czwartek, 25 sierpnia 2016

beGLOSSY Na szpilkach | sierpień 2016


Hej! Dziś przychodzę z recenzją sierpniowego beGlossy "Na szpilkach". Jak sama nazwa wskazuje, w tym miesiącu mogliśmy spodziewać się kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji stóp, ale nie tylko. Ja obstawiałam jakiś krem do stóp i gadżet w rodzaju wkładek do szpilek lub sztyftu na otarcia - z jednym trafiłam :). Przypuszczałam, że nie wszystkie kosmetyki będą z przeznaczeniem do stóp i tu także się nie pomyliłam, bo w pudełku znalazło się także coś do ciała, włosów i dłoni. Tym razem kolorówki brak.




EVREE Nawilżający olejek do ciała Power Fruit | Najfajniejszym produktem w tym pudełku jest moim zdaniem dwufazowy olejek od Evree. Marka ma bardzo dobre te olejki, a tej wersji jeszcze nie próbowałam, więc z chęcią ją sprawdzę. W składzie znajdziemy olejek malinowy, winogronowy, jojoba, sezamowy, awokado i kwas hialuronowy. Power Fruit ładnie pachnie i jest pełnowymiarowy.

SHEFOOT Sól do kąpieli stóp | Saszetka z solą do stóp z minerałami z Morza Martwego. Wszelkie sole do kąpieli (także do kąpieli stóp!) wprost uwielbiam, także saszetka nie zmarnuje się u mnie. Produkt fajny, ale szkoda że mała pojemność, starczy na raz.

PUREDERM Maska na dłonie | Maska nawilżająca z ekstraktem z płatków owsianych. Ma zawierać także masło shea i miód, a dzięki nim nawilżać i odżywiać dłonie. Na pewno z przyjemnością ją wypróbuję, ale znów troszkę szkoda że to jednorazowy produkt.

PODOSHOP Ulga | Silikonowe wkładki do szpilek poniekąd przewidziałam! W beGlossy pojawiły się w dwóch wariantach (pod przodostopie lub zapiętka). Ciekawa jestem czy będzie różnica, bo nigdy nie nosiłam podobnych wkładek. Już w sobotę mam w planach je sprawdzić.

ESSENCE ULTIME Szampon Caviar | Nowość marki Schwarzkopf czyli szampon z ekstraktem z kawioru. Fajnie, że wrzucili do pudełka coś co dopiero wchodzi na rynek! Z opakowania wygląda zachęcająco, a czy się sprawdzi - zobaczymy.


Jesteście zadowolone z nowego beGlossy? Moim zdaniem na tle poprzednich pudełek to wypadło akurat tak średnio. Na plus olejek Evree, który od dawna mnie kusił i szampon, który dopiero ma pojawić się w sprzedaży. Maska i sól też są spoko, ale to produkty na raz, a chyba wolałabym coś o większej pojemności. Co sądzicie?



9 komentarzy:

  1. moim zdaniem też ten box jest średni, najbardziej podoba mi się obecność w nim evree

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej ucieszyłam się z olejku Evree.

      Usuń
  2. fajne produkty, a u mnie do wybrania w jednym zestawie konkursowym też jest ten olejek! :) Konkurs pojawi się już dzisiaj na blogu, więc jeśli byłabyś zainteresowana to serdecznie zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. od dawna mam ochotę wypróbować ten olejek evree, ale w Rossmannie jeszcze na niego stacjonarnie nie trfiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek chyba faktycznie najciekawszy, chociaż maskę do dłoni też bym chętnie wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń