poniedzia艂ek, 5 wrze艣nia 2016

KROK PO KROKU: Manicure na koniec lata 馃尨

Zanim przerzucimy si臋 ju偶 ca艂kowicie na jesienne kolory na paznokciach, jest jeszcze ostatni moment na typowo letnie wzorki. Ja nie zawsze kieruj臋 si臋 por膮 roku przy wyborze lakieru, czasem latem mam ochot臋 na czarne paznokcie, a zim膮 na neonowy r贸偶 ;). Przechodz膮c jednak do sedna, przygotowa艂am dzi艣 tutorial na letni manicure z wykorzystaniem 膰wiek贸w i naklejek wodnych.


Potrzebujemy dw贸ch lakier贸w do paznokci - b艂臋kitnego i jakiego艣 jasnego, bia艂ego, kremowego lub be偶owego. Ja u偶ywa艂am lakier贸w My Secret, niebieskiego Blue z serii Chalky Matt i be偶u Desert Bloom. Opr贸cz tego przydadz膮 si臋 naklejki wodne, je艣li nie chcemy bawi膰 si臋 w r臋czne malowanki. Moje s膮 z tej aukcji, po z艂ot贸wce oraz 膰wieki do paznokci od tego samego u偶ytkownika. Do zrobienia paseczk贸w konieczna b臋dzie ta艣ma klej膮ca lub cienkie tasiemki do zdobie艅, moim zdaniem najlepsze.



1. Paznokie膰 艣rodkowy i serdeczny malujemy jasnym lakierem, pozosta艂e niebieskim kolorem.

2. Na serdeczny nanosimy naklejk臋 wodn膮: wycinamy wz贸r z arkusza, odrywamy foli臋 ochronn膮, zanurzamy papierek na ok. 20 sekund we wodzie po czym delikatnie zsuwamy naklejk臋 z kartonika i uk艂adamy na suchym lakierze. Naklejk臋 trzeba dok艂adnie, ale uwa偶nie docisn膮膰 do p艂ytki, a nast臋pnie przyci膮膰 wystaj膮ce fragmenty (ja robi臋 to zwykle c膮偶kami do sk贸rek).

3. Na 艣rodkowym paznokciu przyklejamy poziomo tasiemki. Lakier musi by膰 zupe艂nie suchy.

4. Naprzemiennie zamalowujemy paski niebieskim lakierem.

5. Natychmiast odrywamy tasiemki!

6. Na tej samej p艂ytce umieszczamy srebrne 膰wieki. Ja przyklejam je na bezbarwnym lakierze. Ca艂o艣膰 zabezpieczamy bezbarwnym top coatem.





45 komentarzy:

  1. 艢liczne, szczeg贸lnie motyw z palemk膮 mi si臋 podoba.

    OdpowiedzUsu艅
  2. ale 艂adne! te naklejki wodne s膮 艣wietne!

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ale偶 艣liczniutkie mani !!!

    OdpowiedzUsu艅
  4. przepi臋kne mani ;) urzek艂y mnie te paseczki z 膰wiekami ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. 膯wieki ze zwyk艂ego mani zawsze zrobi膮 co艣 ciekawego ;)

      Usu艅
  5. Ale fajnie :) mam nadzieje ze Twoj mani zatrzyma lato na dluzej :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. ale to wszystko pi臋knie wsp贸艂gra, super! :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Blur effect robi w tym roku furor臋 - 艣licznie wysz艂o :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tutaj w wersji dla leniwych, nie trzeba si臋 bawi膰 farbkami:D

      Usu艅
  8. Jakie cudne <3 Trzeba by膰 naprawd臋 kreatywnym, by taki manikiur wymy艣li膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. bardzo 艂adny manicure jestem fank膮 palm na paznokciach

    OdpowiedzUsu艅
  10. W bardzo 艂adnym stylu i ta palemka... :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. A ja mam taki sam praktycznie kolor niebieski na pazurkach jak i ty :P hihi :P u mnie jednak w po艂膮czeniu ze srebrem :)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Prze艣licznie to wysz艂o :)samej ci臋偶ko by by艂o namalowa膰 tak膮 palemk臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. 艢liczne! Zw艂aszcza urzeka mnie pasiasty paznokie膰, musz臋 kiedy艣 spr贸bowa膰 czego艣 podobnego :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Warto spr贸bowa膰, z tasiemkami idzie 艂atwo :)!

      Usu艅
    2. Musz臋 w ko艅cu je kupi膰 :D Da si臋 to tak 艂atwo zrobi膰 na hybrydzie?

      Usu艅
  14. A czy s艂yszeli艣cie o wega艅skich kosmetykach?

    OdpowiedzUsu艅
  15. Bardzo mi si臋 podoba do zdobienie i po艂膮czenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsu艅
  16. 艢wietne! Bardzo mi si臋 spodoba艂o po艂膮czenie kolor贸w oraz paseczki ozdobione 膰wiekami :)

    OdpowiedzUsu艅
  17. Naklejki fajna sprawa, ale ja wol臋 r臋cznie malowane wzorki :P odk膮d kupi艂am stylograf semilaca na moich paznokciach powstaj膮 prawdziwe dzie艂a sztuki :)

    OdpowiedzUsu艅