pi膮tek, 4 listopada 2016

TOP 10 CIENI NA JESIE艃 馃崄 | Inglot, MAC, Freedom, Kobo

Hej! Dzi艣 wybra艂am dziesi臋膰, moim zdaniem najpi臋kniejszych cieni w jesiennych kolorach. Wyb贸r nie by艂 prosty, bo mam jeszcze sporo innych cieni, kt贸re bardzo lubi臋 i si臋gam po nie cz臋sto przez wszystkie ch艂odniejsze miesi膮ce. Moje najbardziej ulubione odcienie na jesie艅 to zdecydowanie ciep艂e, z艂ote, miedziane i br膮zowe kolory, ale tak偶e ciemne fiolety i zgaszone zielenie. Jako, 偶e jestem wielk膮 fank膮 pigment贸w i cieni sypkich, nie mog艂am ich pomin膮膰 w dzisiejszym zestawieniu :).


INGLOT MATTE 301 | Przepi臋kny bordowy cie艅 z nowej kolekcji Inglota What a Spice! Kolekcja baaardzo mi si臋 spodoba艂a, wszystkie cienie s膮 matowe, maj膮 艣wietne ciep艂e kolory i niesamowit膮 pigmentacj臋. Skusi艂am si臋 na razie na trzy odcienie, ale mam w planie jeszcze dwa kolory. 301 to ciep艂e bordo, takiego odcienia w艂a艣nie szuka艂am. Jest super do za艂amania powieki!


MAKEUP GEEK Flame Thrower (foiled) | Uwielbiam cienie MUG, zawsze powtarzam 偶e to najlepsze cienie jakich u偶ywa艂am (pobijaj膮 Inglota i Zoev臋). Seria foliowa jest boska, cho膰 nie wszystkie kolory zachowuj膮 si臋 tak samo - jedne s膮 mega mocne, a inne takie umiarkowane. Flame Thrower nale偶y do tych lepszych odcieni, jest bardzo mocno b艂yszcz膮cy, wr臋cz metaliczny i ma 艣wietny odcie艅 intensywnej miedzi <3.


INGLOT Cie艅 sypki AMC 120 | Inglota lubi臋 nie tylko za cienie prasowane, ale nawet bardziej za sypkie pigmenty. Niedawno kupi艂am 120 z serii AMC, niezwyk艂y kameleon! Rzuci艂 mi si臋 w oczy g艂贸wnie dlatego, 偶e bardzo spodoba艂 mi si臋 cie艅 Shockwave z serii Moondust od Urban Decay. Shockwave d艂ugo za mn膮 chodzi艂, ale cena mnie hamowa艂a przed zakupem. Kiedy jednak wypatrzy艂am ten pigment w Inglocie od razu zauwa偶y艂am, 偶e to co艣 mocno zbli偶onego. Potem znalaz艂am por贸wnania w internecie i faktycznie wypadaj膮 niezwykle podobnie! 120 nie jest pigmentem ca艂kowicie kryj膮cym, dzi臋ki czemu fajnie wygl膮da na艂o偶ony na cienie prasowane. Ma ciep艂膮, burgundow膮 (ale transparentn膮) baz臋, a drobinki mieni膮 si臋 na b艂臋kitno-fioletowo. Cudo :)!


MAC Pigment Old Gold | Pigment, kt贸ry gdzie艣 tam zawsze za mn膮 chodzi艂 to Old Gold MAC - 艣liczne, stare z艂oto o zielonkawym odcieniu. Fajnie wygl膮da solo, ale te偶 艂膮czony z innymi cieniami. 艢wietnie si臋 艂膮czy z br膮zami, zieleniami i odcieniami miedzi.


FREEDOM MAKEUP Nude 208 | Troch臋 niepozorny cie艅 od Freedom to jeden z najpi臋kniejszych br膮z贸w w mojej kolekcji. Cho膰 mam pe艂no br膮zowych cieni to nie posiadam niczego podobnego do tego cienia Freedom. To pi臋kny 艣redni br膮z o lekko ch艂odnym po艂ysku, niby nie rzucaj膮cy si臋 w oczy, ale nietypowy (i cz臋sto zbiera komplementy!). To jeden z moich ulubionych cieni, mi臋ciutki i 艣wietnie napigmentowany, a najlepsze 偶e kupi艂am go za 5z艂 w Pepco :).


INGLOT PEARL 607 | Kolejny cie艅 z Inglota o fajnym, ciep艂ym odcieniu bardziej r贸偶owo-czerwonej miedzi. 艁adny, oryginalny kolor o umiarkowanym, per艂owym po艂ysku. Na jesie艅 idealny!


INGLOT PEARL 446 | Bardzo 艂adny ciemny fiolet r贸wnie偶 znalaz艂am w Inglocie. 446 jest naprawd臋 艣liczny, ale troch臋 twardszy i trzeba si臋 napracowa膰 偶eby zbudowa膰 kolor. Szkoda, bo odcie艅 jest cudowny.


MAC Pigment Blue Brown | Ulubieniec od wielu lat czyli genialny kameleon od MAC - Blue Brown. Pigment ma rewelacyjn膮 pigmentcj臋 i idealn膮 formu艂臋. Jego baza jest ciep艂a bordowo-br膮zowa, a po艂ysk intensywnie zielono-niebieski. Odpowiedniki znajdziecie w Inglocie (pigment 85) czy Makeup Geek (Insomnia), jednak zawsze patrz膮c na por贸wnania widz臋, 偶e w tym przypadku akurat MAC wygrywa.


KOBO 206 Copper | 艢liczny, miedziany, opalizuj膮cy cie艅 ma w asortymencie Kobo, marka kt贸r膮 w ostatnich latach bardzo lubi臋. Copper to prawdziwa b艂yskotka - miedziana baza i r贸偶owy po艂ysk! Cie艅 jest bardzo oryginalny, a do tego mi臋kki, wr臋cz kremowy i porz膮dnie napigmentowany. Zdj臋cie niestety nie odda艂o ca艂ego jego uroku.


NEAUTY Copper Brown | Neauty to marka mineralna, z kt贸r膮 nie mia艂am za bardzo styczno艣ci. Cie艅 Copper Brown znalaz艂am w jakim艣 boxie i bardzo przypad艂 mi do gustu. To 艂adny ciep艂y br膮z, uniwersalny, 艣wietny na co dzie艅. Na swatchu wypad艂 troch臋 ciemniej ni偶 w rzeczywisto艣ci.



28 komentarzy:

  1. Flame Thrower jest przepi臋kny :))

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mocny, super b艂yszcz膮cy i ten odcie艅 <3

      Usu艅
  2. cudowne kolory, kocham odcienie z艂ota i wszelkie po艂yskuj膮ce ale u kogo艣, je艣li maluj臋 oczy to na jasny br膮z.

    OdpowiedzUsu艅
  3. wszystkie cienie s膮 艣liczne, ale moje serce skrad艂 ten z freedom :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jest 艣wietny, polecam si臋 za nim rozgl膮da膰 w Pepco!

      Usu艅
  4. ka偶dy ma co艣 w sobie :D jednak ja nie umiem malowa膰 swoich oczu:P

    OdpowiedzUsu艅
  5. Pi臋kne s膮 takie cienie! Niestety nie umia艂abym ich wple艣膰 w sw贸j makija偶... a szkoda, bo bardzo mi si臋 podobaj膮. ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Czasem jaki艣 cie艅 ci臋偶ko fajnie zestawi膰 ;)

      Usu艅
  6. uwielbiam takie kolory, i ten b艂ysk! :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogole kocham polyskuj膮ce cienie :)

      Usu艅
  7. Czytaj膮c wpis pr贸bowa艂am wybra膰 najfajniejszy cie艅, ale co kolejny to podoba艂 mi si臋 bardziej:) dwie czerwienie mi si臋 tylko nie podobaj膮, ale reszta jest cudna!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oj ci臋偶ko by艂oby si臋 zdecydowa膰 tylko na jeden :)!

      Usu艅
  8. ja te偶 jesieni膮 lubuj臋 si臋 w ciep艂ych odcieniach, miedziach, itp :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ten pigment z Inglota wygl膮da fenomenalnie :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Na 偶ywo jest r贸wnie wspania艂y :D

      Usu艅
  10. 艢wietne kolory! Mnie te偶 ci膮gnie do takich, nie tylko jesieni膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O w艂a艣nie, to przecie偶 twoje kolory :)!

      Usu艅
  11. MAC Blue Brown <3 <3 <3 och, mam nadziej臋, 偶e go kiedy艣 b臋d臋 mia艂a!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Drogi, ale warto od偶a艂owa膰, bo jest mega * . *

      Usu艅
  12. Boskie kolory ! Ka偶dy warty uwagi <3

    OdpowiedzUsu艅
  13. Pozby艂am si臋 jednej zachciewajki z Inglota, to narobi艂a艣 mi kolejne ;p Chocia偶 w sumie ka偶dy jest taki, 偶e bym bra艂a <3

    OdpowiedzUsu艅
  14. No nie! Wesz艂am tu z zamiarem przyjrzenia si臋 kolorowi Copper z Kobo, ale pokaza艂a艣 mi cie艅 sypki z Inglota nr 120 i znowu si臋 zakocha艂am! A w ko艅cu obieca艂am sobie umiarkowanie w zakupach... ;<

    OdpowiedzUsu艅
  15. O jejku, prze艣liczne s膮 te cienie! Szczeg贸lnie podobaj膮 mi si臋 te o z艂otawym odcieniu. Co艣 czuj臋, 偶e nied艂ugo zrobi臋 zakupy z MACu. :)

    OdpowiedzUsu艅