niedziela, 22 maja 2016

馃尶 YVES ROCHER | Nowo艣ci Plaisirs Nature 馃尶

Hej :)! Niedawno w Yves Rocher pojawi艂o si臋 sporo nowo艣ci, a moja ulubiona linia Plaisirs Nature zosta艂a zupe艂nie odmieniona! Zmieni艂 si臋 design opakowa艅 (obecny jest duuu偶o 艂adniejszy), pojawi艂y si臋 zupe艂nie nowe produkty, ale te偶 nowe linie zapachowe. Ca艂e szcz臋艣cie w Plaisirs Nature nadal pozostaje seria o zapachu wanilii burbo艅skiej, kt贸r膮 po prostu uwielbiam. Do tej pory jeszcze nie uda艂o mi si臋 trafi膰 na zapach tak naturalnej, lekko dymnej wanilii bez syntetycznych nut. Je艣li tak jak ja ub贸stwiacie waniliowe zapachy to polecam Wam przyjrze膰 si臋 jej z bliska. Zreszt膮 w moim odczuciu wszystkie kosmetyki z Plaisirs Nature pachn膮 bardzo naturalnie i prosto.

Przejd藕my jednak do nowo艣ci! Nowe warianty zapachowe s膮 du偶o ciekawsze od tych, kt贸re by艂y w ofercie do tej pory. Pojawi艂a si臋 Je偶yna & lawenda, Mango & kolendra, Malina & mi臋ta, Kwiat pomara艅czy & lawenda & petit grain, Mandarynka & cytryna & cedr, Migda艂 & kwiat pomara艅czy. Podzia艂 jest te偶 troch臋 inny - w ka偶dym wariancie zapachowym troch臋 inne kosmetyki.


呕EL POD PRYSZNIC Migda艂 & Kwiat pomara艅czy | 呕el o 艣wietnym, typowo wiosennym zapachu, dla mnie strza艂 w dziesi膮tk臋! Czuj臋 przede wszystkim kwiat pomara艅czy, kt贸rego zapach bardzo lubi臋. 呕ele z Yves Rocher s膮 dobre jako艣ciowo, g臋ste i naprawd臋 wydajne. Polecam :). | 11,90z艂 | klik do sklepu online 馃彫

呕EL POD PRYSZNIC Kokos | Poza waniliow膮 seri膮 uwielbiam te偶 kokosow膮! Obydwie nuty zapachowe nale偶膮 do mojej 艣cis艂ej czo艂贸wki, jestem fank膮 takich s艂odkich zapach贸w. Tak jak w przypadku swojego poprzednika, 偶el dobrze si臋 pieni, nie wysusza sk贸ry i jest bardzo wydajny. Te 偶ele zbieraj膮 dobre opinie i wcale mnie to nie dziwi, bo uwa偶am je za jedne z najlepszych 偶eli pod prysznic. Kokosowy pachnie ob艂臋dnie! | 16,90z艂 | klik do sklepu online 馃彫


BALSAM DO CIA艁A Kwiat pomara艅czy & lawenda & petit grain | W艂a艣nie ta kompozycja zapachowa z nowo艣ci zachwyci艂a mnie najbardziej. Nie ka偶dy lubi lawend臋 - ja lubi臋, ale nie s膮dzi艂am, 偶e mo偶na jej nada膰 zupe艂nie innego charakteru. Ten balsam pachnie jak niekt贸re kwitn膮ce drzewa na wiosn臋, bardzo nietypowo i niezwykle naturalnie jak na kosmetyk. Na moje szcz臋艣cie z tej linii pojawi艂a si臋 tak偶e woda toaletowa, kt贸r膮 mam w planie kupi膰. Nie ka偶dy na pewno tak oszaleje na punkcie tego zapachu jak ja, ale je艣li preferujecie bardzo ro艣linne, proste kompozycje to sprawd藕cie go obowi膮zkowo. Balsam jest moim faworytem spo艣r贸d nowo艣ci. Poza cudownym zapachem musz臋 go pochwali膰 za bardzo dobry poziom nawil偶ania i g臋st膮, ma艣lan膮 konsystencj臋. | 41,90z艂 | klik do sklepu online 馃彫

PEELING CUKROWY Mandarynka & cytryna & cedr | Po zachwytach nad balsamem s膮dzi艂am, 偶e r贸wnie fajny oka偶e si臋 peeling, ale niestety ju偶 nie przypad艂 mi tak do gustu. Na zapach nie mog臋 narzeka膰, bo jest bardzo orze藕wiaj膮cy (cho膰 nie mo偶e si臋 r贸wna膰 z poprzednikiem), ale w艂a艣ciwo艣ci mi nie odpowiadaj膮. Drobinek 艣cieraj膮cych jest zbyt ma艂o i peeling jak dla mnie jest po prostu zbyt s艂aby, zbyt delikatny, nawet stosowany na such膮 sk贸r臋. Jest te偶 mocno t艂usty i g臋sty co pewnie potraktowa艂abym jako plus gdyby 艣ciera艂 lepiej. | 41.90z艂 | klik do sklepu online 馃彫


Tym razem totalnie zachwyci艂a mnie kompozycja zapachowa Kwiat pomara艅czy & lawenda & petit grain :). Malin臋 z mi臋t膮 w膮cha艂am w sklepie stacjonarnym i te偶 wydawa艂a mi si臋 bardzo przyjemna, cho膰 to ju偶 nie taki idea艂 jak ten miks z lawend膮 ;). Je艣li macie swoich ulubie艅c贸w z serii Plaisirs Nature to dajcie mi zna膰 na co jeszcze warto zwr贸ci膰 uwag臋.

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Haha mnie zawsze wszystko z tej serii kusi :D

      Usu艅
  2. Ja uwielbiam mango z kolendr膮 z nowej serii, jest przecudowne, takie orze藕wiaj膮ce na lato. A tak poza tym lubi臋 kokosa i wanili臋. B臋dzie jeszcze seria oliwkowa i cytryna z bazyli膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. W zesz艂ym roku by艂a mgie艂ka cytryna z bazyli膮 :). Zn贸w ma wej艣膰 to samo :O?
      Ja mam ochot臋 na myd艂o z serii mango :)

      Usu艅
  3. Wow! Zapachy na pewno s膮 boskie! :) Musz臋 sobie pow膮cha膰 w jakim艣 salonie Yves Rocher :).

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ja poluj臋 na te mini zapachy w wersji waniliowej i kokosowej :3 musze i艣膰 poniucha膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Uwielbia艂am wanili臋, cho膰 pod koniec u偶ywania zacz臋艂a mnie ju偶 troszk臋 m臋czy膰 :)

      Usu艅
  5. Odpowiedzi
    1. Ja w og贸le jestem mega fank膮 Yves Rocher :D

      Usu艅
  6. Odpowiedzi
    1. U mnie tylko wybrane, ale wesz艂o ich du偶o wi臋cej :)

      Usu艅
  7. Przepi臋kne opakowania tych balsam贸w. Na pewno sprawdz臋 lawend臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Kokosowy 偶el pod prysznic jest boski! ♥

    OdpowiedzUsu艅
  9. Bardzo dobry zestaw, bardzo dobra marka, lubi臋 ich produkty :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. W sumie ja te偶 bym ch臋tnie nos wsadzi艂a w ka偶dy z nich :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Haha ja do YR wybieram si臋 zawsze tylko w celach w膮chania :D

      Usu艅
  11. Ju偶 si臋 ciesz臋 na zakupy. 艢wietne linie zapachowe.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Co b臋dziesz kupowa膰 :)?

      Usu艅
    2. Na pewno kokos i mandarynka-cytryna-cedr :) Najpewniej 偶ele.

      Usu艅
  12. Mnie w艂a艣nie najbardziej urzek艂a malina, ale nadal ani widu ani s艂ychu o wodzie toaletowej :(

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Niestety :(.
      Pyta艂a艣 o por贸wnanie Wake Me Up do Colorstaya, a ja zapomnia艂am da膰 zna膰: Light Porcelaine Wake Me Up b臋dzie le偶a艂 ko艂o Buff RC (Revlon jest bardziej 偶贸艂ty), True Ivory WMU jest do艣膰 ciemny - sporo ciemniejszy od Sand Beige RC i od Golden Beige RC, najbli偶ej mu do True Beige RC. Z kolei Sof Beige WMU przypomina Golden Beige RC (ale Rimmel bardziej ciep艂y).

      Usu艅
    2. To niestety nie moje kolory w takim razie, bo ja nawet Buff ocieplam 偶贸艂tym pigmentem, a latem nie opalam si臋 jako艣 bardzo. No nic, dzi臋ki za pomoc, b臋d臋 kmini膰 dalej ;)

      Usu艅
  13. Id臋 jutro poogl膮da膰 i obw膮cha膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. 艢wietne zakupy.:)
    Skusi艂abym si臋 na wszystko;)

    OdpowiedzUsu艅
  15. W艂a艣nie dzisiaj kupi艂am 偶el i mleczko kokosowe :)

    OdpowiedzUsu艅