艣roda, 31 sierpnia 2016

RANKING MATOWYCH PRODUKT脫W DO UST 馃拫

Hej! Od dawna mia艂am w planach por贸wnanie wszystkich matowych szminek: tych w p艂ynie, w kredkach czy w klasycznej formie sztyftu. Matowe pomadki zawsze podoba艂y mi si臋 najbardziej, jeszcze na d艂ugo przed tym zanim wesz艂y do mody i sta艂y si臋 super popularne (co mnie cieszy, bo teraz kupienie matowej szminki nie jest ju偶 problemem). Najcz臋艣ciej wybieram pomadki w艂a艣nie w takim wyko艅czeniu, wi臋c ju偶 troch臋 r贸偶nych marek i rodzaj贸w przewin臋艂o mi si臋 przez r臋ce... czas wi臋c na ranking!

Jakie w艂a艣ciwo艣ci pomadek bra艂am pod uwag臋? Przede wszystkim komfort noszenia, trwa艂o艣膰, pigmentacj臋, konsystencj臋, ale te偶 efekt na ustach. Je艣li kupuj臋 matow膮 pomadk臋 to zale偶y mi na tym, aby by艂a ona faktycznie matowa.



AVON Matowa szminka True Color | Pierwsze miejsce jest dla mnie wci膮偶 zaskakuj膮ce - Avon zawsze kojarzy艂 mi si臋 z raczej s艂ab膮 kolor贸wk膮, ale ich matowe pomadki s膮 po prostu rewelacyjne! 艁膮cz膮 wszystkie cechy matowej pomadki idealnej: s膮 bardzo kryj膮ce, maj膮 nasycone kolory i daj膮 prawdziwie matowe wyko艅czenie na ustach, ale przy tym s膮 bardzo kremowe i wr臋cz aksamitne na ustach. Trzymaj膮 si臋 u mnie bardzo d艂ugo, nie wysuszaj膮 przesadnie ust (cho膰 te偶 ich nie nawil偶aj膮, bo nie taka ich rola) i s膮 po prostu bardzo komfortowe w noszeniu. Wygrywaj膮 efektem, kolorem i idealn膮 jedwabist膮 konsystencj膮. Uwielbiam odcie艅 Marvelous Mocha - 艣liczny jasny br膮z, bardzo na czasie. Cho膰 ich cena regularna kr臋ci si臋 w granicach 30z艂 to wiadomo jak to w Avonie, cz臋sto s膮 na promocji za oko艂o 15-17z艂. ★★★★★


BOURJOIS Rouge Edition Velvet | P艂ynne pomadki, kt贸re wi臋kszo艣膰 z Was pewnie zna - s膮 popularne i lubiane. Ich plusem jest dobra pigmentacja, ale te偶 bardzo przyjemna formu艂a, nieco przypominaj膮ca mus. Komfort noszenia jest wysoki, nie daj膮 nam odczu膰, 偶e usta s膮 艣ci膮gni臋te czy mocno wysuszone. Dla mnie s膮 tak偶e naprawd臋 trwa艂e i co wa偶ne - r贸wnomiernie schodz膮 z ust. Niekt贸rym 艣mierdz膮, mi ten zapach jako艣 nie przeszkadza, cho膰 producent m贸g艂by popracowa膰 nad 艂adniejsz膮 kompozycj膮 zapachow膮 ;). Bardzo lubi臋 intensywny r贸偶 Pink Pong (tu swatche) i ciekawy zgaszony Beau Brun, kt贸ry 艣wietnie pasuje brunetkom! Rouge Edition kosztuj膮 oko艂o 60z艂, ale ja poluj臋 na nie zawsze w promocjach, gdzie mo偶na dosta膰 je ju偶 za po艂ow臋 ceny. ★★★★★


GOLDEN ROSE Liquid Matte Lipstick | W艣r贸d najlepszej tr贸jki nie mog艂o zabrakn膮膰 oczywi艣cie Golden Rose i ich najnowszego matowego produktu czyli p艂ynnych pomadek. Du偶y plus zbieraj膮 za prawdziwie matowe wyko艅czenie, 艣wietn膮 pigmentacj臋 i pi臋kne kolory w gamie. Zauwa偶y艂am, 偶e troch臋 r贸偶ni膮 si臋 miedzy sob膮 w zale偶no艣ci w艂a艣nie od odcienia (nr 10 aplikuje si臋 jak marzenie ale 08 - swatch - ju偶 musimy nauczy膰 si臋 prawid艂owo nak艂ada膰). Na moich ustach trzymaj膮 si臋 bez zarzutu! S膮 odrobin臋 lepkie dzi臋ki czemu nie 艣ci膮gaj膮 nieprzyjemnie ust. Kosztuj膮 20z艂 - ja na pewno skusz臋 si臋 jeszcze na jaki艣 kolor! ★★★★★


MAYBELLINE Creamy Mattes | Matowa seria Color Sensational od Maybelline to nadal jedne z moich ulubionych matowych pomadek. Szkoda, 偶e tylko kilka odcieni pojawi艂o si臋 w Polsce, bo s膮 naprawd臋 艣wietne - pi臋knie si臋 rozprowadzaj膮, ich formu艂a jest lekka i aksamitna, a pigmentacja mocna. Nie przesuszaj膮 ust i maj膮 dobr膮 trwa艂o艣膰. Dok艂adniejsz膮 recenzj臋 i swatche znajdziecie w tym wpisie. Je艣li szukacie 艂adnej czerwieni to szczeg贸lnie polecam Wam czerwon膮 pomadk臋 z tej serii: Siren in Scarlet, cudowna :)! Kupicie je za oko艂o 20-30z艂. ★★★★★


GOLDEN ROSE Velvet Matte | Jedne z najpopularniejszych matowych pomadek czyli Velvet Matte od Golden Rose. Kosztuj膮 oko艂o 10z艂, a s膮 naprawd臋 dobre jako艣ciowo, wi臋c nie trudno skusi膰 si臋 na kolejn膮... i kolejn膮 ;). To jedne z moich ulubionych pomadek, mam ich naprawd臋 sporo, ale s膮 w moim odczuciu troszk臋 s艂absze ni偶 maty od Maybelline czy Avon - ich formu艂a jest troch臋 bardziej sucha i t臋pa, ale nie chc臋 przez to powiedzie膰, 偶e s膮 z艂e (po prostu mo偶na znale藕膰 co艣 lepszego, ale Velvet Matte s膮 naprawd臋 dobre). Dobrze si臋 rozprowadzaj膮, komfortowo nosz膮, a marka raz na jaki艣 czas dorzuca nowe odcienie :). Moim ulubionym kolorem jest niezmiennie 02! Swatche na moim blogu znajdziecie w tym wpisie★★★★☆


MAC Matte | W ogromnej gamie pomadek MAC znajdziemy seri臋 o matowym wyko艅czeniu. Przede wszystkim zachwyca 艣wietna pigmentacja i pi臋kne odcienie, ale te偶 przyjemna formu艂a i dobra trwa艂o艣膰. Osobi艣cie wola艂abym nieco bardziej matowy efekt na ustach, bo maty od Maca s膮 takie satynowo-matowe. Cenowo jest to ju偶 te偶 wy偶sza p贸艂ka (oko艂o 90z艂), wi臋c je艣li nie chcecie za du偶o wydawa膰 na pomadk臋 to polecam Wam rozgl膮da膰 si臋 gdzie indziej - te pomadki s膮 fajne, ale r贸wnie 艂adny efekt uzyskacie ta艅szymi produktami. Ja mimo wszystko czasem daj臋 si臋 skusi膰, bo niekt贸re kolory s膮 niepowtarzalna. Z matowej serii uwielbiam oran偶ow膮 czerwie艅 Lady Danger, a na wishli艣cie mam Heroine i Velvet Teddy. ★★★★☆


SLEEK Matte Me | Pierwsze spotkanie z tymi pomadkami Sleeka to z mojej strony by艂a wielka mi艂o艣膰... kt贸ra troch臋 os艂ab艂a, cho膰 nadal z ch臋ci膮 po nie si臋gam. Ten produkt jest troszk臋 inny - bardzo, bardzo mocno matowy co daje 艣wietny efekt ale mocno wysusza i 艣ci膮ga usta. Dlatego mam troch臋 mieszane uczucia, z jednej strony super mocna pigmentacja, ale z drugiej lubi si臋 wykrusza膰 w ci膮gu dnia. Wol臋 u偶ywa膰 tych pomadek raczej na kr贸tsze wyj艣cia, bo ca艂ego dnia nie wytrzymuj膮, a poprawki s膮 niewskazane (lepiej zmy膰 i na艂o偶y膰 od nowa, bo mog膮 dziwnie si臋 wykrusza膰). Mimo wszystkich minus贸w lubi臋 je za bardzo intensywne i pi臋kne kolory - cudown膮 nasycon膮 czerwie艅 Rioja Red, fioletowo r贸偶owy Fandango Purple i oryginalny nudziak Birthday Suit. Cenowo oko艂o 25z艂. ★★★★☆


GOLDEN ROSE Matte Lipstick Crayon | Bardzo ma艣lane, aksamitne kredki w o艂贸wku ma oczywi艣cie tak偶e Golden Rose. Zn贸w po艂膮czenie niskiej ceny (oko艂o 10z艂) idzie w parze z 艣wietn膮 jako艣ci膮! Pi臋knie si臋 rozprowadzaj膮, s膮 bardzo dobrze kryj膮ce i komfortowe w noszeniu. Szkoda, 偶e nie daj膮 jeszcze bardziej matowego efektu na ustach, ale jestem w stanie im to wybaczy膰 ;). Uwielbiam ciemn膮 wi艣ni臋 nr 02, ale mam te偶 ochot臋 dokupi膰 jaki艣 ja艣niejszy kolor. ★★★★☆


SENSIQUE Matowa pomadka w kredce | Pozytywnym zaskoczeniem okaza艂y si臋 kredki do ust od Sensique (Drogerie Natura), kt贸re niedawno marka wprowadzi艂a do oferty. Wygl膮dem przypominaj膮 nieco te od Golden Rose, ale s膮 troszk臋 twardsze, mniej ma艣lane, cho膰 nie t臋pe czy suche. Dobrze si臋 nak艂adaj膮 i 艂adnie wygl膮daj膮. U偶ywam ich od niedawna, ale trwa艂o艣膰 te偶 oceni艂abym na plus (musz臋 pokaza膰 Wam niebawem swatche, bo w gamie jest kilka ciekawszych kolor贸w!). Cena oko艂o 10z艂. ★★★★☆


L'OREAL Color Riche Matte | 艢wietnej jako艣ci matowe pomadki ma tak偶e L'Oreal - seria Color Riche. S膮 naprawd臋 prawie doskona艂e, maj膮 eleganckie opakowania, idealn膮 aksamitn膮 formu艂臋 kt贸ra nie przesusza ust (a偶 przyjemnie nimi malowa膰 usta!), nasycone wywa偶one odcienie. Nie wyl膮dowa艂y na samej g贸rze rankingu tylko z tego wzgl臋du, 偶e wyko艅czenie mog艂oby by膰 troch臋 bardziej matowe, a to zn贸w mat/satyna. Patrz膮c jednak na pozosta艂e w艂a艣ciwo艣ci s膮 naprawd臋 super, uwielbiam r贸偶 Ouhlala (tu swatche) i bosk膮 klasyczn膮 czerwie艅 Cocorico (m贸j idea艂 czerwieni na zim臋). ★★★★☆


KOBO Matte Lips | Co艣 dobrego znajdzie si臋 zawsze u Kobo - seria Matte Lips to pi臋kne, modne kolory! Pomadki s膮 艣wietnie nasycone pigmentem, 艂adnie si臋 rozprowadzaj膮 i dobrze nosz膮. Zn贸w brakuje mi kilku procent do pe艂nego efektu matu, ale mimo to bardzo, bardzo je lubi臋. Cenowo te偶 s膮 super - oko艂o 15z艂. Je艣li znacie ju偶 Velvet Matte od GR i macie ochot臋 na co艣 innego to mo偶e w艂a艣cie Matte Lips od Kobo przypadn膮 Wam do gustu. Ja ostatnio ci膮gle si臋gam po r贸偶owy fiolet Lila Rouge i zgaszony br膮z Brownie (boski!). Do kupienie oczywi艣cie w Naturach. ★★★★☆


ARTDECO Perfect Matt Lipstick | Matowa seria od Artdeco to zn贸w wysoka jako艣膰, komfort noszenia i dobra pigmentacja. Dodatkowo lubi臋 je jeszcze za klasyczne, minimalistyczne czarne opakowania z obci膮偶nikiem, dzi臋ki czemu fajnie le偶膮 w r臋ce. Maj膮 艂adny, s艂odki zapach. Na minus w tym rankingu, bardziej satynowe ni偶 matowe wyko艅czenie (co niekt贸rym b臋dzie odpowiada艂o a innym nie). Ja bardzo je lubi臋, a ju偶 szczeg贸lnie odcie艅 Violet Lady czyli pi臋kny r贸偶owo-fioletowy kolor. Swatche pokazywa艂am Wam w tym wpisie. Kosztuj膮 oko艂o 40z艂. ★★★★☆


MANHATTAN Soft Mat Lipcream | To jedna z pierwszym p艂ynnym pomadek jak膮 uda艂o mi si臋 kupi膰. Nie wiem nawet czy one s膮 nadal w sprzeda偶y, ja kupowa艂am je online gdzie mo偶na by艂o upolowa膰 je za 艣mieszne kwoty (typu 3z艂). Generalnie to fajne pomadki w formie takiego kremu-musu. Mo偶e nie jakie艣 wybitne, ale dobre, takie przyjemne na co dzie艅. Gama kolorystyczna raczej nie powala艂a, odcieni by艂o kilka. Ja mia艂am jeszcze jaki艣 r贸偶, kt贸ry mi przepad艂, zosta艂 mi taki 艂adny naturalny nude 95M. Nie b臋d臋 na nie jako艣 specjalnie polowa膰, ale je艣li kiedy艣 je zobacz臋 przy okazji innego zam贸wienia to mo偶liwe 偶e skusz臋 si臋 na inny odcie艅. ★★★☆☆


BASIC Matt Lip Gloss | Ten produkt to ju偶 bardziej ciekawostka, poniewa偶 Basic znikn膮艂 z drogerii Daily, a wi臋c pewnie i ten kosmetyk jest ju偶 nie do kupienia. By艂a to dosy膰 fajna pomadka, troch臋 podobna do tej z Manhattanu. Te偶 w formie lekkiego musu/kremu, o umiarkowanej pigmentacji i waniliowym zapachu. ★★★☆☆


INGLOT AMC Lip Pencil | Kiedy艣 bardzo lubi艂am te o艂贸wki, ale potem pojawi艂o si臋 mn贸stwo bardzo dobrych matowych produkt贸w na rynku i troch臋 o nich zapomnia艂am. Tutaj plusem jest zdecydowanie mocno matowy efekt, ale o艂贸wki s膮 troch臋 bardziej suche i t臋pe, wi臋c wypadaj膮 troch臋 gorzej na tle innych produkt贸w (cho膰 generalnie s膮 okej). Cena jako艣 w granicach 20z艂. ★★★☆☆


INGLOT Pomadka | W klasycznej gamie pomadek Inglota znajdziemy tak偶e matow膮 seri臋. Mia艂am w niej swojego ulubie艅ca nr 420 (r贸偶o-fiolet, tak mam obsesj臋 na punkcie tego koloru). Pomadka jest bardzo dobrze kryj膮ca i idealnie matowa, ale do艣膰 sucha, t臋pa i wysuszaj膮ca usta. Z pocz膮tku by艂a bardziej kremowa, ale po jakim艣 czasie zrobi艂a si臋 gorsza i zacz臋艂a zostawia膰 na ustach dziwne okruszki. Nie tak dawno bardzo chcia艂am kupi膰 z tych pomadek taki oryginalny szary odcie艅, ale po sprawdzeniu go w sklepie zdecydowanie odpu艣ci艂am. Mimo, 偶e by艂 to raczej 艣wie偶y tester to ju偶 na wst臋pie by艂 strasznie t臋py i nier贸wno si臋 rozprowadza艂. Wydaje mi si臋, 偶e niekt贸re odcienie s膮 do艣膰 dobre i bardziej kremowe, a inne okropnie suche. ★★☆☆☆


MAKEUP REVOLUTION Salvation Velvet Lacquer | Bardzo lubi臋 MUR, wi臋c na te p艂ynne pomadki strasznie si臋 napala艂am, a okaza艂y si臋 ...bublem. Kolor jest akurat mega, neonowy nasycony r贸偶 o 100% kryciu, jednak pomadka ma dziwn膮 formu艂臋 i wykrusza si臋! Nie trzeba wcale nic je艣膰 aby ten bubelek zacz膮艂 si臋 kruszy膰. Swatch pokazywa艂am Wam w tym po艣cie★☆☆☆☆


Dajcie koniecznie zna膰 jakie s膮 Wasze matowe typy, co mo偶ecie mi poleci膰 :)?

Na ustach Rioja Red - Sleek Matte Me.

60 komentarzy:

  1. Ostatnio kupi艂am dwie te kredki z Golden Rose i baaaardzo przypad艂y mi do gustu!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. S膮 bardzo kremowe, aksamitne, uwielbiam tak膮 formu艂臋 :)

      Usu艅
  2. Moje ulubione to te z Golden Rose ,ale z ch臋ci膮 wypr贸buj臋 te z Avonu i Sleeka

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Polecam szczeg贸lnie maty z Avonu ^ ^

      Usu艅
  3. Ja dopiero zaczynam przygod臋 z malowaniem ust ale ju偶 wiem, 偶e mat na ustach to jest to co ja lubi臋 :) Uwielbiam pomadki w p艂ynie od Golden Rose :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zdecydowan膮 fank膮 mat贸w :)!
      P艂ynne GR kusz膮 mnie wieloma kolorami ;)

      Usu艅
  4. 艣wietny ranking :) nie spodziewa艂am si臋, 偶e te pomadki z Avonu s膮 a偶 tak dobre :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Kochana, Ty to masz usta! ♥ Ja z matowych pomadek mam tylko te z Golden Rose. Teraz nawet ma艂o po nie si臋gam. Idzie jesie艅, wi臋c znowu zaczn臋. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Po maty najch臋tniej si臋gam jesieni膮 i zim膮 :)

      Usu艅
  6. Ja z matowych najbardziej kocham GR i ColourPop <3 A teraz czekam na swoje pierwsze pomadki od Kylie :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Ja z matowych najbardziej kocham GR i ColourPop <3 A teraz czekam na swoje pierwsze pomadki od Kylie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pr贸bowa艂am ColorPop :)

      Usu艅
    2. Cze艣膰 :) a mia艂a艣 jaki艣 problem z colourpop? Np mi odcie艅 solow 藕le si臋 rozprowadza i potem strasznie kruszy si臋 na ustach... Ale chi jest pi臋kny i z nim nie ma tego problemu

      Usu艅
  8. jak zawsze 艣liczny makija偶 :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ja osobi艣cie uwielbiam Lime Crime Velvetines i Jeffree Star Velour Liquid Lipstick. Matowe szminki z Mac'a r贸wnie偶 lubi臋 c:

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jedne i drugie marz膮 mi si臋 od dawna (ale powstrzymuje mnie wysy艂ka i cena). Kiedy艣 si臋 skusz臋 :)

      Usu艅
  10. Kilka kolor贸w mi si臋 spodoba艂o.

    OdpowiedzUsu艅
  11. Avon powiadasz - jako艣 omija艂am ich kosmetyki z daleka od pewnego czasu, ale widz臋, 偶e niepotrzebnie! Hmm, mnie si臋 Sleek ta samo kruszy jak Makeup Revolution i MUA, LaSplash tak偶e - wi臋c tych nie polecam... A co polecam - to zerkn膮膰 do NYXa, nied艂ugo b臋dzie pop-up store w Krakowie. Matowe cuda u nich to oczywi艣cie Full Throttle, Lingerie czy Soft Matte <3 Na upartego Suede, kt贸re te偶 w ko艅cu zastygaj膮 na mat.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja mia艂am podobnie, ale ostatnio przeprosi艂am si臋 z Avonem, cho膰 nadal niekt贸re kategorie produkt贸w omijam (jak cienie do oczu). Pomadki za to maj膮 fajne!
      Tego Nyxa nie mog臋 si臋 doczeka膰, 偶a艂uj臋 偶e nie b臋dzie mnie na otwarciu :D

      Usu艅
  12. Szczerze, to zrobi艂a艣 mi m臋tlik w g艂owie. Nie mog臋 od nich oczu oderwa膰.

    OdpowiedzUsu艅
  13. Zdziwi艂am si臋,偶e nie znalaz艂am tu serii NYX' a Lingerie. Posiadam jedn膮 ich pomadk臋 matow膮 w p艂ynie (konkretnie 02 Embellissement) i mimo obaw bo s艂ysza艂am o ich 'klejeniu si臋' jestem z niej bardzo zadowolona. Pigmentacja produktu jest wysoka, naprawd臋 niewielka ilo艣膰 pokrywa ca艂e usta, nie jest te偶 za lej膮ca taka akurat. I przede wszystkim nie wysusza ust,a jest to ca艂kowity mat. A wspominane obawy zosta艂y rozwiane,bo fakt czu膰 j膮 minimalnie i nie powiedzia艂abym 偶e si臋 klei bo nie znosz臋 takich produkt贸w ale jest komfortowa w noszeniu. 艢ciera si臋 r贸wnomiernie. Kosztuje z tego co pami臋tam 34/35 z艂 i mo偶na j膮 odsta膰 stacjonarnie w Galerii mokot贸w w stolicy. A z produkt贸w z notki to mam jeszcze p艂ynn膮 pomadk臋 Manhatanu i cho膰 ma wiele plus贸w jak pigmentacja,trwa艂o艣膰 ,zapach tak niemi艂osiernie przynajmniej u mnie wysusza usta. Z tego powodu rzadko po ni膮 si臋gam. Zaciekawi艂y mnie produkty Maybbeline i Senique ;) Ostatnio nie by艂am w drogerii musz臋 si臋 im przyjrze膰 z bliska ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ano dlatego, 偶e nie mam dost臋pu do Nyxa, a jako艣 nie skusi艂am si臋 do tej pory na zam贸ienie ;). Z ch臋ci膮 jednak wypr贸buj臋 seri臋 Lingerie, bo Nyx ma pojawi膰 si臋 w moim mie艣cie :)

      Usu艅
  14. Jak dla mnie p贸ki co zdecydowanie wygrywaj膮 kredki z GR, uwielbiam to, jak 艂atwo mi je na艂o偶y膰 czy poprawi膰, do tego tanie, pi臋kne kolory <3 Na moich ustach ultra mat wygl膮da s艂abo, wi臋c nawet mnie cieszy, 偶e s膮 bardziej aksamitne. Zaintrygowa艂a艣 mnie tymi od Sensique, czekam na post!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja w艂a艣nie lubi臋 taki mocny mat, bo z kolei u mnie wi臋kszo艣膰 mat贸w wygl膮da mocno satynowo..
      Senique s膮 naprawd臋 fajne :D

      Usu艅
  15. gdzie mog臋 kupi膰 pomadki z Golden Rose ? strasznie mi si臋 podobaj膮 ....

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. W salonach i na wyspach firmowych, w niekt贸rych drogeriach.

      Usu艅
  16. Genialny post planuj臋 podobny, ale zebra膰 si臋 nie mog臋 dlatego podziwiawm, bo na pewno du偶o czasu mu po艣wi臋ci艂a艣 :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D Te偶 mia艂am go w planach od dawna, ale nie chcia艂o mi si臋 za niego zabiera膰 :P. Teraz czekam na tw贸j raning :D

      Usu艅
  17. Zadnej ze szminek z Twojej recenzji nigdy nie mialam, natomiast bardzo polecam Matowa szminke do ust od firmy Kiko mam dwie i sa genialne jak chcesz to sie odezwij na email to wysle Ci linki, o ktore mi chodzi, bo nie wiem czy w Polsce sa takie same jak w Anglii, ale te wlasnie ktore ja ostatnio kupilam fajnie utrzymuja sie na ustach :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ogl膮d艂am te Kiko na 偶ywo, jest matowa seria w sta艂ej ofercie :). Pr贸bowa艂am ich na r臋ce i zapowiada艂y si臋 fajnie, ale akurat 偶aden kolor mnie nie skusi艂, wi臋c nie kupi艂am;)

      Usu艅
  18. 艢wietny makija偶 i zdj臋cia!

    OdpowiedzUsu艅
  19. ja r贸wnie偶 uwielbiam matowe wyko艅czenie w szminkach :)

    po Twoim wpisie zdecydowanie ch臋tnie wypr贸buj臋 pomadki L'Oreala i Avonu, a Tobie polecam matowe pomadki w kredce z Astora. s膮 warte poznania :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Z Astora mam jedn膮 pomadk臋 w kredce, ale akurat nie matow膮. Z ch臋ci膮 sprawdz臋 te偶 maty :)

      Usu艅
  20. A co masz na oczach? Ja dopiero oswajam malowanie ust, bo po pierwsze strasznie mi si臋 przesuszaj膮, a po drugie nosz臋 aparat ortodontyczny, wi臋c jako艣 nie lubi臋 przyci膮ga膰 dodatkowej uwagi... :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, ale zdaje si臋 偶e by艂 to cie艅 Rosetta od Ecolore (bardzo go lubi臋, bo wygl膮da naturalnie, nadaje tylko lekko r贸偶owawy odcie艅 sk贸rze), kt贸ry by艂 chyba czym艣 po艂yskuj膮cym lekko podkr臋cony.

      To pewnie jak zdejmiesz aparat b臋dziesz szale膰 z pomadkami :D

      Usu艅
  21. ja s艂ysza艂am o golden rose, 偶e s膮 super

    OdpowiedzUsu艅
  22. GR s膮 super, uwielbiam matowe pomadki :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶, a GR zawsze nad膮偶a za trendami :D

      Usu艅
  23. Pink Pong z avonu wygl膮da fantastycznie, a r贸偶 GOLDEN ROSE Liquid Matte Lipstick jest niesamowity

    OdpowiedzUsu艅
  24. Matowe s膮 bardzo eleganckie i ka偶da z nas powinna mie膰 przynajmniej jeden taki kolorek :)

    OdpowiedzUsu艅
  25. Co to za cudny odcie艅 Kobo najbardziej na prawo? <3

    OdpowiedzUsu艅
  26. GOLDEN ROSE Liquid Matte - koniecznie musz臋 pozna膰 kilka kolork贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
  27. Chyba najbardziej przekonuj膮 mnie te z Golder Rose, ale mo偶e po prostu mam do nich s艂abo艣膰 ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. GR ma naprawd臋 艣wietne produkty do ust :)

      Usu艅
  28. Zabrak艂o mi mojego faworyta czyli Wibo milion dollars.... u mnie sprawdza sie najbardziej....na pocz膮tku leppka ale wzera si臋 w usta i jest trwa艂a. ..p贸藕niej Colourpop...moim marzeniem s膮 pomadki Anastasia Beverly Hils

    OdpowiedzUsu艅
  29. Zabrak艂o mi mojego faworyta czyli Wibo milion dollars.... u mnie sprawdza sie najbardziej....na pocz膮tku leppka ale wzera si臋 w usta i jest trwa艂a. ..p贸藕niej Colourpop...moim marzeniem s膮 pomadki Anastasia Beverly Hils

    OdpowiedzUsu艅
  30. Dobrze zapowiadaj膮ca si臋 szminka. By膰 mo偶e znajdzie si臋 w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsu艅
  31. Avon, na pewno kupi臋. Dzi臋kuj臋 za polecenie. Moim zdaniem Golden Rose super!!

    OdpowiedzUsu艅
  32. Przepi臋kny makeup :) ja lubi臋 ofra cosmetics i kylie cosmetics :)

    OdpowiedzUsu艅