piątek, 26 sierpnia 2016

ORLY Road Trippin | Manicure ze stempelkami

Zwykle w sezonie letnim bardzo popularne stają się neonowe odcienie lakierów do paznokci. Każdy kto po takie kolory kiedyś sięgał na pewno wie, że neony bywają słabo kryjące i często trzeba pomalować paznokcie białą bazą... co czasem zupełnie zniechęca do malowania. Ja dziś przychodzę z super napigmentowanym, mocno kryjącym żółtym neonem od Orly - Road Trippin z letniej kolekcji.


Aparat jak zwykle przy takich żarówiastych kolorach niestety wymiękł, więc musicie uwierzyć na słowo, że Road Trippin to ekstremalnie nasycony, żółty neonowy odcień. Wyróżnia się własnie pigmentacją, bo nie wymaga już białej bazy pod spód, a dwie grubsze warstwy mogą być wystarczające. Ostrzegam jednak wszystkich niewprawionych w malowaniu, bo lakier jest dosyć trudny w obsłudze i lubi smużyć, ale kolor wynagradza wszelkie niedogodności ;). Road Trippin kupicie stronie marki (o tutaj) lub na targach kosmetycznych jeśli na takich zdarza Wam się bywać.



Choć lakier sam w sobie ma moc, to miałam ochotę dorzucić jakiś wzorek i padło na stempelki. Tym razem nie odbijałam bezpośrednio na paznokciach, ale zrobiłam lakierową "naklejkę" - najpierw przenosząc wzór na stempel, potem kolorując go i po wyschnięciu przenosząc już na paznokcie. Trochę z tym zabawy, ale efekt całkiem fajny.

Płytkę do stemplowania z takimi piórkami mam z Lady Queen - tu jest konkretnie ten wzór (mają mnóstwo rzeczy do paznokci i wysyłkę za free, tylko trzeba na nią trochę czekać bo idzie z Chin). Ja dość często zamawiam z takich sklepów i z ali, to prawdziwy raj ozdób do paznokci ;). Po lewej stronie bloga znajdziecie kod na 15% zniżkę w Lady Queen, niedużo ale zawsze coś ;).

29 komentarzy:

  1. na sobie nie lubię takich żarowek, bo boli mnie od nich głowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, ja też muszę robić sobie przerwy od takich kolorów :D

      Usuń
  2. Nie widziałam takich stempli, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny efekt, żółty nawet mi się podoba w tej odsłonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za żółtym nie przepadam, ale taki neonowy jest spoko :)

      Usuń
  4. neony na lato są idealne! z tymi piórami wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie kontrastują z opaloną skórą :)

      Usuń
  5. Świetnie to wygląda! Podobają mi się żółte paznokcie, niestety do tej pory miałam kiepskie doświadczenia z lakierami w tym kolorze ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten też jest niestety dość ciężki w obsłudze :/

      Usuń
  6. Nie przepadam za zołtym kolorem na pazurkach, ale u Ciebie wygląda to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też, ale neony to inna kategoria żółtego :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudne te stempelki! Pięknie je wykonałaś, myślałam, że to autentycznie naklejki ;). A kolorek żółty bardzo fajny. Do mnie jak najbardziej trafia. Na lato idealny :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kolor jest świetny! Mam zestaw miniatur z tej kolekcji i planuję zrobić z nimi jakieś zdobienie na paznokciach, bo kolory są bardzo elektryzujące!

    OdpowiedzUsuń
  10. wiem, który to kolor i mogę powiedzieć, że na żywo jeszcze ładniejszy, lecz ja już czuję jesień i sięgam po nieco bardziej stonowane kolory ... :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Te piórka wyglądają jak malowane ręcznie ! *,*
    Kolor fenomenalny, chociaż chyba sama bym się nie odważyła :)
    Wiem co to znaczy gdy aparat, zniekształca kolory też mam taki problem przy fotografowaniu ;)
    barwne-paznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez zamawialam te płytke z lady queen, troche czakalam ale warto było, teraz eksperymentuje na moich semilacach różno wzory i motywy ; )

    OdpowiedzUsuń