poniedziałek, 11 lipca 2016

ULUBIEŃCY MIESIĄCA: NeoNail, Golden Rose, Balea, Avon, Inecto

W ciągu ostatniego miesiąca zdecydowanie ograniczyłam zarówno kosmetyki pielęgnacyjne jak przykładowo balsamy czy masła, ale także kolorówkę. Nie wiem jak to wygląda u innych, ale dla mnie przy takich upałach każda warstwa kremu czy pudru szybko staje się irytująca. Z tego powodu używam aktualnie głównie podkładów mineralnych, mgiełek do twarzy i lekkich kosmetyków nawilżających (najczęściej tych w sprayu).

Zdecydowanym odkryciem tego miesiąca jest naturalna gąbka do kąpieli, ale też ultra miękka szczoteczka do mycia twarzy, którą kupiłam z polecenia jednej z czytelniczek :). Zachwycił mnie także genialny niebieski eyeliner od Golden Rose w intensywnie niebieskim odcieniu!


AVON Perełki brązujące | Na kultowy kosmetyk Avonu skusiłam się dopiero teraz. Słyszałam mnóstwo zachwytów nad perełkami brązującymi, ale szczerze mówiąc zawsze sądziłam, że to trochę przereklamowany produkt. Kupiłam najbardziej popularną wersję 'bronzed'. Powiem tak - nie jest to nic wybitnego, ale brązer jest fajny, bardzo ładnie się rozprowadza na skórze i w ostatnim czasie właśnie po niego sięgałam najczęściej. Odcień jest mocno ciepły, dla mnie fajny na teraz, ale zimą byłby zdecydowanie zbyt ciepły.

GOLDEN ROSE Style Liner Metallic | Metaliczne eyelinery Golden Rose to naprawę jedne z najlepszych produktów w swojej kategorii. Mają niesamowitą pigmentację, idealną formułę i są długotrwałe, a cena jak za taką jakość jest śmiesznie niska. Niedawno dokupiłam cudowny niebieski odcień nr 18 (pokazywałam go na oku w ostatnim makijażu). 

YVES ROCHER Woda toaletowa Kwiat pomarańczy & Lawenda & Petit Grain | W Yves Rocher wypatrzyłam nową wodę toaletową, która pachnie jak niektóre kwitnące drzewa wiosną! Zapach jest niezwykle naturalny, wiosenny i dziewczęcy, idealny na gorące dni, bo nie męczy. Jeśli lubicie proste zapachy, dobrze oddajace zapachy np. polnych kwiatów to polecam. Ja uwielbiam tę wodę, żałuję tylko że jest dość lekka i niezbyt długotrwała.

NEONAIL Cyclamen | Ulubieńcem w kategorii paznokci został zdecydowanie lakier hybrydowy Cyclamen od NeoNail. Mój wymarzony odcień lakieru! Mogliście go zobaczyć w tym wpisie.


BALEA Szampon Tropical Dream | Ten szampon kupiłam dość dawno (chyba był z jakiejś edycji limitowanej), ale otworzyłam go dopiero ostatnio. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. To szampon bez silikonów czy slsów, a bardzo dobrze oczyszcza i wygładza włosy. Ma też świetny bardzo owocowy, apetyczny zapach, jak mieszanka owoców egzotycznych.

INECTO Coconut Body Scrub | Kokosowy peeling do ciała to kolejny letni ulubieniec o egzotycznym zapachu. Peeling jest gęsty, ostry, dobrze ściera :). Fajne działanie plus świetny zapach!


UNDER TWENTY Pianka myjąca | Chociaż zwykle jestem wierna aleppo i savon noir to bardzo spodobała mi się pianka do demakijażu z Under Twenty. Dobrze oczyszcza skórę (ale nie wysusza) i ma przyjemny, lekko arbuzowy zapach. Bardzo lubię myć twarz taką puszystą pianką :).


GĄBKA NATURALNA | Naturalna gąbka marzyła mi się od dłuższego czasu. Na takiej gąbce nie gromadzą się bakterie, więc można jej używać bez obaw aż się nie zniszczy. Dla mnie to jeden z najlepszych kosmetycznych zakupów od długiego czasu. Kupiłam ją w Mydlarni św. Franciszka, którą bardzo lubię.

SENSE AND BODY Szczoteczka do demakijażu | Dzięki jednej z czytelniczek skusiłam się na niezwykle miękką szczotkę przypominającą pędzel z Sense and Body (Rossmann). Jest trochę droższa, bo kosztuje około 40zł, ale jest całkowicie warta swojej ceny. To zupełnie inna bajka niż tanie szczoteczki. Nie podrażni nawet najbardziej delikatnej skóry!






WYNIKI KONKURSU GARNIER

Krem wygrywa... Iris! Gratulacje!
Na dane do wysyłki nagrody czekam na mailu kosmetykowyblog@gmail.com


35 komentarzy:

  1. te szczotki mnie przearażają, ale i ciekawią coraz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta szczoteczka nie jest przerażająca - bardzo miękka :)!

      Usuń
  2. Zaczynam żałować, że nie skusiłam się na ten szampon Balea - od razu założyłam, że wszystkie mają sls w składzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyłka, coś mi się pokręciło - jest bezsilikonowy, ale ma slsy...

      Usuń
  3. O tak, ta woda toaletowa z YR jest przepiękna ! Też właśnie ubolewam nad jej kiepską trwałością :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby jeszcze była trwalsza byłby to ideał:)!

      Usuń
  4. Mnie za to całkowicie zachwyciły te spodenki. Czy jeszcze je gdzieś dostanę? Nie mogłam się skupić na kosmetykach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to spodenki z h&m, ale są stare..

      Usuń
  5. Gratuluję Iris, mam tylko jedne lakier hybrydowy z NeoNail, ale też bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno jeszcze kupię hybrydy tej marki :)

      Usuń
  6. U mnie te perełki z Avon nie sprawdziły się w ogóle. Musiałam je oddać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor Ci nie zgrał czy właściwości;)?

      Usuń
  7. o, ten peeling wygląda ciekawie. kocham kokoski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio spodobało mi się używanie pianek więc jak wykończę swoją obecną to spróbuję tej, która polecasz. Zapach musi być kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to bardzo przyjemna pianka, łagodna no i ten zapach ^ ^

      Usuń
  9. Przede wszystkim śliczne spodenki! Strasznie mnie kusi poszerzenie kolekcji eyelinerów z tej serii, Twój ostatnim makijaż był bardzo przekonujący :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te eyelinery trzeba po prostu mieć :D! Są naprawdę mega dobre i jedyne w swoim rodzaju :)!

      Usuń
  10. Gąbkę i szczoteczkę wpisuję na moją zakupową listę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gąbka jest świetna, a szczoteczka do must have dla wrażliwej cery :)

      Usuń
  11. Muszę wypróbować tę piankę, a perełki brązujące ładnie się prezentują, kiedyś takie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wyszły jeszcze jakieś dodatkowe odcienie perełek ;)

      Usuń
  12. Też bardzo lubię te metaliczne linery Golden Rose, mam złoty i srebrny i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam złoty i srebrny, teraz doszedł jeszcze ten niebieski. Wszystkie czadowe <3

      Usuń
  13. Szczotka co raz bardziej mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta szczoteczka jest miękka jak pędzelek :)

      Usuń
  14. Muszę sobie powąchać tę wodę, bo opis zapachu mi się podoba. Kolor lakieru śliczny. Bardzo lubię lakiery NeoNail.
    Cieszę się bardzo z wygranej, już wysyłam maila.

    OdpowiedzUsuń
  15. odkryłam kiedyś pędzle Sense and Body, teraz zapragnęłam tej szczoty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś jeden pędzel, ale akurat był jakiś taki średni z tego co pamiętam :)

      Usuń
  16. kolor lakieru jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam metaliczny eye liner GR i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. te kuleczki z avonu to mój hit, a moim ulubiencem w tym miesiącu jest zdecydowanie matowy top z Semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi Ci ładny mat? Ja mam trochę z tym problem, raz wyjdzie, raz nie jest do końca matowy :/

      Usuń