poniedzia艂ek, 16 stycznia 2017

ORIFLAME spotkanie z mark膮 po latach | Linia ECOBEAUTY 馃尯

Musz臋 przyzna膰, 偶e do tej pory mia艂am wr臋cz negatywny stosunek do Oriflame, podobnie zreszt膮 jak przez wiele lat do Avonu. Oriflame tak naprawd臋 zna艂am w niewielkim stopniu, w艂a艣ciwie bardziej ze s艂yszenia ni偶 ze samych kosmetyk贸w, bo tych nie zamawia艂am przez wiele lat. Marka kojarzy艂a mi si臋 tanio i kiepsko, gdzie艣 tam utkwi艂o mi w pami臋ci wspomnienie kilku nietrafionych kosmetyk贸w jeszcze chyba z czas贸w gimnazjum! Ostatnio zetkn臋艂am si臋 z mark膮 chyba pierwszy raz po tak d艂ugiej przerwie i by艂o to na tyle pozytywne spotkanie, 偶e zerkn臋艂am na katalog (wygl膮da o wiele lepiej ni偶 kiedy艣!) i skusi艂am si臋 na kilka drobiazg贸w typu myde艂ko, czy balsam do ust.

Dzisiaj jednak o serii, kt贸ra znacz膮co odmieni艂a moje nastawienie do Oriflame. Mowa o Ecobeauty - linii bazuj膮cej na naturalnych sk艂adnikach. Nie spodziewa艂am si臋 wiele, ale seria okaza艂a si臋 bardzo fajna, w ciemno nigdy bym nie pos膮dzi艂a jej, 偶e to jakie艣 "kosmetyki z katalogu"!


Wszystkie kosmetyki 艂adnie pachn膮, kwiatowo, cho膰 nie jest to jeden zapach wsp贸lny dla ca艂ej linii. U偶ywa艂o mi si臋 ich bardzo przyjemnie, a my艣l臋 偶e to te偶 jest wa偶na kwestia czy si臋gamy po kosmetyk z przyjemno艣ci膮 ;).

OLEJEK DO TWARZY | Jako fanka olejk贸w najbardziej polubi艂am w艂a艣nie olejek do twarzy. To mieszanka z dodatkiem oleju arganowego, bardzo fajny o lekkim kwiatowym zapachu. U偶ywa艂am solo i dodawa艂am go do krem贸w na noc - sprawdza艂 si臋 bardzo dobrze, nie zapycha艂, a za to fundowa艂 sk贸rze dawk臋 bogatej piel臋gnacji. Zalet膮 opakowania jest pompka. Na pi膮tk臋 z plusem!

SERUM | Bardzo lekkie serum nawil偶aj膮co-roz艣wietlaj膮ce. Fajne pod makija偶, pod krem, czy po prostu zamiast kremu na dzie艅 je艣li ma si臋 sk贸r臋 mieszan膮/t艂ust膮 tak jak ja. Przyjemnie pachnie, r贸wnie偶 kwiatowo cho膰 inaczej ni偶 olejek. Zawiera olejek z wiesio艂ka, ale jest zupe艂nie nie t艂uste, b艂yskawicznie si臋 wch艂ania i w og贸le jest bardzo fajne. Jedynym minusem jest dla mnie fakt, 偶e po wch艂oni臋ciu si臋 jest lekko wyczuwalne na sk贸rze, takie dziwne uczucie, mimo 偶e nie pozostawia lepkiej czy t艂ustej warstwy.

KREM DO TWARZY | Wyg艂adzaj膮cy krem, tak偶e z pompk膮. Lekki, ale dobrze nawil偶aj膮cy. Nie t艂usty, nie zapcha艂 mnie, by艂 w sam raz na co dzie艅. Zapach zn贸w przyjemny, kwiatowy :).

KREM POD OCZY | To r贸wnie偶 jeden z moich ulubie艅c贸w z tej serii, kt贸ry u偶ywam ostatnio na zmian臋 z kremem Nuxe. Na moje potrzeby w zupe艂no艣ci wystarczaj膮cy, delikatny, nadaje si臋 tak偶e pod makija偶.



TONIK | Tonik w fajnej wersji, bo w postaci mgie艂ki. Ja cz臋sto zapominam o stosowaniu toniku, nie przepadam te偶 za przecieraniem twarzy wacikami (chocia偶 oczywi艣cie to robi臋 cho膰by micelem), wi臋c forma mgie艂ki jest dla mnie bardziej komfortowa. 艁adnie pachnie, lekko nawil偶a i mo偶na go stosowa膰 tak偶e do wyko艅czenia makija偶u, co nie raz mi si臋 zdarza艂o :).

MLECZKO OCZYSZCZAJ膭CE | Jedynym kosmetykiem, kt贸ry nie przypad艂 mi do gustu z Ecobeauty jest mleczko. Nie lubi臋 formu艂y mleczek, wol臋 micele. Pr贸bowa艂am si臋 przekona膰, ale taka forma oczyszczania twarzy kompletnie mi nie odpowiada.


Cenowo seria wypada mi臋dzy 30 a 80z艂. Moim zdaniem na pi膮tk臋, przekona艂a mnie do marki i negatywne skojarzenia odesz艂y ;). Je艣li kupujecie kosmetyki Oriflame to dajcie zna膰 co konkretnie mo偶ecie poleci膰 - bardziej kolor贸wk臋 czy piel臋gnacj臋? Ja napali艂am si臋 troch臋 na wody toaletowe, wi臋c mam w planach sprawdzenie pr贸bek. Nie wiem czy s膮 godne uwagi, ale opisy nut skutecznie mnie zach臋ci艂y!

42 komentarze:

  1. Oj nie pamietam kiedy ostatnio mialam cos z Oriflame :P

    OdpowiedzUsu艅
  2. ja te偶 nie lubi臋 mleczek. jednak co micel to micel ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. W艂a艣nie :). Z mleczkami nigdy nie by艂o mi po drodze!

      Usu艅
  3. Wody toaletowe niestety cz臋sto kr贸tko trzymaj膮 za to polec臋 ci ich tusze do rz臋s. Firma wie co robi tworz膮c tusze- 偶aden nie skleja艂 mi rz臋s i nie rozmazywa艂 sie. Polecam tez puder sypki "bialy" kt贸ry 艣wietnie utrwala i jest bezbarwny.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ja od czasu do czasu co艣 zam贸wi臋. Bardzo lubi臋 seri臋 kremowych szminek The One, lakier贸w do paznokci The One i musz臋 przyzna膰, 偶e niekt贸re wody perfumowane maj膮 pi臋kne zapachy i s膮 na prawd臋 trwa艂e (moja ulubiona to Amber Elixir - cudowny zapach ! ).

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki za polecenie, b臋d臋 mie膰 na uwadze te pomadki ^ ^! Kilka zapach贸w mnie zaciekawi艂o i musz臋 je koniecznie sprawdzi膰 :)

      Usu艅
  5. Dawno nic nie mia艂am z Oriflame, ale te opakowania wygl膮daj膮 cudnie. Olejek kusi najbardziej :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Opakowania, zapach i dzia艂anie na plus ^ ^

      Usu艅
  6. U mnie z Oriflame malutko by艂o kosmetyk贸w, a teraz nawet nie mam dost臋pu w sumie do nich. Mia艂am kiedy艣 takie serum kokosowe do w艂os贸w, fajne w sumie by艂o, w艂osy pachnia艂y ca艂y dzie艅 kokosem ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶 przez wiele lat nie mia艂am nawet dost臋pu, teraz pojawi艂a si臋 okazja, wi臋c mam ochot臋 sprawdzi膰 par臋 kosmetyk贸w ;)

      Usu艅
  7. Prawd臋 powiedziawszy to nie mia艂am nigdy styczno艣ci z kosmetykami firmy Oriflame - nie, nie... Nie wychowa艂am si臋 pod ziemi膮 haha :D Koniecznie musz臋 co艣 zam贸wi膰 :) Pozdrawiam! :* xmadebymex.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Hahah, przez to zamawianie z katalog贸w wiele os贸b nie ma tak naprawd臋 do nich dost臋pu!

      Usu艅
  8. Z Orifflame mia艂am kiedy艣 jaki艣 peeling, wi臋c marki zupe艂nie nie znam. Te kosmetyki wydaj膮 si臋 bardzo fajne, zw艂aszcza serum. Za mleczkami te偶 nie przepadam.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Linia zdecydowanie zrobi艂a na mnie pozytywne wra偶enie :)
      Kto w og贸le lubi mleczka :O?! Ja si臋 chyba nigdy nie przekonam!

      Usu艅
  9. Kiedy艣 by艂am konsultantk膮. Dawno temu- my艣l臋 偶e oko艂o 11 lat. Kilka kosmetyk贸w bym sobie sprawi艂a zn贸w. Olejek fajny ale wola艂abym zrobi膰 kosmetyk sama w domu z olejk贸w kt贸re lubi臋. Jako艣 zosta艂a mi niech臋膰. Aczkolwiek Oriflame jest du偶o lepsze ni偶 Avon.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O tak, to prawda, nawet sam katalog wygl膮da du偶o lepiej ni偶 ten z Avonu!
      A czemu niech臋膰, z punktu widzenia konsultantki czy jednak wi臋kszo艣膰 kosmetyk贸w si臋 nie sprawdzi艂o?

      Usu艅
  10. Przegl膮daj膮c w zesz艂ym roku katalog odnios艂am wra偶enie, 偶e firma jest bardziej "luksusowa" od Avonu. Niemniej jednak nie skorzysta艂am z ich oferty. My艣l臋, 偶e ka偶da firma ma swoje pere艂ki tylko trzeba o nich wiedzie膰 ;-P Co do Avonu, to trafi艂am na kilka "nic nie robi膮cych" produkt贸w do piel臋gnacji. Ale znalaz艂am i ulubie艅ca :-) Ale um贸wmy si臋, peeling ci臋偶ko jest schrzani膰 :-D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To samo pomy艣la艂am, katalog wygl膮da艂 o wiele lepiej, ceny te偶 wy偶sze. Hah, to prawda, chocia偶 zdarza艂y mi si臋 te偶 peelingi buble :D. Ja z Avonu lubi臋 pomadki, czasem zam贸wi臋 jak膮艣 maseczk臋 albo w艂a艣nie peeling, ale do piel臋gnacji typu kremy do twarzy jako艣 nie mam przekonania i nawet nie ryzykuj臋.

      Usu艅
  11. Jako艣 nie lubi臋 tych kosmetykow katalogowych :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja mam do nich mieszane uczucia, ale generalnie lubi臋 przegl膮da膰 te katalogi ;D

      Usu艅
  12. Przepi臋kne opakowania ch臋tnie bym co艣 przetestowa艂a :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Polecam, szczeg贸lnie olejek i krem pod oczy :)

      Usu艅
  13. Mog臋 poleci膰 niekt贸re zapachy, Tobie Enigma i Love Potion powinny si臋 spodoba膰 ;) i podk艂ad GG uj臋drniaj膮cy - idealny dla lekkiego wyr贸wnania kolorytu.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja w艂a艣nie si臋 zajawi艂am na Love Potion :D! Nuty bardzo "moje" :)

      Usu艅
  14. Od lat nie mia艂am styczno艣ci z t膮 firm膮, w szufladzie mam jednak wod臋 toaletow膮 Delicacy, bardzo lubi臋 ten zapach na wiosn臋 ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. W艂a艣nie zauwa偶y艂am, 偶e sporo osob poleca zapachy :)

      Usu艅
  15. Niewiele z Oriflame mnie kusi, super, 偶e jeste艣 zadowolona :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ciekawa jak to b臋dzie przy kolejnych kosmetykach ;)

      Usu艅
  16. No i ten olejek najciekawszy :) jako艣 z oriflame mi nie po drodze..

    OdpowiedzUsu艅
  17. Oj kiedys by艂a moda na Oriflame i Avon. Niestety na tym pierwszym bardzo si臋 zawiod艂am i juz nie wr贸ce :/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Co Ci臋 bardziej zawiod艂o, kolor贸wka czy piel臋gnacja?

      Usu艅
  18. Oriflame stawia na natur臋. Sk艂ad kosmetyk贸w tej formy zawsze opiera si臋 na ekstraktach z ro艣lin. Dlatego ceni艂am, ceni臋 i b臋d臋 ceni膰 ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsu艅
  19. Ja z Ori lubi臋 krem uniwersalny Tender Care, ten"miodek" ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zam贸wi艂am go w艂a艣nie teraz, bo taki polecany a ja nie znam :). Wzi臋艂am jak膮艣 now膮 wersj臋, porzeczkow膮.

      Usu艅
  20. Ja mam ogromn膮 ch臋膰 wypr贸bowa膰 perfumy z tej marki, chyba na wiosn臋 zam贸wi臋 kilka zapach贸w i zobacz臋 jaka jest trwa艂o艣膰.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo! Zapachy strasznie mnie kusz膮, wi臋c b臋d臋 zamawia膰 pr贸bki :)

      Usu艅
  21. Ja tam nie mog臋 si臋 przekona膰 ani do jednej, ani do drugiej marki; kojarz膮 mi si臋 z mro偶onymi per艂owymi pomadkami, noszonymi przez tak膮 jedn膮 Bogd臋 (swoiste zdrobnienie od Bogumi艂a) :D

    OdpowiedzUsu艅