czwartek, 8 grudnia 2016

HIT: VICHY Ideal Soleil | Matujący filtr do twarzy SPF50

Jeśli stosujecie kremy z kwasami lub po prostu zależy Wam żeby na co dzień chronić skórę przed słońcem to na pewno znacie problem doboru idealnego kremu z filtrem pod makijaż. Jeszcze kilka lat temu znalezienie wysokiego filtra, który by nie bielił ani nie był bardzo tłusty i ciężki graniczyło z cudem! Na szczęście teraz wybór wśród lekkich produktów jest już znacznie większy, choć nadal wyszukanie ideału może nie być proste. Dziś o moim ulubieńcu wśród filtrów czyli matującym kremie Ideal Soleil od Vichy.


Vichy Ideal Soleil SPF 50 to zdecydowanie najlepszy filtr do twarzy z tych, które miałam. Jest to filtr matujący, fotostabilny, polecany do skóry tłustej i mieszanej. Przyznaję, że kiedy kupiłam go pierwszy raz w życiu kilka lat temu, byłam nieco zawiedziona. Miał być matujący, a wydał mi się po prostu lekki i nietłusty. Jednak bardzo doceniłam go z czasem, bo większość wysokich filtrów jest niestety dość ciężka, nieodpowiednia pod makijaż. Vichy nadaje się pod podkłady idealnie, nie skraca ich trwałości (na czym najbardziej mi zależało!) i szybko zastyga na skórze. Fakt, że w moim odczuciu nie ma działania typowo matującego na długie godziny, ale warto też pamiętać, że to w końcu filtr a nie baza matująca pod makijaż. Żeby to wyjaśnić jak najdokładniej - Vichy zastyga do matowego wykończenia, ale nie wzmacnia matującego działania podkładu. Dla mnie to całkowicie wystarczające, lepszego kremu z filtrem jeszcze nie znalazłam!



Myślę, że szczególnie powinny się nim zainteresować posiadaczki przetłuszczającej się cery. Moja mieszana skóra bardzo źle reaguje na nadmiar produktów, czasem zwykły krem pod podkład to już zbyt wiele. Znalezienie odpowiedniego filtra nie było proste, ale udało się i jak na razie nie mam potrzeby eksperymentowania z innymi produktami. Jak dla mnie Vichy to filtr na piątkę z plusem :).

12 komentarzy:

  1. Używam od 3-4 miesięcy i czas na zmianę. To bardzo dobry produkt, zwłaszcza dla posiadaczek skóry mieszanej, ale po pewnym czasie skóra mocno się przyzwyczaja i po kilku godzinach zaczyna emulgować na buzi. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, w jaki filtr teraz będziesz celować?

      Usuń
  2. Zgadzam sie, znalezienie dobrego filtra do twarzy to droga długa i wyboista ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dla mnie Vichy to na ten moment numer jeden :)

      Usuń
  3. Słyszałam o nim wiele dobrego, chyba kiedyś w końcu wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli stosujesz na co dzień filtry to polecam, dla mnie naj :)

      Usuń
    2. Staram się zawsze jakiś filtr mieć, więc pewnie kiedyś się skuszę, jak już powykańczam to co mam :)

      Usuń
  4. Kochana spadłaś m z nieba ! Właśnie planuje jego zakup :) Mam nadzieję,ze przy mojej mieszanej cerze lecz ze skłonnościami do przesuszania się, sprawdzi się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam go :) Jeszcze mnie kusi Anthelios w takiej specyficznej butelce, podobno też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest dobry, jednak na tą porę roku moja cera jest bardziej mieszana i zbytnio by ją wysuszył. W lato świetny.

    OdpowiedzUsuń