niedziela, 21 sierpnia 2016

馃専 MANICURE HYBRYDOWY: T臋czowe ombre z efektem syrenki 馃専

Od d艂u偶szego czasu non stop si臋gam po efekt syrenki, kt贸ry nadal mi si臋 nie nudzi, cho膰 nie jest ju偶 偶adn膮 nowo艣ci膮. Za ka偶dym razem wygl膮da troch臋 inaczej (w zale偶no艣ci od lakieru bazowego) dzi臋ki czemu paznokcie tak szybko mi si臋 nie nudz膮. Tym razem na艂o偶y艂am go na r贸偶nokolorowe hybrydowe ombre i taki efekt bardzo mi si臋 podoba艂 :).

Do wykonania tego mani u偶y艂am przer贸偶nych lakier贸w hybrydowych, przede wszystkim Semilaca: Mardi Gras, Classic Coral, Intensive Pink, Bluberry Kiss. Wykorzysta艂am te偶 chi艅sk膮 hybryd臋 z Aliexpress marki Candy Lover, w odcieniu b艂臋kitu - ma troszk臋 kr贸tsz膮 trwa艂o艣膰 ni偶 hybrydy z Semilaca, Mollona czy NeoNail, ale wygl膮da i odmacza si臋 r贸wnie dobrze. Z kolei bardzo zawiod艂a mnie hybryda Lacco (SunnyNails), w kolorze 偶贸艂tym, kt贸ra okaza艂a si臋 zwyk艂ym 偶elem!



Efekt syrenki oczywi艣cie marki Indigo, moim zdaniem najpi臋kniejszy <3. Teraz testuj臋 Multi Chrome i Holo Effect, te偶 boskie!



32 komentarze:

  1. Pi臋knie wygl膮da zdobienie, a t艂o idealnie dopasowane ;)

    OdpowiedzUsu艅
  2. 艣liczne :) te偶 takie chc臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. o 偶esz, ale pi臋kne paznokcie :) chc臋 takie!

    OdpowiedzUsu艅
  4. na malutkim palcu - 艣liczny odcie艅 :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. cudownie to wygl膮da:) a zdradzisz sw贸j spos贸b na robienie ombre hybryd膮?bo mi nie chce co艣 wyj艣膰 tak jakbym chcia艂a :P

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Maluj臋 paznokie膰 dwoma kolorami (po po艂owie ka偶dy kolor) i p臋dzelkiem przeje偶dzam pionowo a偶 uzyskam 艂adny gradient. Utwardzam i z kolejn膮 warstw膮 to samo :)

      Usu艅
  6. cudowne paznokcie! :) r贸wnie偶 uwielbiam efekt syrenki :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. 艢wietny manicure :) odwa偶ne zestawienie kolor贸w wprost idealne na lato. Dzi臋kujemy za zaufanie do naszych produkt贸w.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsu艅
  8. Rewelacja! Jak ja lubi臋 efekt syrenki <3 Musz臋 kiedy艣 spr贸bowa膰 ombre, p贸ki co zam贸wi艂am kolejne 2 lakiery z Ali i nie mog臋 si臋 ich doczeka膰 :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶 czekam na hybrydy z ali, tym razem termiczne :D

      Usu艅
  9. Cude艅ka a偶 dech zapiera :))

    OdpowiedzUsu艅
  10. Szcz臋ka mi opad艂a na takie pi臋kne manicure,wow! robi wra偶enie!

    OdpowiedzUsu艅
  11. Jaka pi臋kna syrenkowa t臋cza! Szkoda, 偶e na zwyk艂ym lakierze nie da si臋 syrenki tak dobrze wklepa膰, 偶eby by艂a pi臋kna tafla jak tu u ciebie :(

    OdpowiedzUsu艅
  12. Rany, kocham syrenk臋 i katuj臋 ni膮 moje paznokcie od d艂ugich tygodni praktycznie non stop. Obecnie mam py艂ek po艂yskuj膮ce na zielono na jasnoniebieskiej bazie <3.

    OdpowiedzUsu艅