niedziela, 1 maja 2016

ShinyBox SPRING XOXO!

Kilka dni temu przyszedł do mnie nowy, wiosenny ShinyBox. Muszę przyznać, że w tym miesiącu pudełeczko wypadło bardzo pozytywnie. Wewnątrz znalazło się aż pięć produktów pełnowymiarowych i generalnie miało się wrażenie, że pudełko tym razem jest takie obfite ;). Zerknijmy na zawartość!


CZTERY PORY ROKU Skoncentrowane serum do rąk i paznokci | Krem-serum z koenzymem Q10, nowość w ofercie marki. Miałam inną wersję i z tego co pamiętam była w porządku. Serum kosztuje 8,59zł i jest to produkt pełnowymiarowy.

COSMEPIC Cienie do powiek | Poczwórne cienie do oczu z Cosmepic to dla mnie coś nowego, bo nie miałam nic z tej marki. Opakowanie jakoś mnie nie zachęciło i pomyślałam, że pewnie cienie będą jakieś średnie, ale o dziwo są bardzo intensywne, pigmentacja po pierwszym maźnięciu mnie zaskoczyła! Odcienie nie dla każdego, ale ja będę korzystać. To oczywiście produkt pełnowymiarowy, cena cieni to około 12zł.

VASELINE Rosy Lips | Próbowałyście już nowych balsamów do ust Vaseline? Ja bardzo je lubię, a wersja różana jest moją ulubioną (choć zapach ma bardzo delikatny). Świetnie chronią usta i mają estetyczne metalowe puszki. Pełny produkt, cena około 9,99zł.

IDEEPHARM Kremowy opatrunek Podologic Med | Odżywiający krem do stóp, na wiosnę i sezon sandałowy jak znalazł. Myślałam, że będzie jakiś ultra mocno nawilżający, bo tak wynikało z opisu, a jest taki noo... dobry. Przynajmniej po pierwszym użyciu. Jest to miniatura kremu, pełne opakowanie kosztuje 11,60zł.


PILOMAX Odżywka do włosów Waz Express | Maski i odżywki zawsze cieszą mnie w boxach, bo nigdy się u mnie nie marnują. Akurat ta wersja jest do włosów grubych i normalnych czyli zupełnie nie takich jak moje, ale i tak spróbuję - większość odżywek działa w końcu bardzo podobnie. Odżywka jest kolejnym pełnowymiarowym produktem, kosztuje 20,50zł.

URODA POLSKA Olejek do twarzy | Uwielbiam olejki do twarzy, więc chętnie je widzę w pudełkach. Olejek został dołączony do boxa w ramach subskrypcji pakietu 12x ShinyBox. Olejek jest z serii kuracja odmładzająca.

LAMBRE Odżywka do paznokci Natural Beauty | Pełnowymiarowa odżywka od Lambre pojawiła się w dwóch wariantach. To taki produkt, który zawsze się przyda, więc jestem na tak. Kosztuje 17,90zł.


Dodatkowo kilka próbek od Farmony, saszetka z kremem One Ingredient i drink kolagenowy Gesha.


Podoba Wam się zawartość kwietniowego ShinyBoxa? Ja ciekawię się na kolejne pudełko Majowo Mi!


18 komentarzy:

  1. Pudełko tego Shiny Boxa wymiata :D. No i zawartość też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zawartość ! Udanego testowania :) serum cztery pory roku fajne ! :) mam nadzieje ze tez bedziesz zadowolona ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też mam nadzieję że sie sprawdzi :)

      Usuń
  3. Bardzo spodobało mi się to serum z CZTERY PORY ROKU, jest lepsze od wersji, która znalazła się w boxie Krupy. balsam z Vaseline, też już się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ter serum jest mega :) Miałam i lubię!

      Usuń
    2. Ooo to świetnie, muszę je sprawdzić :)

      Usuń
  4. Dawno zrezygnowałam z subskrubcji. Blog obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze, zawartość nie zachwyca. Fajne produkty itd, ale pudełka jednak przyzwyczaiły nas do trochę droższych kosmetyków w nich zawartych. Te tutaj mogę spokojnie kupić w drogerii czy supermerkecie i nawet jeśli będą kiepskiej jakości nie będzie zal tych pieniędzy. Brakuje tutaj jakiegoś chociaż jednego Drogiego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim odczuciu te droższe produkty nie pojawiały się wcale tak często w pudełkach, a trochę szkoda, wiadomo ;)

      Usuń
  6. Najchętniej sprawdziłabym odżywkę do paznokci, reszta mnie jakoś nie pociąga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie poczeka na swoją kolej, bo teraz testuję odżywkę Herome :)

      Usuń
  7. dla mnie średnie, bywały gorsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bywały, bywały, to jest dla mnie całkiem fajne akurat ;D

      Usuń
  8. W porównaniu z kwietniowym glossy- to pudełko wypada zdecydowanie lepiej moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń