sobota, 4 czerwca 2016

ShinyBox Majowo Mi!

Hej! W ubiegłym tygodniu odebrałam nowy ShinyBox "Majowo Mi". Zanim dobrałam się do środka, moją uwagę zwróciło piękne, trochę surrealistyczne pudełko! To chyba najładniejsza oprawa Shiny jaka dotąd się pojawiła :)!

Zawartość także mnie nie rozczarowała. Z sześciu produktów aż pięć jest pełnowymiarowych. Tym razem to sama pielęgnacja, trochę szkoda że nie pojawiło się nic z kolorówki, ale przynajmniej kosmetyki są zróżnicowane (coś do mycia, coś do ciała, coś do twarzy, coś do włosów).


EFEKTIMA Masło do ciała Miracle | Jedyny kosmetyk w wersji miniaturowej to właśnie to masełko. Zawiera drobinki z olejkami, co mnie od razu zaciekawiło, ale póki co jeszcze go nie otwierałam.

JOANNA Peeling myjący z truskawką | Zawsze lubiłam kosmetyki pielęgnacyjne z Joanny, bo  wszystkie świetnie pachną! Szczególnie dobrze wspominam waniliowe masło do ciała i dwufazowe olejki do kąpieli. Truskawkowy peeling również pachnie apetycznie!

OILLAN ACTIVE Bioaktywna emulsja do mycia i kąpieli | Łagodna emulsja polecana do skóry podrażnionej, szorstkiej czy zaczerwienionej. Z chęcią ją sprawdzę, choć moja skóra toleruje dobrze większość żeli i mydeł :).

SCHWARZKOPF GlissKur Maska przeciw rozdwajaniu | Uwielbiam testować maski do włosów i lubię kosmetyki GlissKur, więc na plus.

DELIA Plastry z woskiem do depilacji | Pomysł na plastry w wiosennym pudełku w sumie niegłupi, choć ja akurat nie wiem czy z nich skorzystam. Wolę raczej depilację maszynką (plastrami nigdy nie byłam w stanie dokładnie usunąć włosków, coś zawsze zostawało), lub jeśli ma być na dłużej - depilator.

APN Hydrovital Intensywnie nawilżający krem na dzień | Nigdy nie miałam pielęgnacji tej marki, więc fajnie że jest to dla mnie coś nowego. Kremy zawsze mam w zapasie, bo wolno je zużywam a w pudełkach pojawiają się nie rzadko, więc nie wiem kiedy przyjdzie na niego pora, ale przyznaję, że mnie zaciekawił.



Co sądzicie o zawartości majowego Shiny? Ja chyba najbardziej jestem ciekawa akurat tej emulsji myjącej z Oillan.



16 komentarzy:

  1. widziałam już to pudełko ;D dwa produkty znam, joanne i maskę do włosów i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u mnie ta maska fajnie się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Joanne kiedyś używałam i uwielbiam te owocowe zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba moi się ten zestaw i z niecierpliwością wyczekuję urodzinowej edycji. Ja mam masło kokosowe i spray do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat ucieszyłam się, że trafiła mi się maska, bo takie spraye średnio się sprawdzają na moich włosach ;)

      Usuń
  4. Muszę przyznać, że nic mnie specjalnie nie zainteresowało. Zwykle używam bardziej naturalnych kosmetyków, staram się ugraniczać chemię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To naprawdę fajne pudełko. Być może nie ma w nim nic odkrywczego, ale wszystkie produkty są przydatne i na pewno będzie się ich dobrze używało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam, może bez jakichś rewelacji, ale wszystko bardzo praktyczne ;)

      Usuń
  6. Takie sobie, chociaż chętnie posłucham o tej emulsji myjącej- to coś, co wydaje się idealne dla mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń