wtorek, 16 sierpnia 2016

InspiredBy U.R.O.K + nowy makijaż

Ostatnio w moje ręce wpadł jeszcze inny beauty box z InspiredBy - zestaw U.R.O.K, który pojawia się co miesiąc. Tym razem jest to trzecia edycja tego wariantu pudełka.

Dla niezorientowanych: InspiredBy to różne kosmetyczne boxy pełne niespodzianek, które można oczywiście odpowiednio wcześniej subskrybować (a w dowolnym momencie subskrypcję przerwać). InspiredBy należy do ShinyBoxa, którego na pewno znacie. Różnica polega w skrócie na tym, że InspiredBy to pudełka specjalne, tworzone przez znane osoby lub tematyczne (przykładowo tylko z naturalnych kosmetyków), które zwykle pojawiają się rzadziej np. co trzy miesiące. Wersja U.R.O.K, którą dziś pokażę Wam z bliska, wychodzi akurat co miesiąc i kosztuje 39zł czyli troszkę mniej od przeciętnej ceny za beauty boxy.


SCHWARZKOPF Gliss Kur Eliksir do włosów | W pudełku pojawił się dwufazowy eliksir Gliss Kur. Seria przeznaczona jest do włosów farbowanych i zawiera filtru UV. Jest to nowość w ofercie marki, którą ja akurat z chęcią wypróbuję. Jestem wielką fanką mgiełek z Gliss Kur, świetnie wygładzają włosy, więc ciekawi mnie czy ten eliksir je przebije czy raczej to mgiełki wygrają. Kosmetyk jest pełnowymiarowy i kosztuje około 18zł.

ASTOR Eye Opener tusz | Nowy tusz od Astor to uniwersalny produkt chyba dla każdego. Na pewno się nie zmarnuje. Podobnie jak eliksir, tusz też jest nowością na rynku. Opakowanie jest pełnowymiarowe i kosztuje w granicach 37zł.

OBSESSIVE Opaska na oczy | Opaska marki Obsessive to z pewnością coś innego. Myślę, że będzie zbierać mieszane opinie z uwagi, że jest to jednak coś specyficznego w typowo kosmetycznym pudełku, ale ja jestem na tak. Cena regularna 15zł.

DOVE Odżywka do włosów | Pełnowymiarowa odżywka z serii regenerującej już u mnie gościła na włosach. To mocno odżywiający i wygładzający produkt, który poleciłabym raczej do włosów suchych i zniszczonych. Całkiem lubię tę serię Dove! Koszt odżywki około 20zł.

inspiredby.pl/zestaw-u-r-o-k.html

Moim zdaniem za cenę tych 39 złotych pudełko wypada całkiem fajnie! Dodatkowo w pudełku znalazł się też suplement Noble Health wspomagający odchudzanie, który zapomniałam umieścić na zdjęciu (opakowanie zawiera 30 saszetek do rozpuszczania). W tym przypadku też pewnie pojawią się różne opinie, bo wiadomo - nie każdy ma w planach odchudzanie czy w ogóle zażywanie czegokolwiek. Ja dosyć lubię testować różne suplementy o ile nie mają czegoś dziwnego w składzie, więc w tym przypadku też nie będę marudzić. 


Na koniec dzisiejszy eksperymentalny makijaż z moimi ukochanymi cieniami Makeup Geek <3.


45 komentarzy:

  1. Świetny makijaż! Zachwyca mnie pigmentacja cieni z Makeup Geek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie MG są rewelacyjne, chyba najlepsze jakich używałam :)

      Usuń
  2. przepiękny makijaż! :) a co do zawartości tego pudełka, to wygląda spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pudełko moim zdaniem całkiem całkiem :)

      Usuń
  3. Pudełko nie powaliło mnie na kolana, ale makijaż za to jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem ciekawa zawartośc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie, Pierścionek jak u Kate. Makijaż cudny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh faktycznie podobny krój pierścionka, choć mój oczywiście znacznie skromniejszy :D

      Usuń
  6. Co tam pudełko, makijaż jest świetny! Chętnie zobaczyłabym cały makijaż a nie tylko oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D. Niestety robiłam makijaż wieczorem, więc zdjęcie całej twarzy wyszłoby złe przez światło ;)

      Usuń
  7. Boże, jaki piękny makijaż oczu! :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż śliczny i taki dopracowany :). Co do zawartości pudełka to bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja jestem zadowolona, jest ok :)

      Usuń
  9. Jaki mega lakier *___* makijaż z resztą też kocur :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełko jakoś szczególnie mnie nie pociąga, za to makijaż boski <3 Strasznie zazdroszczę Ci precyzji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D! Pędzelek precyzyjny to i łatwo było nim operować :)

      Usuń
  11. przepiękny makijaż :) i boks fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też jestem zadowolona z pudełka :)

      Usuń
  12. Rzeczywiście fajne to pudełeczko. I cena równie fajna ;D. A ta maska na oczy dość kontrowersyjna :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam, zastanawiałam się właśnie czy sporo osób będzie psioczyć na opaskę :D

      Usuń
  13. Makijaz piekny, ale najlepsze są paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż ;)jak mozna wiedziec jakiego podkładu teraz uzywasz,ze Twoja skóra wygląda na perfekcyjna ?^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). To zasługa światła, na żywo szału nie ma;). Na zdjęciu akurat miałam użyty korektor Pixie :)

      Usuń
  15. Piękny makijaż! Skąd pierścionek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Kupiłam go na jakimś niesieciowym stoisku ze srebrem.

      Usuń
  16. Świetne pudełku, w swoim znalazłam jeszcze lepszą niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękny makijaż!
    sztos! ;o
    <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jezusiu.. jak piękny makijaż.. Tak żałuję że nie umiem sobie sama takiego zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, makijaż cudowny *,*
    zaczynam obserowować i zapraszam też do mnie ;)
    barwne-paznokcie.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń