wtorek, 18 pa┼║dziernika 2016

EOSowe nowo┼Ťci ­čŹÜ

Hej! Od wrze┼Ťnia opr├│cz s┼éynnych balsam├│w jajeczek Eos pojawi┼éy si─Ö w sprzeda┼╝y nowo┼Ťci -  balsamy do cia┼éa i kremy do r─ůk. D┼éugi czas my┼Ťla┼éam, ┼╝e marka ma w ofercie tylko balsamy do ust i nic poza tym. W ko┼äcu to w┼éa┼Ťnie s┼éynne jajeczka s─ů ich pierwszym i najbardziej rozpoznawalnym produktem. S─ů moimi ulubionymi przeno┼Ťnymi "torebkowymi" pomadkami, bo ze wzgl─Ödu na kszta┼ét ┼éatwo je odszuka─ç w torebce (a przy okazji fajnie wygl─ůdaj─ů i dzia┼éaj─ů).


Wypr├│bowa┼éam ju┼╝ wi─Ökszo┼Ť─ç wariant├│w zapachowych balsam├│w do ust. Najbardziej polubi┼éam mi─Öt─Ö, ale w┼éa┼Ťciwie wszystkie mi si─Ö podoba┼éy (letnie owoce, jagoda, truskawkowy sorbet). Cytrynowego balsamu u┼╝ywa┼éam najch─Ötniej latem, bo ma zdecydowanie ┼Ťwie┼╝y, owocowy zapach. Nowym wariantem jest granat & malina - r├│wnie fajny, bardziej s┼éodki, cho─ç wci─ů┼╝ typowo owocowy, wiadomo :).

Nie wszyscy zachwycaj─ů si─Ö jajeczkami, s┼éysza┼éam ┼╝e niekt├│rzy narzekaj─ů na s┼éabe nawil┼╝anie. Ci─Ö┼╝ko mi si─Ö do tego odnie┼Ť─ç, bo nie mam wi─Ökszych problem├│w z ustami, raczej si─Ö nie przesuszaj─ů, a je┼Ťli ju┼╝ to w minimalnym stopniu. Nie znaczy to oczywi┼Ťcie, ┼╝e ka┼╝da pomadka ochronna mi odpowiada, bo zdarza┼éy mi si─Ö przer├│┼╝ne kiepskie balsamy. Eos zaliczy┼éabym w┼éa┼Ťnie do tych mocniej nat┼éuszczaj─ůcych pomadek, idealnych na mr├│z i wiatr (cho─ç najcz─Ö┼Ťciej u┼╝ywam ich po prostu na noc i sprawdzaj─ů si─Ö super).


Co do nowych produkt├│w to mamy wspomniany balsam do cia┼éa w du┼╝ej butli z pompk─ů i krem do r─ůk, w r├│wnie fajnym, minimalistycznym ale przyci─ůgaj─ůcym wzrok opakowaniu. Kojarzy mi si─Ö z kamykiem (do torebki jest super) ;)! Obydwa produkty mam w wersji zapachowej Berry Blossom. Pachn─ů lekko, s┼éodko, kwiatowo-owocowo. Bardzo lubi─Ö ten zapach, jest przyjemny, nie nudzi si─Ö, ale te┼╝ nie przyt┼éacza.

Krem do r─ůk jest naprawd─Ö lekki, b┼éyskawicznie si─Ö wch┼éania. Nie jest jaki┼Ť extra mocno nawil┼╝aj─ůcy, raczej taki do stosowania w ci─ůgu dnia. Balsam ma bardziej bogat─ů formu┼é─Ö, bardziej ma┼Ťlan─ů, ale te┼╝ nie jest t┼éusty i wch┼éania si─Ö raz dwa. Nawil┼╝a umiarkowanie - dla mnie jest wystarczaj─ůcy, ale dla bardzo suchej sk├│ry m├│g┼éby by─ç mo┼╝e zbyt lekki. Opr├│cz Berry Blossom, balsam mo┼╝na te┼╝ dosta─ç w wersji Delicate Petals (ciekawe jak pachnie), a krem do r─ůk w wariantach Fresh Flowers i Cucumber. Kremy kosztuj─ů po 25z┼é, a balsamy do cia┼éa po 35z┼é.


Licz─Ö, ┼╝e za jaki┼Ť czas pojawi─ů si─Ö u nas tak┼╝e nowo┼Ťci, kt├│re na razie dost─Öpne s─ů tylko zagranic─ů, np. per┼éowy eos. Mark─Ö stacjonarnie znajdziecie w sieci Douglas.




38 komentarzy:

  1. Widziałam je ostatnio w Douglasie, ale potrzebuję mocniejszego działania :) Może przy okazji wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie akurat s─ů wystarczaj─ůce, ale nie przesuszaj─ů mi si─Ö zbytnio usta ;)

      Usuń
  2. najbardziej interesuje mnie ten balsam , mia┼éam ju┼╝ krem do r─ůk eos i mase┼éko do ust . lubi─Ö ich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzia┼éam ten balsam w┼éa┼Ťnie w Douglasie. Opakowanie naprawd─Ö przeci─ůga wzrok,ale u mnie te nawil┼╝enie jest przeci─Ötne.Mia┼éam kilka jajeczek i tych krem├│w do r─ůk ale kupowa┼éam je po 2$.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowa┼é mnie krem do r─ůk :) Lubi─Ö jak krem szybko si─Ö wch┼éania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zestaw krem├│w do r─ůk i balasmik├│w do ust, ale czekaj─ů a┼╝ zu┼╝yj─Ö stare ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jeszcze nie mam produktów tej firmy na mojej kosmetycznej półce. Chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My┼Ťl─Ö, ┼╝e warto sprobowa─ç s┼éynnych balsam├│w jajeczek :)

      Usuń
  7. Ten balsam do cia┼éa ma ┼Ťwietn─ů butelk─Ö ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem ta firma zostanie zapami─Ötana chyba jedynie z balsam├│w do ust. Osobi┼Ťcie nie przypad┼éy mi do gustu pozosta┼ée kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsamy s─ů takim rozpoznawalnym produktem, ale przyznam ┼╝e pozosta┼ée kosmetyki te┼╝ mnie ciekawi─ů :). Ja bardzo polubi┼éam balsam ;)

      Usuń
  9. ja osobi┼Ťcie uwielbiam te jajeczka do ust! mam dwa i jestem zadowolona :D
    ale kusz─ů mnie te kremy do r─ůk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te┼╝ bardzo je lubi─Ö, ┼Ťwietnie pachn─ů ^ ^

      Usuń
  10. My┼Ťl─Ö, ┼╝e najbardziej s─ů znani z opakowa┼ä ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe zdecydowanie :). Jedyne w swoim rodzaju :)

      Usuń
  11. troch─Ö udziwnione opakowanie ma krem do r─ůk. za┼éo┼╝e si─Ö─Ö, ┼╝e b─Ödzie trudno zu┼╝u─ç produkt do samego ko┼äca...

    OdpowiedzUsuń
  12. Skusi┼éam si─Ö na "jajeczko" i jestem rozczarowana. Mimo ┼Ťwietnego sk┼éadu daje taki efekt jak szminki z parafin─ů - tworzy ochronn─ů warstewk─Ö, zabezpiecza przed wysuszeniem, ale nie nawil┼╝a. Mo┼╝e to wina du┼╝ej ilo┼Ťci wosku? Nosz─Ö ten gad┼╝ecik w torebce, bo ┼éatwo wymaca─ç go na dnie, ale zdecydowanie wol─Ö pomadk─Ö Sylveco za dych─Ö.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam jeszcze "jajeczka" kiedys sie pewnie skusze bo mam duzo mazidel do ust na razie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do┼Ť─ç wolno si─Ö zu┼╝ywaj─ů ;)

      Usuń
  14. mam jedno jajeczko i og├│lnie je lubi─Ö, ma fajny zapach, smak i jest wygodne w u┼╝yciu, ale czasami, gdy mam przesuszone usta, niestety nie jest idealne i po prostu nie daje rady, wi─Öc ja zim─ů si─Ögam po inne balsamy.
    za to ch─Ötnie wypr├│buj─Ö ten kamyczkowy krem do r─ůk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie si─Ö sprawdzaj─ů, ale nie mam wymagaj─ůcych ust. Czuj─Ö jednak, ┼╝e eosy fajnie zabezpieczaj─ů usta przez zimnem/wiatrem, ale nie s─ů takie typowo "nawil┼╝aj─ůce", a bardziej otulaj─ůce usta ;)

      Usuń
  15. Nigdy nie mia┼éam tego balsamu, ale wygl─ůda naprawd─Ö uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja b─Öd─ůc w US w sierpniu kupi┼éam sobie te dwie wersje letnie - mleczko kokosowe + truskawka, a siostrze t─Ö fioletow─ů (nie pami─Ötam jaka to wersja, ale chyba co┼Ť w stylu jagody ;P). Jestem ze swojej zadowolona, aczkolwiek w Polsce nie da┼éabym za ten balsam prawie 30 z┼é. Uwa┼╝am, ┼╝e lepsze s─ů pomadki np. z Balei (swoj─ů drog─ů niestety niedost─Öpne w Polsce ale jak kto┼Ť si─Ö bardzo postara to je zdob─Ödzie, w ko┼äcu do Niemiec czy Czech daleko nie jest ;)). Mam mi─Ötow─ů i jest ekstra, a zap┼éaci┼éam za ni─ů mniej ni┼╝ 5 z┼é. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas cena faktycznie jest do┼Ť─ç wysoka... eosy s─ů co prawda bardzo wydajne, ale wiem ┼╝e cena mo┼╝e odstrasza─ç. Kosmetyki z Balei bardzi lubi─Ö, szkoda ┼╝e nie s─ů dost─Öpne w Polsce bo z ch─Öci skusi┼éabym si─Ö na pomadki :)

      Usuń
  17. A u mnie, co dziwne, EOSy sprawdzaj─ů si─Ö na ustach lepiej ni┼╝ niejedna pomadka, dzi─Öki temu ┼╝e s─ů bardziej woskowe ni┼╝ ┼Ťliskie :) Krem do r─ůk musz─Ö wypr├│bowa─ç, w┼éa┼Ťnie szukam czego┼Ť lekkiego do smarowania w ci─ůgu dnia w biurze, ┼╝eby nie obt┼éuszcza─ç dokument├│w :P Ale wydaje mi si─Ö, ┼╝e widzia┼éam te kremy ju┼╝ wiele miesi─Öcy temu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedni je lubi─ů, inni nie, jak to zwykle bywa :). Kremy mia┼éy zosta─ç wprowadzone we wrze┼Ťniu oficjalnie (Douglas), ale mog┼éy by─ç wcze┼Ťniej w innych drogeriach, kt├│re je sprowadza┼éy, tak s─ůdz─Ö.

      Usuń
  18. ten krem do r─ůk ciekawi mnie najbadziej ;)

    OdpowiedzUsuń