czwartek, 4 sierpnia 2016

馃尨 SHINYBOX Beach please! 馃尨

Poprzednia edycja ShinyBox by艂a wyj膮tkowa (urodzinowa) i naprawd臋 udana, ale aktualne pude艂ko "Beach please!" r贸wnie偶 trzyma poziom. Wakacyjna oprawa zapowiada艂a zestaw typowo letnich produkt贸w, kt贸re mog艂yby sprawdzi膰 si臋 na wakacjach i faktycznie zawarto艣膰 nawi膮zuje do motywu przewodniego. Zreszt膮 zobaczcie same ;)!



Tym razem w pude艂ku mog艂y艣my znale藕膰 a偶 dziewi臋膰 produkt贸w! Pi臋膰 z nich okaza艂o si臋 pe艂nowymiarowych, pozosta艂e to miniatury, kt贸re zawsze sprawdzaj膮 si臋 u mnie w艂a艣nie na wyjazdach i na basenie.

W letniej edycji pojawi艂y si臋 takie marki jak Stenders, kt贸ry uwielbiam za ciekawe zapachy, Swati czyli bardziej naturalne kosmetyki, Farmona (r贸wnie偶 specjalista od owocowych zapach贸w), Gliss Kur, Pierre Rene, Dove, Rexona i Delia.



STENDERS Naturalna morska g膮bka | Zdecydowanie najfajniejszy produkt w pude艂ku! Jaki艣 czas temu kupi艂am sobie du偶膮 naturaln膮 g膮bk臋 i wprost j膮 uwielbiam, tak偶e g膮bka w mniejszym rozmiarze sprawdzi si臋 idealnie do mycia twarzy. 艢wietny wyb贸r do pude艂ka, kt贸ry bardzo mnie ucieszy艂 :). Je艣li nie pr贸bowa艂y艣cie jeszcze naturalnej g膮bki to bardzo je Wam polecam, to zupe艂nie inna bajka ni偶 g膮bki syntetyczne.

STENDERS R贸偶ana kula do k膮pieli | Dzi臋ki tej musuj膮cej kuli ca艂e pude艂ko intensywnie pachnia艂o r贸偶ami :). Uwielbiam r贸偶ane zapachy, wi臋c ten produkt r贸wnie偶 trafi艂 idealnie w m贸j gust!

DOVE Kremowa kostka myj膮ca | Jestem wielk膮 fank膮 kostek myj膮cych Dove, bo s膮 najbardziej nawil偶aj膮cym kosmetykiem w kategorii myde艂 jaki znam i cz臋sto u偶ywam do mycia cia艂a. Uwielbiam wersj臋 klasyczn膮 i t膮 z mas艂em shea. Jest to 艂atwo dost臋pny i tani produkt, wi臋c wiadomo - bez sza艂u, ale z drugiej strony zawsze si臋 przyda.

REXONA Antyperpirant Active Shield | Rexona wprowadzi艂a ostatnio now膮 lini臋 Active Shield, z kt贸rej w艂a艣nie ostatnio u偶ywa艂am sztyft. Teraz przyjdzie pora na kulk臋, zobaczymy czy si臋 sprawdzi.

DELIA Pomadka Satine Lips | Mamy te偶 co艣 z kolor贸wki :). Jest to pomadka, czyli obok roz艣wietlaczy moje ma艂e uzale偶nienie ;). Trafi艂 mi si臋 do艣膰 dziwny odcie艅 w lekko per艂owym odcieniu. My艣la艂am, 偶e b臋dzie kiepsko na mnie wygl膮da艂, ale wczoraj jej u偶y艂am i o dziwo by艂am pozytywnie zaskoczona.

GLISS KUR Szampon Ultimate Color | Miniatura szamponu do w艂os贸w farbowanych. Gliss Kur og贸lnie lubi臋, szczeg贸lnie za bardzo dobre mgie艂ki (czarna <3). Szampon jest malutki, wi臋c pojedzie na jaki艣 wyjazd albo na basen.

PIERRE RENE Tusz do rz臋s | W pude艂ku pojawi艂 si臋 tak偶e tusz do rz臋s, w jednej z dw贸ch wersji. Mi trafi艂a si臋 Lash Precision. Z ch臋ci膮 przetestuj臋, bo nie pr贸bowa艂am jeszcze tuszy od Pierre Rene.

FARMONA Krem do r膮k | By艂y tak偶e trzy warianty kosmetyk贸w od Farmony: serum do w艂os贸w Radical, krem do st贸p Nivelazione lub krem do r膮k Tutti Frutti. Ja otrzyma艂am ten ostatni co bardzo mnie ucieszy艂o, bo krem do st贸p z Farmony ju偶 mia艂am, a seria Tutti Frutti jest moj膮 ulubion膮 (boskie zapachy <3).

SWATI Henna Naturalna | T膮 henn臋 ju偶 u偶ywa艂am i nawet opisywa艂am na blogu. Moim zdaniem jest 艣wietna - u偶ywa艂am odcienia Naturalna Czer艅. Ma艂a pr贸bka mo偶e by膰 okazj膮 do wypr贸bowania przez osoby, kt贸re jeszcze nigdy nie hennowa艂y w艂os贸w.










14 komentarzy:

  1. Myd艂o, dezodorant, szampon , marki drogeryjne, mocno nieciekawie moim zdaniem ;-)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Myd艂o, dezodorant, szampon , marki drogeryjne, mocno nieciekawie moim zdaniem ;-)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Marek drogeryjnych mog艂oby by膰 mniej, ale cieszy mnie Stenders ;)

      Usu艅
  3. 艢redniaczek te pude艂eczko ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mi akurat sporo produkt贸w przypad艂o do gustu :)

      Usu艅
  4. moim zdaniem zwarto艣膰 艣rednio interesuj膮ca :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, 偶e nie ma wi臋cej ciekawych marek, ale dla mnie calkiem spoko ;)

      Usu艅
  5. 艂adne zdj臋cia, najbardziej zadowolona jestem z produkt贸w STENDERS

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, kula i g膮bka najlepsze :)

      Usu艅
  6. Odpowiedzi
    1. Mog艂oby by膰 lepiej, ale nie narzekam :)

      Usu艅
  7. zawarto艣膰 troszk臋 ma艂o pla偶owa :D

    OdpowiedzUsu艅
  8. Jak dla mnie to 艣rednia zawarto艣膰 pude艂ka, nic mnie nie powali艂o :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Czy ten krem do r膮k zawiera parafin臋?
    Pude艂ko ca艂kiem przyjemne, chocia偶 dodawanie myd艂a do pude艂ka wydaje mi si臋 艣rednio fajne ;)

    OdpowiedzUsu艅