sobota, 24 wrze艣nia 2016

InspiredBy NATURALNIE PI臉KNA edycja II 馃尫

Hej! Przed nami kolejna, ju偶 druga edycja pude艂ka InspiredBy "Naturalnie Pi臋kna". Je艣li Wy te偶 lubicie kosmetyczne boxy, a przy tym naturaln膮 piel臋gnacj臋 to w艂a艣nie to pude艂ko mo偶e Was zaciekawi膰. Ja by艂am bardzo zadowolona z pierwszej edycji, kt贸r膮 opisywa艂am w tym po艣cie. Pojawi艂y si臋 w niej r贸偶ne ciekawe marki np. Pixie <3, Klorane czy lubiane przez wi臋kszo艣膰 Sylveco :). W przeciwie艅stwie do wi臋kszo艣ci box贸w, "Naturalnie Pi臋kna" pojawia si臋 nie co miesi膮c, ale co dwa miesi膮ce.


BIOTEQ Sztyft ochronny przeciw otarciom | Jednym z produkt贸w jest sztyft przeciw otarciom. My艣l臋, 偶e dla wielu os贸b mo偶e by膰 to co艣 nowego i ciekawego do wypr贸bowania. Ja podobny sztyft, ale z innej marki ju偶 mia艂am i mog臋 powiedzie膰, 偶e faktycznie ten gad偶et si臋 sprawdza. Stosowa艂am go przed za艂o偶eniem wyj膮tkowo obcieraj膮cych but贸w i trzeba przyzna膰, 偶e otar膰 w og贸le nie by艂o albo pojawia艂y si臋 w o wiele mniejszym stopniu. Jedynie radz臋 uwa偶a膰 przy butach typu meliski - po posmarowaniu sk贸ry takim sztyftem mog膮 po prostu spada膰 ;).

BIOPHA Wybielaj膮ca pasta | Pasta mi艂o mnie zaskoczy艂a, bo lubi臋 testowa膰 nietypowe pasty do z臋b贸w o bardziej naturalnych sk艂adach. Marki w og贸le nie kojarz臋, wi臋c jest to dla mnie totalna nowo艣膰. Past臋 zd膮偶y艂am ju偶 wypr贸bowa膰, jest bardzo g臋sta i nie ma tak mocno mi臋towego ani s艂odkawego smaku jak wi臋kszo艣膰 popularnych past do z臋b贸w.

CONSTANCE CARROLL Puder bambusowy | Przyznam, 偶e zaskoczy艂a mnie obecno艣膰 marki Constance Carroll, kt贸ra kojarzy mi si臋 z moimi pocz膮tkami makija偶owymi i jakim艣 pierwszym, tanim pudrem z osiedlowej drogerii ;). P贸藕niej nie mia艂am ju偶 za bardzo styczno艣ci z mark膮 i nawet nie wiem co teraz CC ma w asortymencie. Puder tak偶e zd膮偶y艂am ju偶 na szybko przetestowa膰 i mam mieszane uczucia. Mocno matuje, ale te偶 troch臋 bieli i mocno pyli.

AVA LABORATORIUM Organiczne serum | Serum jeszcze nie wypr贸bowane, ale podoba mi si臋, 偶e to w艂a艣nie ono znalaz艂o si臋 w pude艂ku. Raz, 偶e lubi臋 mark臋 Ava (maska enzymatyczna jest super <3), dwa - w pude艂kach zamiast typowych krem贸w do twarzy w艂a艣nie wol臋 takie produkty jak olejek, peeling czy przyk艂adowo serum. Mi trafi艂a si臋 wersja 'pomidor z og贸rkiem'.

BIA艁Y JELE艃 Prebiotic Emulsja do mycia twarzy | Kolejny fajnie dobrany kosmetyk czyli hipoalergiczna emulsja do mycia twarzy z Bia艂ego Jelenia. Moim zdaniem zdecydowanie na plus - kosmetyki myj膮ce zawsze si臋 przydaj膮!

ELFA PHARM Vis Plantis Serum na zmarszczki | Drugie serum w pude艂ku czyli produkt od Elfa Pharm. Mark臋 niedawno polubi艂am dzi臋ki r贸偶anemu olejkowi z pompk膮, kt贸ry 艣wietnie si臋 spisywa艂 do demakija偶u twarzy. Serum z ch臋ci膮 przetestuj臋.

CZTERY PORY ROKU Krem do r膮k | Tutaj jestem na nie - na pewno nie zaliczy艂abym marki Cztery Pory Roku do kategorii kosmetyk贸w typowo naturalnych, organicznych, po prostu takich jakich spodziewaliby艣my si臋 w takim pude艂ku. Wiadomo, krem do r膮k zawsze si臋 przyda, ale wola艂abym innej firmy.

SHEFOOT Serum ultra regeneracyjne | Serum do st贸p to niez艂y pomys艂 na t臋 por臋 roku. Po lecie stopom przyda si臋 lepsze nawil偶enie ;).



JOANNA Balsam na suche miejsca | W pude艂ku znalaz艂 si臋 tak偶e pomara艅czowy balsam w s艂oiczku z Joanny, seria Oleje 艢wiata. Ten produkt akurat mi si臋 zdublowa艂, wi臋c na pewno go komu艣 oddam, ale r贸wnocze艣nie mog臋 go bardzo poleci膰. Balsam fajnie sprawdza si臋 w roli pomadki ochronnej i genialnie pachnie pomara艅czami!

NOBLE HEALTH Get Slim Dytime | Produkt znam ju偶 z pude艂ka InspiredBy UROK. To saszetki do rozpuszczania, kt贸re maj膮 pom贸c w odchudzaniu. Suplementy i tym podobne zawsze budz膮 pewne kontrowersje, ale ja by艂abym mimo wszystko na tak - my艣l臋, 偶e saszetki pasuj膮 do idei pude艂ka, ale na minus, 偶e maj膮 kr贸tk膮 dat臋 przydatno艣ci.

SWATI saszetka | Dodatkiem jest saszetka z kremem pod oczy od Swati.


Pude艂ko kosztuje 119z艂, co moim zdaniem jest dobr膮 cen膮 jak za tak膮 ilo艣膰 r贸偶nych kosmetyk贸w. Ciekawa jestem czy zawarto艣膰 drugiej edycji Wam si臋 podoba? Ja jestem zadowolona, zdecydowana wi臋kszo艣膰 produkt贸w trafi艂a w m贸j gust, ale niekt贸re marki s膮 takie do艣膰 popularne, drogeryjne - przyznaj臋, 偶e w tego typu boxach wola艂abym typowo naturalne, ekologiczne marki. Na plus na pewno pasta do z臋b贸w o naturalnym sk艂adzie i serum Ava, kt贸rego jestem chyba najbardziej ciekawa :).

Ju偶 nied艂ugo pojawi si臋 trzecia edycja, ciekawe co tym razem znajdzie si臋 w 艣rodku! Pude艂ko zam贸wicie na inspiredby.pl/naturalnie-piekna.html#.


30 komentarzy:

  1. jestem ciekawa, jak sprawdzi si臋 serum vis plantis :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶, olejek r贸偶any by艂 fajny :)

      Usu艅
  2. 艢wietna zawarto艣膰. Cztery pory roku faktycznie mo偶na by zast膮pi膰 inn膮 mark膮, czym艣 bardziej pasuj膮cym do reszty kosmetyk贸w.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jako艣 mi nie pasuje do reszty, cho膰 mo偶e akurat krem fajny ;)

      Usu艅
  3. Puder bambusowy z BU nie bieli i ma jeszcze filtr UV :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio jestem fank膮 Mega Matte Kapok od Pixie ;)

      Usu艅
  4. Mi du偶o bardziej spodoba艂o si臋 to pude艂ko w poprzedniej edycji, na prawd臋 ciekawe kosmetyki by艂y. Tutaj te偶 jest du偶o nieznanego, ciekawi mnie ta Joanna :

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mi te偶 bardziej podoba艂a si臋 poprzednia edycja, cho膰 ta te偶 jest dla mnie okej :)

      Usu艅
  5. Bardzo ciekawi mnie Ava,zawsze mnie kusi co艣 kupi膰 z tej firmy i wreszcie to zrobi臋 :D

    OdpowiedzUsu艅
  6. Kiedy艣 by艂am uzale偶niona od krem贸w Cztery Pory Roku :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Heh a ja mi jako艣 zawsze by艂o z nimi nie po drodze ;)

      Usu艅
  7. Przedstawia si臋 ca艂kiem ca艂kiem :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona, przyjemna zawarto艣膰 ;)

      Usu艅
  8. Ten zestaw jest fanatyczny, ostatnio ShinyBox i Inspired BY dostarczaj膮 mi wielu pozytywnych emocji :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ostatnie pude艂ka s膮 po prostu wype艂nione po brzegi :D

      Usu艅
  9. z ca艂ej tej paczki mam i u偶ywam nami臋tnie te kremy do r膮k z Czterech p贸r roku ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. One s膮 tak popularne, a ja ich chyba nigdy nie u偶ywa艂am :D

      Usu艅
  10. A ja my艣la艂am, 偶e marka Constance Caroll ju偶 w og贸le nie istnieje, a tu prosz臋... :P Co do sztyftu to fajny bajer. Mam z polecenia kole偶anki ten z Scholla i rzeczywi艣cie si臋 sprawdza. Chocia偶 inna moja kole偶anka jest niezadowolona ;).

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie zdziwi艂oby mnie to, bo ostatnio jako艣 wcale jej nie widywa艂am!
      Zauwa偶y艂am, 偶e te sztyfty wszystkie dzia艂aj膮 na podobnej zasadzie, troch臋 jak jaki艣 t艂usty krem czy co艣 w ten dese艅.

      Usu艅
  11. S膮 tu produkty, kt贸rych z pewno艣ci膮 nie umie艣ci艂abym w eko pude艂ku... Ale jest te偶 wiele ciekawostek, nie wiedzia艂am, 偶e CC nadal istnieje :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dok艂adnie, niekt贸re kosmetyki naprawd臋 fajne, ciekawe, inne niekoniecznie mo偶e pasuj膮 do eko pude艂ka. Generalnie jednak na plus jak dla mnie ;)

      Usu艅
  12. Ja te偶 my艣la艂am ze marka CC nie istnieje, zaskoczenie :) zapraszam do mnie http://oczamiblondynki.pl/

    OdpowiedzUsu艅
  13. No nie wiem czy tabletki na odchudzanie powinny by膰 w takim naturalnym pude艂ku. Jako艣 k艂贸ci mi si臋 te偶 z ta idea bia艂y jele艅 (no chyba 偶e by艂oby to podstawowe szare mydlo w kostce ) i cztery pory roku. Takie troch臋 to naci膮gane.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nie broni臋 tego suplementu, bo tak jak wspomnia艂am, takie dodatki jednym b臋d膮 si臋 podoba膰 a innym nie. Chcia艂am tylko doda膰, 偶e sk艂ad tych saszetek nie jest jaki艣 "podejrzany", opiera si臋 na ekstraktach z zielonej kawy, herbaty i chromie tak偶e mi osobi艣cie wpasowuje si臋 w takie klimaty. Bia艂y Jele艅 i Cztery Pory Roku mo偶na by uzna膰 za troch臋 naci膮gane ;).

      Usu艅