niedziela, 20 listopada 2016

ORLY Hillside Hideout | Paznokcie w kolorze MARSALA

Lakier, który ostatnio nosiłam na paznokciach to moim zdaniem idealna marsala - odcień w sam raz na jesień i zimę. Jest to jeden z lakierów Orly z kolekcji Mullholand, piękny Hillside Hideout. Odcień na pewno nietypowy, nieokreślony, a więc i trudny do opisania!


"Marsala" najbardziej to niego pasuje. Ma w sobie najwięcej z przygaszonego różu, ale jest ciepły, a w świetle sztucznym wręcz ceglasty. W buteleczce widzę w nim nawet coś z brązu. Jeśli lubicie takie nieoczywiste kolory, przybrudzone i nieokreślone, to może Wam się podobać. Hillside Hideout ma też delikatny, złotawy shimmer.

Lubię lakiery Orly za wygodne nakrętki, bezproblemową aplikację i ładny efekt na paznokciach. Hillside Hideout nie odbiegał od normy - nie smużył, szybko wysychał i generalnie nie stwarzał mi problemów. Do pełnego krycia wystarczyły tradycyjnie dwie warstwy. Trwałości nie oceniam, bo na mojej płytce zwykłe laksy trzymają się zawsze z cztery dni bez odprysków.



22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak myślalam, że będzie Ci się podobał :)

      Usuń
  2. bardzo chciałam ten kolor, ale niestety zanim Orly przysłało mi lakiery do testów, tego odcienia już nie mieli :/ piękny jest !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Efekt niesamowity. Gdyby nie opis i buteleczka, mogłabym się kłócić, że to hybryda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Światło mocno podbiło jego błysk :)

      Usuń
  4. ja już nie pamiętam kiedy używałam ostatnio lakieru

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny! Bardzo podoba mi się ten połysk, no i oczywiście nietypowy kolor. Swoją drogą masz przepiękną płytkę paznokcia! Jak osiągnęłaś taki ładny kształt?

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpiękniejszy z całej jesiennej kolekcji. Jest perfekcyjny!

    OdpowiedzUsuń