sobota, 25 czerwca 2016

beGLOSSY Skin Factory

W tym tygodniu odebrałam nowe, czerwcowe beGlossy - Skin Factory. Po zapowiedziach można było się spodziewać przede wszystkim ciekawej pielęgnacji i faktycznie w pudełku przeważają kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Jednak znalazło się także coś z kolorówki i to z Pixie Cosmetics - marki, którą uwielbiam!


PIXIE COSMETICS Róż mineralny | Wspomnianym kosmetykiem od Pixie jest odsypka różu mineralnego (My Secret Mineral Rouge Powder). Jestem go strasznie ciekawa, bo ciągle zachwycam się podkładami mineralnymi Pixie - Minerals Love Botanicals, o których pisałam w tej notce. Trafił mi się róż w odcieniu Sandstone, bardzo ładny, ciepły kolor. W ofercie jest aż 20 odcieni!

YASUMI Caviar & Gold | Ampułka z kawiorem i złotem od Yasumi. Ma za zadanie odżywiać i nawilżać skórę. Myślę, że to fajny wybór do pudełka, ja z chęcią zawsze sięgam po różnorakie maseczki, ampułki, pielęgnujące płatki i tym podobne.

YASUMI Eye Pouch | Druga ampułka redukuje obrzęki i cienie pod oczami. Brzmi zachęcająco, z pewnością ją wypróbuję kiedy obudzę się z podkrążonymi oczami ;).

SYNCHROLINE Perky Pearl krem na dzień | Miniatura kremu rozświetlającego, chroni przed wolnymi rodnikami, ujednolica koloryt skóry i zawiera filtr 15 SPF. 

AMADERM Krem regenerująco-złuszczający | Krem do stóp - niezły wybór na lato, bo w tym okresie szczególnie dbamy o wygląd naszych stóp. Ciekawi mnie czy faktycznie będzie działał lekko złuszczająco, mam nadzieję że tak! Jest to kosmetyk pełnowymiarowy.

SESSIO PROFESSIONAL Odżywka do włosów | Z Sessio Professional mógł się trafić szampon, maska lub odżywka. W moim wariancie pudełka znalazłam właśnie odżywkę do włosów. Marki nie znam więc z chęcią ją sprawdzę. To również produkt pełnowymiarowy.

LAMBRE Błyszczyk Lip Star | Klientki VIP czyli te subskrybujące beGlossy co najmniej przez pół roku (lub osoby które zdecydowały się na pakier 6 lub 12 mscy) dostały również błyszczyk Lambre. Mi trafił się ładny, jasny róż w chłodnej tonacji.


Pudełko wypadło całkiem fajnie, jest coś do włosów, coś dla ciała, dla cery i coś z kolorówki. Najbardziej ucieszył mnie róż mineralny Pixie, ale podoba mi się również błyszczyk i ciekawią mnie ampułki pielęgnacyjne. Zawsze chętnie testuję kosmetyki do włosów dlatego przyda mi się również odżywka, zwłaszcza, że jest z nieznanej dla mnie marki. Najmniej lubię w pudełkach kremy do twarzy, zawsze mam problem żeby je zużyć i obawiam się zawsze alergii lub zapychania, więc właściwie tylko krem mogłabym wymienić na coś innego ;).


Kto się skusił w tym miesiącu na beGlossy? Jesteście zadowolone z zawartości? 

16 komentarzy:

  1. Najbardziej zaciekawił mnie krem z Amaderm i róż oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna zawartość, mnie chyba najbardziej ucieszyłby krem regenerujący do stóp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie róż, ale krem też zapowiada się fajnie ;)

      Usuń
  3. Całkiem fajne, ja jakoś nigdy nie mogę się zdecydować na te pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzeba liczyć się z totalną niespodzianką ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Fajnie, że zawartość jest zróżnicowana :)

      Usuń
  5. Najbardziej ciekawi mnie róż i krem do stóp :)

    OdpowiedzUsuń