wtorek, 14 lutego 2017

KOBO | Limitowana kolekcja MATOWYCH POMADEK 💋

Dziś coś dla fanek matowych ust - piękna kolekcja zgaszonych matowych pomadek od Kobo Professional Matte Lips. Kobo ostatnio ciągle zaskakuje nowościami! Przyznam szczerze, że od momentu kiedy Daniel Sobieśniewski rozpoczął współpracę z marką, Kobo stało się jedną z moich ulubionych polskich marek kosmetyków kolorowych (zaraz obok Inglota!). Wprowadzane nowości są teraz bardzo na czasie, mają boskie kolory i formuły. Dokładnie taka jest też limitowana seria pomadek, którą dziś pokażę Wam z bliska :).

To jedne z najfajniejszych pomadek jakie ostatnio testowałam: są bardzo mocno napigmentowane, świetnie się noszą i są trwałe. Nie wysuszają ust tak jak matowe pomadki w płynie, ale też nie mają aż tak mocno matowego wykończenia (jednak weźcie też pod uwagę, że moja lampa, której używam do robienia zdjęć dodatkowo podkręca blask, więc pomadki w rzeczywistości są bardziej matowe). Pomadki ładnie pachną, mają proste złote opakowania na magnes i mają cudowne zgaszone kolory. Uwielbiam tę kolekcję <3.


Pomadki kosztują tylko 16,99zł (Drogerie Natura), więc stosunek ceny do jakości wypada bardzo korzystnie. Formuła nie jest tępa ani nieprzyjemna, choć znam też matowe pomadki o bardziej kremowej, jedwabistej formule (ale nie ma co się czepiać Kobo, bo też są w porządku). Właściwie wszystkie kolory z serii bardzo mi się podobają choć do moich ścisłych faworytów zaliczyłabym trzy z dostępnych pięciu odcieni.


BURNED RUBY 413 | To najbardziej efektowny odcień z serii - ciemny burgund. Na zdjęciu wyszedł trochę zbyt fioletowo, bo pomadka w rzeczywistości bardziej wpada w bordo. Cudowny, jagodowy kolor, uwielbiam takie odcienie jesienią i zimą <3.


SMOKED WOOD 414 | Kolejny rewelacyjny odcień, mocno zgaszony, chłodny. Spodoba Wam się jeśli gustujecie w modnych szaro-brązowych kolorach, ale nie chcecie zbyt trupiego efektu. Ten jest moim zdaniem w sam raz!


YOUR FREEDOM 415 | Średnio nasycony odcień, również przybrudzony, ale bardziej ciepły, herbaciany. 


WALK OF FAME 415 | Zgaszony koral, odpowiedni jeśli lubicie ciepłe, koralowe pomadki, ale nie szukacie niczego pastelowego ani neonowego. Ja go lubię akurat mniej, bo ostatnio rzadko noszę koralowe odcienie.


ROSE DESERT 417 | Najbardziej dzienny odcień w typie zgaszonego nude / beżu. Idealny do wszelkich dzienniaków, ładny, brudny, uwielbiam go :).


Bardzo polecam Wam tę serię, jest naprawdę świetna :). Pigmentacja super, formuła, kolory i trwałość też. Kolekcja jest limitowana, więc lepiej brać póki jest, a wciąż raczej bez problemów dostaniecie ją w Drogeriach Natura. Jeśli już skusiłyście się na któryś z odcieni to dajcie koniecznie znać czy Wam również tak przypadły do gustu!


42 komentarze:

  1. Podobają mi się : SMOKED WOOD 414 i ROSE DESERT 417.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje dwa codzienne typy, Rose Desert pasuje do wszystkiego :)

      Usuń
  2. Oglądałam Rose Desert, ale jestem dużo jaśniejsza, przez co u mnie ta pomadka wygląda na zdecydowanie ciemniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno, ale powiem Ci, że ten odcień u mnie na zdjęciu też tak jasno jakoś wyszedł, bo jak się nim maluję to wcale nie wygląda u mnie jak taki delikatny :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. I chyba cieszy się powodzeniem, bo widzę że ten odcień znika z półek w pierwszej kolejności :)!

      Usuń
  4. Super zdjęcia! :) Pomadki wyglądają atrakcyjnie. Mnie najbardziej spodobała się Rose Desert. Będę miała na nią oko. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)! Polecam, jest fajna na co dzień :)

      Usuń
  5. Wszystkie mają w sobie coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam te pomadki! Mają świetne kolory, bardzo oryginalne ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Takie zgaszone, brudne, ciężko znaleźć podobne w drogerii :)

      Usuń
  7. Wyglądają bombowo. Mnie osobiście kolory 414 i 417 przypadły najbardziej do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwa kolory używam najczęściej :)

      Usuń
  8. Akurat są na promocji za 10 zł z groszami:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, grzech byłoby się nie skusić :D

      Usuń
  9. Burned Ruby i Smoked Wood to totalnie moje klimaty! ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. 413 jest po prostu przepiękny! Mega mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest boski, a taki odcień o dziwo wcale nie tak łatwo dorwać, zwłaszcza stacjonarnie :)

      Usuń
  11. Wszystkie super, ale ten burgund ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne opakowania! Burgund cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam matowe pomadki, a kolorki są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie udała im się ta kolekcja :)

      Usuń
  14. Piękne kolory i jeszcze te piękne opakowania <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam je niedawno w Naturze - tak mi się podobały, że nie mogłam się zdecydować, jaką wybrać. Koniec końców... nie wzięłam żadnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory na żywo sa o wiele ciemniejsze niż na zdjęciach. Biegłam na darmo do natury...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram sie zawsze oddac kolory najlepiej jak umiem ale nie jestem profesjonalnym fotografem...

      Usuń