piątek, 8 lipca 2016

LETNI MANICURE z naklejkami wodnymi

W przerwie od lakierów hybrydowych sięgnęłam po klasyczne lakiery i moje ostatnio ulubione naklejki wodne :). To zdecydowanie jedne z najfajniejszych ozdób do paznokci, bo oprócz świetnych i bardzo precyzyjnych wzorów wygrywają w praktycznej kwestii - są super cienkie i zupełnie niewyczuwalne na powierzchni płytki!

Mam masę takich naklejek z Ali, bo można znaleźć je tam za dosłowne grosze. Świetne naklejki mają także na Born Pretty i właśnie te z dzisiejszego mani są z tego sklepu (to jest ten wzór). Wysyłka jest darmowa, ale trzeba trochę poczekać (z Chin), z moim kodem KP9J61 macie jeszcze dodatkowe 10% zniżki.



Do tego mani użyłam lakieru Sensique w ładnym, cukierkowo-różowym odcieniu z serii Art Nails (a odcień to Raspberry Sorbet). Z kolei pod takie całopaznokciowe naklejki zwykle najlepiej użyć białego kryjącego lakieru i tak też zrobiłam w tym przypadku.

27 komentarzy:

  1. Kocham naklejki wodne, te mają bardzo ładny wzór, zupełnie w moich klimatach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jest druga wersja, bardziej kolorowa :)

      Usuń
  2. Są świetne! Niestety mam problemy z długotrwałością produktów, nic mi się nie trzyma na płytce więc pewnie będę musiała zalać je żelem. Ale wzorki sa bardzo zachęcające, na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam naklejki wodne, jeden z najlepszych sposobów zdobienia paznokci! Śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam - szybko, ładnie i nic nie odstaje :D

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądają. Sama mam ochotę na taki manicure

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam naklejki wodne jako takie, są świetne :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne pazurki! Te naklejki kojarzą mi się z takim teledyskiem sprzed kilku lat Mika- Relax :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha kompletnie tego nie kojarzę, ale wygooglowałam i już wiem skąd te skojarzenia :D

      Usuń
  6. Wyglądają całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo bardzo zwracały uwagę ;)

      Usuń
  7. te naklejki mi sie kojarza trochę z takim miszmaszem, gdzie trzeba było suzkać Wally'ego, czy ktoś to ejszcez pamięta? haha ale oczywiście w pozytywnym sensie skojarzenie ;D bardzo mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja wersji z szukaniem Wallyego nie znam, ale miałam książki z szukaniem kogoś tam innego, na tej samej zasadzie :D

      Usuń
  8. Bardzo lubię zdobić paznokcie naklejkami wodnymi ;) dobrze, że ktoś je wymyślił ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny wzorek. Ślicznie pasuje do różu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najklejki wodne to ostatnio moja ulubiona forma zdobienia, u mnie najlepiej sprawdzjaą się i wyglądają na pastelowych semilacach :)

    OdpowiedzUsuń