środa, 25 stycznia 2017

MANICURE: Negative Space z Orly

Nie pamiętam kiedy już pojawiła się moda na tzw. negative space - wzorki na paznokciach z fragmentami gołej płytki, ale mam wrażenie, że odkąd ta moda weszła to została już na dobre i nikogo w tym momencie nie dziwi. Sama z początku nie byłam jakoś zbytnio przekonana do takiej metody, ale teraz bardzo lubię różne geometryczne wzorki z "pustymi" miejscami. Dziś właściwie taki half moon manicure w połączeniu z negative space.


Do wykonania takiego mani użyłam dobrze kryjącego czarnego lakieru jaki miałam akurat pod ręką i boskiego fioletu od Orly - Close Your Eyes. To jeden z moich najładniejszych ciemnych, ciepłych fioletów wśród klasycznych lakierów. Połyskujący, ale nie drobinkowy i ma świetne krycie. Serio jest jedyny w swoim rodzaju ;). Mam go oczywiście z orlybeauty, tam znajdziecie większość kolorów.

21 komentarzy:

  1. Ja na początku nie byłam przekonana do negativ space ale jak zrobiłam raz czy dwa to mi się nawet zaczęło podobać :) Śliczny Orlik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :). Z początku nie do końca, ale potem się przekonałam ;)

      Usuń
  2. Meeeega wyglądają! Sama bym takie chciała. Właśnie zamawiam lakiery i zabiorę się za robotę. Po weekendzie powinny przyjść także na pewno zdam relacje jak mi poszło, o ile niczego nie zepsuję. Mam nadzieję że uda mi się uzyskać taki wygląd. Dziękuję za inspirację kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tej techniki, ze wstępu nie brzmiało zbyt ciekawie, ale efekt naprawdę jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic odkrywczego w sumie, ale nie każdy pewnie kojarzy nazwę :)

      Usuń
  4. Śliczny fiolet! Muszę w końcu spróbować negative space, tyle się naoglądałam, a jakoś ciągle nie zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam fiolety, wiec zdecydowanie w moim guscie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny ten manicure! Idealnie dobrane kolory :). No i negative space bardzo mi się podoba, ale jakoś w moim wykonaniu wygląda średnio estetycznie :P. Muszę chyba jeszcze trochę poćwiczyć ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może z tasiemkami poszło by sprawniej :)?

      Usuń
  7. Dobór kolorów jest piękny :) I ten śliwkowy kolor...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten śliwkowy lakier Orly jest świetny ^ ^

      Usuń