czwartek, 14 lipca 2016

MANICURE HYBRYDOWY: Migoczące skittles z SEMILAC

Latem bardzo lubię nosić mocno błyszczące, kolorowe paznokcie i ostatnio znów miałam ochotę na coś w tym stylu. Połączyłam kilka lakierów hybrydowych Semilac z bardzo grubym, opalizującym brokatem żeby uzyskać maksymalnie błyszczący efekt. Musiałam też wykorzystać nowy kolor - Blueberry Kiss, dlatego postawiłam na odcienie różu i fioletu :).

Aby brokat nie był chropowaty, wyczuwalny na powierzchni paznokci, lepiej jest nałożyć nawet dwie warstwy top coatu na koniec. Paznokcie będą co prawda troszkę grubsze, ale cały manicure trwalszy i dużo praktyczniejszy.


Na paznokciu serdecznym wylądował wspomniany fiolet Blueberry Kiss. Na pozostałych paznokciach Intensive Pink, Mardi Gras, Glitter Indygo (zaplątał się też Cyclamen od NeoNail). Blueberry Kiss przyleciał do mnie z Kosmetykomanii - jest świetny! Te i inne odcienie lakierów Semilac oczywiście też znajdziecie na Kosmetykomanii, polecam :).



26 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się efekt uzyskany na fioletowym lakierze. Pięknie odbijają światło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten fiolet w wersji solo też super wygląda :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny efekt :) A czy ja tutaj widzę jakąś ciekawą torebkę? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, torebka od Sabriny Pilewicz, moja ulubiona ^ ^

      Usuń
  3. Świetnie to wygląda.:)
    Kolor fioletowy to istne cudeńko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, podoba mi się taki efekt

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa stylziacja! mi wpadł w oko ten fioletowy semilac, chyba w końcu muszę go zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorówka z Semilaca jest śliczna. Ale niestety musiałam zrezygnować ze względu na uczulenie - nie używam tych hybryd już od miesiąca, a opłakane skutki wciąż leczę. Szkoda, że firma nie przejmuje się skargami klientek. Używałam tych hybryd rok, dopiero te z nowej serii okazały się tak toksyczne. Skóra z opuszków schodzi palcami, a do tego onycholiza. Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście miałam na mysli, ze skóra schodzi płatami

      Usuń
    2. Czytam mnóstwo podobnych opinii i zastanawiam się czy problem jest z Semilaciem, czy wszystkie hybrydy potrafią tak uczulać..

      Usuń
    3. ja nie mam żadnych problemów z semilaciem a używam go od lat, za to kilka razy słyszałam o podrażnieniu po acetonie

      Usuń
  7. Jak to musi ślicznie lśnić w słońcu! Kolejny piękny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowanie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetnie sie ten mani prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny manicure, idealny na wieczór i nie tylko. Wykonanie jak zwykle perfekcyjne :)
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze super :) uwielbiam Twoje paznokcie i makijaże! :)

    OdpowiedzUsuń