wtorek, 4 października 2016

OLIWKOWY MAKIJAŻ z cieniami Makeup Geek

Już dawno nie było na blogu żadnego makijażu, więc na dziś jesienny, mocny makeup z użyciem moich ulubionych cieni Makeup Geek. Jeśli szukacie bardzo dobrej jakości cieni o mocnej pigmentacji to zdecydowanie polecałabym właśnie MUG. Moim zdaniem pobijają Inglota czy Zoevę! Nie tylko pigmentacja czy formuła przemawia na ich plus, ale też świetne kolory :). Do moich ulubionych należy seria duochromów i cieni foliowych o bardzo mocnym, metalicznym połysku. To właśnie jednego z nich (Jester) użyłam do wykonania tego makijażu.



Na ustach Nyx Liquid Suede w odcieniu Soft-Spoken. Pokazywałam ją Wam w ostatnim poście przy okazji ulubieńców. Uwielbiam ten odcień <3.


32 komentarze:

  1. Piękny makijaż, masz niesamowite oczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż oczu jest bardzo hipnotyzujący, ładny , ciężko oderwać od niego wzrok

    OdpowiedzUsuń
  3. ojaaa chciałabym tak umieć :) coś cudownego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo mocny, ale Tobie w nim świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje oczy są hipnotaizing :D Świetny makijaż, myślę że i mi by pasował :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w Twoich oczach! Ten makijaż wygląda obłednie. Od dawna mam chrapkę na te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny makijaz! :D te oczy cudne sa !

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż. a co na paznokciach? wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryda Red Camel marki Claresa (identyczny kolor ma Semilac - Dark Chocolate). Uwielbiam ten odcień :D

      Usuń
  9. to żółto zielone złotko jest piękne :D również jestem ciekawa co na paznokciach?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż, bardzo ładnie podkreśla Twoją urodę :) Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się spróbować tych cieni, bo naprawdę robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje makijaże są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygraj 1 z 3 zestawów kosmetyków o wartości 300 zł!
    Wystarczą 3 kroki!
    1. Wybierz zestaw, który Cię interesuje
    2. Wypełnij formularz
    3. Potwierdź swoją tożsamość! Powodzenia!
    http://wincosmetics.pl/28588

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! :)
    Każda z nas na pewno chcę pięknie wyglądać na facebook’owych lub instagram’owych zdjęciach. Jak w takim razie się umalować, żeby na zdjęciu wyglądać jak profesjonalna modelka? Zapraszam do mnie, żeby zapoznać się z ciekawymi poradami.

    OdpowiedzUsuń