poniedziałek, 1 sierpnia 2016

MATOWY MAKIJAŻ | Paleta Flawless Matte od MAKEUP REVOLUTION

W moim kufrze brakowało mi matowej palety cieni w neutralnej kolorystyce, dokładnie takiej która posłużyłaby mi jako zestaw cieni bazowych będący uzupełnieniem dla bardziej kolorowych czy ciekawych odcieni. Idealną paletą pod tym względem wydała mi się Flawless Matte od Makeup Revolution, a że uwielbiam inne palety z tej serii (Eyes Like Angels <3) to wiedziałam, że jakość cieni powinna trafić w mój gust.



Moim zdaniem to naprawdę świetna paletka w swojej cenie! W paletce mamy aż 32 matowe cienie, w przygaszonych, naturalnych kolorach. Sprawdzą się jeśli lubimy lekko podkreślać oko na co dzień, ale równie dobrze można stworzyć przy ich pomocy smoky eyes. Moim zdaniem to własnie typowa "bazowa" paleta, która będzie uzupełnieniem dla innych kolorów cieni. Pod względem samej jakości cienie oceniłabym na piątkę - fajne, lekko kremowe, dobrze napigmentowane. Do perfekcyjnej formuły brakuje im tylko lepszej przyczepności, ale na bazie pod cienie problem znika. Jak za cenę niecałych 40zł paletka jest świetna! Paletę kupicie na Kosmetykomanii :).



Pod względem kolorystycznym paleta jest fajnie skomponowana: dwa pierwsze pionowe rzędy to odcienie ciepłego beżu i brązu, kolejne dwa to jeszcze bardziej naturalne lekko różowe brązy i przybrudzony róże, następnie cieplejsze nieco łososiowe odcienie, chłodne brązy, śliwkowe brązy i szarości. Osobiście wrzuciłabym do paletki jeszcze czystą biel i typowy brąz w kolorze czekolady.

Flawless Matte to kolejna paletka od Makeup Revolution, która bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Marka ma naprawdę fajne jakościowo cienie w dobrych cenach (wyjątkiem są dla mnie jedynie paletki w formie paseczków, np. te z serii Iconic - je lubię trochę mniej). Flawless Matte znajdziecie  tutaj, zresztą jak i inne palety od MUR :).




30 komentarzy:

  1. piękne oko! masz talent do makijażu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i lubię tę paletkę :)Choć "faza" na maty już mi przeszła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też wolę błyszczące makijaże, ale łączę je zawsze z czymś matowym :)

      Usuń
  3. Ostatnio trafiła do mnie Eyes like angels, ale jest taka śliczna, że aż żal mi ją naruszyć! :D
    Uwielbiam ich czekolady, zawsze wymaluję z nich coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach uwielbiam Eyes Like Angels, cudowna paletka ^ ^

      Usuń
  4. marzy mi się bardzo ta paleta! świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bardzo praktyczna paleta :)

      Usuń
  5. Cudny makijaż ;)
    kusi mnie ta paletka
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż, a paletka ma wspaniałe kolory!
    http://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze u Ciebie - przepiękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny makijaż :) Widze dobra pigmentacje tych cieni :) Ja jestem wierna mojej Naturally Yours, chodź ta bardzo mi się spodobała. Przede wszytskim cieni jest dużo więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę nieźle napigmentowane :). Naturally Yours to też błyszczące cienie, więc na pewno to trochę coś innego :)

      Usuń
  9. A gdzie masz kreskę, Twój nieodzowny element :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, czasem trzeba coś odmienić :D

      Usuń
  10. Jakie piękne oko! Cieniowanie - mistrzowskie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny makijaż :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, jak pięknie! :) I bardzo ładne kolory

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż! :D Kolory w paletce świetne, moje ulubione :)

    Zapraszam, http://beautystrefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię takie kolory, choć chyba przytłoczyłyba mnie ich ilość w jednej paletce. cudny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny makijaż oka! Też mam zamiar kupić sobie tę paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Paleta z neutralnymi matami to dla mnie podstawa! Mam jednak trochę tak jak Simply powyżej - paleta mogłaby być o połowę mniejsza, bo wiele z cieni w niej zawartych ma bardzo zbliżoną kolorystykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z takimi umiejętnościami to Ty wszystko wyczarujesz :D Mam tę paletkę, ale czegoś mi w niej brakuje - myślę, że liczyłam jednak na lepszą pigmentację. Łatwo się nabiera na palce, ale już na pędzel -> oko gorzej. Nie mam takiej wprawy jak Ty i liczyłabym jednak na bardziej ułatwiającą życie formułę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Możesz podać nazwy kolorów których użyłaš do tego makijażu? :-)

    OdpowiedzUsuń