. Gratuluję uzyskania efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj jaki piękny efekt! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ja też, uzależniłam się od wszystkich syrenek :D

      Usuń
  12. Uwielbiam paznokcie z efektem syrenki. Najchętniej bym je nosiła cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie, na każdą hybrydę mam ochotę nakładać syrenkę :D

      Usuń
  13. Bardzo mi się podoba ten efekt, choć początkowo byłam trochę przeciwna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wygląda. Mój pyłek jest właśnie niezbyt drobno zmielony, i efekt wychodzi średnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opakowaniu nie jest nic napisane, ale kupowałam go na stoisku NeoNail.

      Usuń
  15. Pięknie wygląda na pazurkach .Chyba muszę się z nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny, taki wróżkowy! Nigdy nie kładłam syrenki na zwykłe lakiery, jak się to robi? Mam paznokcie w tak fatalnym stanie ostatnio, że pewnie na co najmniej miesiąc będę zmuszona zrezygnować z hybryd:(

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nie lubię tego efektu u siebie, jestem konserwatywna jeśli chodzi o zdobienia :) Ale u Ciebie świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Slodko i dziewczeco, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz niesamowity kształt paznokci, tylko pozazdrościć..mi pyłek nie przypadł do gustu, wolę brokatowe kolorki, łatwiej się nakładjaą i dłużej wytrzymują, a dla mnie trwałość jest kluczowa:) mam wlasnie tylko na 2 paznokciach kolorek 109 z semilaca-pięknie sie błyszczy :))

    OdpowiedzUsuń
  20. łoooo przekonałas mnie to kupna tej 'syrenki'

    OdpowiedzUsuń