niedziela, 28 sierpnia 2016

SHINYBOX Like a Dream | sierpień 2016

Kilka dni temu przyleciał do mnie nowy, sierpniowy ShinyBox "Like a Dream". Tym razem w wyjątkowo ładnym, bo fioletowym pudełku :). Zawartość okazała się całkiem ciekawa - w tym miesiącu to zestaw samych kosmetyków pielęgnacyjnych, ale zapowiadających się dosyć fajnie (choć ja akurat zawsze liczę po cichu na więcej kolorówki ;)).


Większość kosmetyków to produkty pełnowymiarowe, jedynie szampon O'Herbal jest miniaturą. Marki, które pojawiły się w tej edycji są raczej drogeryjne, ale dwóch z nich nie próbowałam, więc będzie w końcu okazja żeby je sprawdzić.



MINCER PHARMA Krem na dzień Vita-C Infusion | Marki zupełnie nie kojarzyłam do tej pory, ale okazało się że jest dostępna w Rossmannach (widocznie nie rzuciła mi się w oczy). W Shiny znalazł się krem z witaminą C, który zapowiada naprawdę nieźle, bo ponoć Mincer używa jakiejś najlepiej przyswajalnej dla skóry postaci witaminy C - nie znam się aż tak, żeby się do tego odnieść, ale brzmi zachęcająco. Zamiast kremu wolałabym wypróbować serum z witaminą C tej samej marki, ale z drugiej strony jeśli krem się sprawdzi to kupię serum.

ELFA PHARM Szampon O'Herbal | Szampony i odżywki O'Herbal już nie raz kusiły mnie z drogeryjnych półek (i blogów!), ale w końcu nigdy nie kupiłam. Może i dobrze, bo sprawdzę najpierw jak miniatura szamponu sprawdzi się na moich włosach. Szkoda tylko, że trafiła mi się wersja do włosów grubych i kręconych czyli zupełnie odwrotnych do moich :D. Wychodzę jednak z założenia, że szampon ma przede wszystkim myć, a więcej oczekuję od odżywek i masek ;).

STENDERS Krem do rąk | W pudełku znów pojawił się Stenders co mnie bardzo cieszy, bo lubię oryginalnie pachnące kosmetyki tej marki. Tym razem to krem do rąk (żurawinowy lub borówkowy). Mi trafiła się żurawina, a poza kremem dołączona była również saszetka z peelingiem z tej samej linii.

BIAŁY JELEŃ Żel pod prysznic | Biały Jeleń przewijał się już nie raz. Markę lubię i nie raz z niej coś kupuję, ale jest łatwo dostępna, bardzo popularna i niedroga, więc zamiast żelu pod prysznic wolałabym szczerze mówiąc coś innego (i najlepiej nie typowo drogeryjnego). Plus, że tej wersji żelu  ("kremowe otulenie") jeszcze nie miałam.

JOANNA Odżywka do włosów kokos | W sierpniowym Shiny mogłyśmy znaleźć również coś do włosów - kokosową odżywkę z Joanny. Kokosowa linia Joanny pachnie naprawdę ładnie, więc domyślam się, że stosowanie tej odżywki będzie bardzo przyjemne :)!

VITOTAL Zestaw witamin i minerałów | Oprócz kosmetyków mamy też suplement Vitotal. Jedni pewnie będą za, inni przeciw - ja nie narzekam, bo lubię testować nowe suplementy.



Jeśli Wy również lubicie Stenders to być może zaciekawi Was kod zniżkowy 30% na linię różaną ważny do końca sierpnia (WILDROSE) oraz kod 30% na niektóre produkty z serii borówkowej, porzeczkowej i żurawinowej, który jest ważny do końca września (BERRY).


21 komentarzy:

  1. Pudełeczko nie jest złe, chociaż na kolana nie powala. Bardzo podoba mi się Stenders, ale suplementy to moim zdaniem małe nieporozumienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suplementy to zawsze trochę kontrowersyjna sprawa jakby nie patrzeć ;)

      Usuń
  2. Pudełeczko w porównaniu do poprzednich wypada całkiem nieźle (tylko ten Biały Jeleń i Joanna nie do końca spełniają moje oczekiwania). Generalnie najbardziej podoba mi się krem do rąk Stenders i na dzień Mincer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym wywaliła Białego Jelenia na rzecz innego kosmetyku, ale Stenders i Mincer jak najbardziej na plus!

      Usuń
  3. Ja z kolei Mincer znam od lat. Mają całkiem niezłe kosmetyki i przystępne ceny.

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zadowolona, mamy ten sam wariant. krem Mincer miałam oddać mamie bo mam sporo pielęgnacji ale po przeczytaniu wielu dobrych opinii na jego temat jestem go bardzo ciekawa. i nie wwiem czy go sobie nie zostawić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie on zaciekawił i będę próbować :)

      Usuń
  5. w sumie nic nie przykuło szczególnie mojej uwagi w tym pudełeczku no jedynie opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe opakowanie bardzo fajne tym razem :D

      Usuń
  6. Mincer mi się marzy, przynajmniej ta seria ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum zapowiada się najciekawiej :)!

      Usuń
  7. Śliczne pudełko! Chętnie posłucham, jak się sprawuje ta odżywka, bo zapach kokosa uwielbiam, krem do rąk też wygląda nieźle. Faktycznie szkoda, że nie dali nic z kolorówki.

    OdpowiedzUsuń
  8. w pudełku ciekawe rzeczy i samo pudełko bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piszesz o kremie z witaminą C, ja stosuję serum LIQ CC light z 15% Wit. C (takie stężenie ma udowodnione działanie, do tego niskie pH produktu gwarantuje trwałość witaminy), tokoferolem i magnezem. Nie zawiera barwników, substancji zapachowych. Opakowanie bardzo wydajne, 30ml wystarcza na ponad 3 mies. Już po kilkukrotnym zastosowaniu zauważyłam różnicę. Moja twarz nabrała blasku. Śmiało mogę polecić ten produkt (ma bardzo eleganckie opakowanie - jak perfumy :) ). Efekty są szybkie i zachwycające. Sama na pewno będę kontynuowała znajomość z produktami gamy LIQC. Kusi mnie jeszcze serum-maska LIQ CE.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się nawet podoba najnowsze pudełko :)
    Zapraszam również do mnie, a tam olej kokosowy bez tajemnic.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawartość jest całkiem ok ;)

    OdpowiedzUsuń