czwartek, 29 września 2016

TEST: Lakiery "żelowe" Gel Efect POEZJA

Hej! Mam wrażenie, że odkąd lakiery hybrydowe stały się popularne, różne marki zaczęły nas zasypywać klasycznymi lakierami do paznokci, które mają dawać żelowy efekt. Oczywiście obietnica tradycyjnego lakieru, który miałby mieć lustrzany połysk i wytrzymać dwa tygodnie na paznokciach (a jednocześnie zmywać się ekspresowo) jest bardzo kusząca, ale same wiecie jak to jest - klasyczny lakier to w końcu nie hybryda. Choć nadal jestem sceptycznie nastawiona do takich wynalazków to muszę przyznać, że kilka takich "żelowych" lakierów akurat pozytywnie mnie zaskoczyło. Nie można ich porównać z manicurem hybrydowym, ale trzymały się dłużej i miały o wiele mocniejszy połysk od większości zwykłych lakierów.

Ostatnio przetestowałam kolejny taki żelowy lakier, kompletnie nieznanej mi marki Poezja. Nigdy nie spotkałam się z tymi lakierami stacjonarnie i nawet o nich nie słyszałam. Podesłała mi je do wypróbowania Drogeria Vica (vica.pl) i chyba tylko tam można je dostać. Na pierwszy ogień poszedł połyskujący róż z numerkiem 908.


Jak sprawdził się lakier? Generalnie całkiem dobrze - szybko wysychał, miał ładny połysk i nie sprawiał trudności podczas malowania. Mały minus za krycie, bo potrzebował trzech warstw, ale myślę że to akurat kwestia odcienia. Producent mówi o dwóch tygodniach trwałości, jeśli zabezpieczymy manicure żelowym top coatem z tej samej linii. A jak to było w praktyce? Lakier faktycznie miał fajną trwałość, nie odpryskiwał i trzymał się naprawdę długo, choć na mojej płytce większość lakierów osiąga niezłe wyniki w trwałości. Zmyłam go po około 5 dniach, bo choć nie było odprysków to wyglądał na taki, same wiecie, znoszony. Lekko wytarte końce i gorszy połysk. Także trwałość na plus, aczkolwiek trzeba się z tym liczyć, że to nie jest hybryda, więc nie ma aż takiej trwałości i tak mokrego połysku.



Dajcie znać czy próbowałyście "żelowych", ale tradycyjnych lakierów i jakie macie z nimi doświadczenia :).

35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja już kilka przerobiłam, póki co najlepsze wrażenie zrobił na mnie chyba top coat z Golden Rose.

      Usuń
  2. jeśli chodzi o paznokcie dłoni to sięgam tylko po hybrydy.Ładny żelowy efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja hybrydy z przerwami na lakiery klasyczne :)

      Usuń
  3. Zostaję z hybrydami ;)
    Zwykłe lakiery tylko latem na stopach używam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja odwrotnie - na dłoniach czasem noszę zwykłe lakiery, ale na stopach tylko hybrydy!

      Usuń
  4. Wygląda świetnie , duży połysk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość fajnie się błyszczy jak na zwykły lakier ;)

      Usuń
  5. na zdjęciach wygląda jak hybryda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości widać moim zdaniem, że to tradycyjny lakier ;)

      Usuń
  6. Wygląda bardzo ładnie :) U mnie jednak zwykłe lakiery lądują tylko na stopach, ja nawet hybrydy jestem w stanie załatwić xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem i hybrydy nie trzymają się jakoś rewelacyjnie ;)

      Usuń
  7. Az trzy warstwy to troche sporo, dlatego wole zdecydowane semilaci, nie dość ze pare tygodni trzymaja to 2 warstwy w zupełności wystarczają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to jest zwykły lakier, nie hybrydowy ;)

      Usuń
  8. nie przepadam za hybrydami a ten roz prezentuje sie slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też nigdy wcześniej nie słyszałam o tej ekhm ekhm "poetycznej" marce :)
    kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aktualnie mam hybrydy i twierdze, że to mega wygoda.
    5 dni to dobry wynik ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja żelowych w żadnej postaci nie próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz mocny połysk do polecam;)

      Usuń
  12. Co jak co ale kolor według mnie rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mi się nosił, szczególnie w słońcu wyglądał ładnie ;)

      Usuń
  13. od 2 lat nie tknęłam zwykłego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  14. Sme of these components Tengenix are blended in accurate dosage to preserve power and increase energy to carry out higher in mattress. therefore, Musli robust tablet is taken into consideration because the top rated.For more ==== >>>>>> http://jackedmuscleextremeadvice.com/tengenix/

    OdpowiedzUsuń
  15. your efforts are centered on energy-schooling Juggernox regimens.understand wherein your restrict is, and push yourself to it. With each set, it's far essential to exert yourself to the factor of being not able to move any similarly. If important, spnd much less time on every set as your frame tires.Make a clever exercise time table. this may help you construct muscle whilst warding off injury. For more ==== >>>>>> http://guidemesupplements.com/examination-juggernox/

    OdpowiedzUsuń
  16. A brief exercise isn't going to reduce it either, T Volve because it's often the previous couple of reps that without a doubt build up your muscle, and you need to exercise session for some period of time to attain that point. The great middle exercises For guys considered one of my favored core sporting events for guys is also one of the handiest, and that is the plank. it is carried out like how you would do a push up.For more ==== >>>>>> http://guidemesupplements.com/t-volve/

    OdpowiedzUsuń
  17. Muscle building has now become a fad amongst men Xtreme Fit 360 and women to get an appropriate build and frame form. extra than knowing what dress to put on, what gadgets to get, humans have also become greater concerned as to how they appearance. just look at how the Hollywood stars are running so tough that allows you to acquire the right frame shape that could win them movie initiatives and recognition.For more ==== >>>>>> http://www.strongtesterone.com/xtreme-fit-360/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog, świetny post. Jednak najlepszy temat na blogu, który najbardziej przypadł mi do gustu to ten o oleju kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Start with 3 sets of 10 reps for every workout. observe every set with a Max Gain Xplode to two minute damage. do not start off with weights that are so heavy you can nt entire all the repetitions. You don't want to use weights which can be too mild either or you'll not construct muscle like you want. Use a weight that makes it hard on the way to get through the ones closing three reps. whilst you may just slightly make it.For more ==== >>>>>> http://boostupmuscles.com/max-gain-xplode/

    OdpowiedzUsuń
  20. A czy posiadasz w swojej kolekcji top coat nadający żelowy wygląd zwykłym lakierom? :) Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń