czwartek, 19 stycznia 2017

MANICURE HYBRYDOWY: Magnetyczna hybryda *KAMELEON*

Hej! W lakierach hybrydowych pojawiają się raz po raz kolejne nowości. Magnetyczne hybrydy na pewno już znacie, ale te magnetyczne wielowymiarowe "kameleony" zaczęły pojawiać się od niedawna... choć od dłuższego czasu są już oczywiście na aliexpresach i tym podobnych. Ciekawił mnie ten efekt, więc skusiłam się na dwa kolory, jeden jest właśnie z Ali, a drugi z Born Pretty Store. Dziś mowa właśnie o tym drugim lakierze, dającym totalnie magiczny, mieniący się efekt! Na paznokciach wygląda jak kamyczki :).

Wszystkie magnetyczne hybrydy stosuje się w podobny sposób: baza - warstwa koloru do utwardzenia - kolejna warstwa koloru (gdzie przed utwardzeniem przykładamy do paznokcia specjalny magnes, który stworzy nam ten charakterystyczny prążek) - top. Zauważyłam, że kameleonowe hybrydy magnetyczne są trochę słabo kryjące, więc dobrą opcją jest nakładanie ich na jakiś ciemny bądź czarny kolor bazowy.


Mani z dzisiejszego wpisu robiłam hybrydą nr 24 (link). Moim zdaniem wygląda świetnie :). Baza jest taka śliwkowo-fioletowa, drobinki niebieskie a pasek, który tworzy się pod wpływem magnesu taki złoto-rudy. Żałuję jedynie, że tak jak wspomniałam, nie położyłam pod spód ciemnego koloru bazowego. Hybryda była jednak nieco transparentna i potrzebowała trzech warstw, a ciemny odcień pod spodem na pewno fajnie by ją podbił.

Co do właściwości, to oprócz problemów z kryciem wszystko było okej: bezproblemowa aplikacja, dobra formuła, trwałość bez zarzutu i co ważne ściąganie również w porządku. Jeśli chcielibyście kupić to koniecznie korzystajcie z kodu na 10% zniżki KP9J61.



Ja jestem totalnie zachwycona, uwielbiam takie nietypowe kolory na paznokciach (a w wersji hybrydowej przebijają wszystko). Ostatnio testuję różne takie hybrydy za dolara, zamówiłam kilka z Ali, bo o dziwo sprawdzają się często równie fajnie co hybrydy znanych marek!

35 komentarzy:

  1. jakoś nie mam zaufania do hybryd z ali, ale kolor jak najbardziej mi się podoba, nawet powiedziałabym, że jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, bardziej bezpieczne na pewno będą hybrydy popularnych marek, a przy tym aliexpresowych to nigdy nie wiadomo co tam w środku siedzi ;)

      Usuń
  2. Ja nadal nie przeszłam na hybrydy. Ale jeśli chodzi o kolor to w pełni rozumiem Twój zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądają!

    Ja też nie mam hybryd i nigdy nie miałam. Ani nic nie kupiłam na Ali jak dotąd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś przekonana do hybryd czy nie było po prostu okazji :)?

      Usuń
  4. Bardzo efektowny ten kameleon <3 Ja jestem trochę do tyłu, bo dopiero zaznajamiam się z pyłkami do efektu lustra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt mi przypomina mały kosmos:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny <3 Jeszcze nie miałam magnetycznych ale może się za jakiś czas skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, super się mienią aż wzroku nie można oderwać :D

      Usuń
  7. Bardzo lubię magnetyczne hybrydy - dają kompletnie inny efekt od klasycznych lakierów, które weszły na rynek kila lat temu... Tutaj efekt jest taki "przestrzenny", ma głębię :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te lakiery magnetyczne, które są teraz w ogóle są inne. tę głębię mają przecież też klasyczne lakiery magnetyczne, np. firmy masura ;)

      Usuń
    2. Ja zatrzymałam się na takich magnetycznych o których mówi Inanna czyli tych bez żadnej głębi. Faktycznie były takie sobie, jakoś ich nie lubiłam. Nie wiedziałam nawet, że teraz są też klasyczne z takim efektem jak w hybrydach :)

      Usuń
    3. O, a to Ci info :-) Dzięki Zu!

      Usuń
  8. ja niestety hybryd nie lubię i wiem, że raczej nie polubię, ale lakiery magnetyczne (te nowsze) już tak ;) a ten z bps jest całkiem ciekawy! taki zupełnie niespotykany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, a ja wręcz przeciwnie - ostatnio mam ochotę na malowanie tylko hybrydami!

      Usuń
  9. Zachwycająco piękny. Wygląda jak galaktyka, albo coś w ten deseń.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ! piękny efekt, ma w sobie to coś :) jeszcze przez Ciebie zacznę rzucać farbę na paznokcie, a nie maluję ich od kilku lat :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe cóż, najwyżej będzie na mnie :P

      Usuń
    2. Dokładnie :D jak tylko podleczę dłonie, pomyślę o tym zdobieniu :)

      Usuń
  11. Czuję się zaintrygowana! Efekt jest bardzo ciekawy. Planujesz może posta o tym drugim lakierze z Ali? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie, bo jest dość podobny, więc nie chce mi się nim malować paznokci :D. Tamten jest chyba z Saviland i był z tych droższych jak na ceny z Ali ;D. Też wygląda bardzo fajnie i jest nieproblematyczny :)

      Usuń
  12. Świetny efekt, może i ja sie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglada przepieknie, ale ja balabym sie uzywac hybryd z chiskich sklepow :P Probowali mnie namowic, ale sie nie dalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda trochę jak jeden z magnetycznych żeli Indigo, zapomniałam jaką miał nazwę. Kupiłam go w grudniu, ale będę nim malować paznokcie po raz pierwszy dopiero w weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wygląda źle ten lakier, aczkolwiek nie zaufałam bym raczej innym hybrydom niż semilaci a tym bardziej z chin :P

    OdpowiedzUsuń