środa, 17 sierpnia 2016

POMADKA MIESIĄCA: Golden Rose Liquid Matte 08

Pomadką, po którą często sięgałam w ostatnim miesiącu była Liquid Matte 08 od Golden Rose z popularnej serii matowych pomadek w płynie. Kiedy Liquid Matte pojawiły się w sprzedaży był na nie prawdziwy szał i większość kolorów wiecznie była wyprzedana (nie wspominając już o słynnej 10!). Uwielbiam mat na ustach, więc skusiłam się na dwa kolory - intensywny róż 08 z dzisiejszego wpisu i wspomnianą rozchwytywaną 10 w nietypowym, mocno zgaszonym kolorze.

Pomadki okazały się naprawdę fajne, bardzo dobrze kryjące i dające prawdziwie matowy efekt. Odcień 08 okazał się idealny na lato, świetnie komponujący się z opaloną cerą, choć i przy jasnej karnacji wygląda super. Jest niezwykle intensywny, prawie neonowy!


Bardzo lubię takie żarówiaste odcienie różu na ustach, więc z numerkiem 08 od razu się polubiłam. To naprawdę mocny kolor, jak wspomniałam, podchodzi nawet nieco pod neon. Jest to zdecydowanie ciepły odcień różu.

To jedna z lepszych płynnych matowych pomadek jakie mam, ale nie pozbawiona wad. Przede wszystkim muszę pochwalić formułę - produkt ma przyjemną konsystencję, zastyga do mocnego matu, ale jest w niewielkim stopniu lepki na ustach (nie tak zupełnie suchy jak wiele podobnych szminek) dzięki czemu bardziej komfortowy w noszeniu i nie tak wysuszający usta. Trwałość też jest super o ile nie jemy nic bardziej konkretnego. Szczególnie w kontakcie z czymś tłustym pomadka zaczyna wyglądać gorzej, a drobne poprawki są problematyczne. Czasem lepiej pomadkę po prostu zmyć i nałożyć na nowo, bo dokładanie kolejnej warstwy może sprawić, że kosmetyku będzie zbyt dużo i w efekcie będzie wyglądał nieestetyczne. 



Największym minusem tego odcienia jest jednak fakt, że lubi trochę smużyć i mimo ogólnie bardzo dobrej pigmentacji, zdarza mu się robić niewielkie prześwity. Jest jednak do okiełznania i w ogólnym rozrachunku nie przeszkadza mi to bardzo - kolor, wykończenie i trwałość są super, więc ten jeden minus jestem w stanie przeboleć. Zauważyłam, że numerek 10 jest pod względem aplikacji dużo lepszy, więc musi być to kwestia odcienia.

Liquid Matte mają gąbeczkowe aplikatory, które są całkiem ok. Uwielbiam je też za świetny, waniliowy zapach <3!



Pomadki mają ładne odcienie i są na tyle fajne, że planuję skusić się jeszcze na dwa kolory, ale to już jesienią ;). Cena też jest w miarę dobra, bo kosztują około 20zł. Używałyście popularnych Liquid Matte? Co o nich sądzicie?

57 komentarzy:

  1. Nie mam :D kolor ciekawy i bardzo intensywny. Jakie jeszcze kolory Ciebie interesują ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planie 03 i jeden z nudziaków, nie pamiętam który to nr ale ogólnie taki ciepły nudziak z lekkim shimmerem :)

      Usuń
  2. Mam dwa kolorki 04 i 05. Jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dwa kolorki 04 i 05. Jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kolor 3 i jestem z niego bardzo zadowolona, ale tak na prawdę mogłabym mieć każdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam, ale jeszcze ich nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny! Ja mam ochotę z tych na jakiś nudziak ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutnie powalający kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, jakoś nie potrafię się zakochać w płynnych formułach, bo lubię komfort poprawiania bez problemów, ale ten kolor jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, są trochę problematyczne, choć ja akurat bardzo lubię płynne pomadki :)

      Usuń
  9. Produkty z Golden Rose podbił chyba wszystkich serca, kończą sie mi właśnie matowe więc moze skusze się i na ten produkt ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wcale się nie dziwię, bo raz że matowe wykończenie, a dwa dobry wybór kolorów :)

      Usuń
  10. Wow :) Wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ten kolor zwraca uwagę :)

      Usuń
  11. pięknie zgrywa się z Twoją karnacją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to pasuje i bladym i opalonym :)

      Usuń
  12. Kolor zbyt "oczojebny" jak dla mnie, ale na Twoich ustach prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam i mam ale w porównaniu z matowymi pomadkami z wibo wypadają bardzo słabo. 20zł to trochę dużo jak na tak kiepski produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdzają się fajnie, ale może jestem dla nich zbyt mało wymagająca, kto wie... ;). Tych z Wibo nie miałam, bo mają mało kolorów :(

      Usuń
  14. Mam dwie pomadki z tej serii i ja się z nimi chyba już nie polubię :(

    OdpowiedzUsuń
  15. przestałam nadążać już za tym co się na rynku pojawia w kategorii usta. Piękny kolor i efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle jakieś nowości, można się pogubić :D

      Usuń
  16. Korzysta może któraś z Was z ekobiecej? Potrzebuję opinii czy warto bo znalazłam kod zniżkowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam i uwielbiam :D Kolorek 03 ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor! ♥ Ja nie lubię aż tak mocnych kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię i takie mocne i zgaszone :)

      Usuń
  19. Niestety mimo prób nie polubiłam się z matowymi ustami... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem fanką matów odkąd pamiętam :D

      Usuń
  20. Ja mam 03 i 07. Obie pomadki ładnie wyglądają na ustach i bardzo często ich używam. Trzeba jednak przywyknąć do nich i nauczyć się ich obsługi ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, u mnie szczególnie trzeba była nauczyć się ogarniać właśnie ten odcień!

      Usuń
  21. Ja kupiłam ostatnio numer 5 i jestem zachwycona :) Mam też 3, ale niestety zauważyłam, że lubi ciemnieć wraz z zastyganiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta nr 3 chyba jaśniejsza się właśnie w opakowaniu wydaje, ale i tak kolor piękny :)

      Usuń
  22. Jakoś nie mam jeszcze żadnej, ale żaden kolor mnie jakoś szczególnie nie porywa... Chociaż maty na ustach uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten odcień i jest świetny. U mnie także lubi robić prześwity. Jak wspomniałaś to pewnie wina koloru, bo mam też 03 i nie robi mi takich problemów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę w końcu zainwestować, bo już normalnie nie wytrzymam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta pomadka jest kolorem miesiąca także u mnie, ostatnio nie mogłam się od niej oderwać :)

    OdpowiedzUsuń