niedziela, 19 lutego 2017

MANICURE HYBRYDOWY | Hybryda z Born Pretty Store

Hej! Tym razem pod lupę wezmę kolejny chiński lakier hybrydowy, jednak nie taki 'no name' z Aliexpress, a hybrydę z Born Pretty - sklep ma swoje lakiery zarówno tradycyjne jak i hybrydowe. Z tymi zwyczajnymi miałam kiedyś do czynienia i były bardzo fajne (seria holograficzna), więc pora sprawdzić hybrydowe, które kosztują tyle co nic, bo niecałe 2$ za sztukę (5ml). Mam kilka kolorów, ale na pierwszy rzut wybrałam ciemną klasyczną czerwień, którą bardzo lubię nosić zimą.



KOLOR I EFEKT | Mój odcień to 007 z czerwonej serii (tu macie link). Kolor jest piękny, ciemna, klasyczna czerwień, w rzeczywistości może nawet ciemniejsza niż na zdjęciach. Wydaje mi się, że jest trochę podobna do Deep Red z Semilaca, którą kiedyś miałam, jednak nie kupiłam tego koloru ponownie, więc nie mogę ich bezpośrednio przyrównać do siebie. Oczywiście ładnie się błyszczy i dobrze współpracowała z tak naprawdę przypadkową bazą i top coatem, które miałam pod ręką z innej marki.

FORMUŁA I KRYCIE | Też na plus, odpowiednio gęsta, nie rozlewająca się na skórki. Pigmentacja też jest bez zarzutu, bo dwie w miarę cienkie warstwy wystarczyły mi do uzyskania 100% koloru.

TRWAŁOŚĆ I ODMACZANIE | Mam problem z określeniem trwałości, bo mam teraz cieńsze i bardziej miękkie paznokcie niż zazwyczaj, więc wszystko trzyma się też na nich trochę gorzej. Po tygodniu zaczęła się lekko podważać od nasady, więc po prostu ją usunęłam, choć nie było odprysków. Wydaje mi się, że w normalnych warunkach trzymała by się u mnie standardowo. Z kolei z odmoczeniem hybrydy nie było żadnego problemu, już po 5 minutach w acetonie można było zacząć ściąganie z płytki.


Kolorem jestem zachwycona, takiej czerwieni mi właśnie brakowało, a pozostałe właściwości też wydają się okej. Jak wspomniałam mam jeszcze kilka kolorów do wypróbowania, więc na pewno dam Wam za jakiś czas znać jak spiszą się pozostałe. Póki co myślę, że jeśli kusi Was jakiś kolor można wziąć na spróbowanie (i jak zawsze przypominam Wam kod na dodatkowe 10% zniżki - KP9J61).

23 komentarze:

  1. Piękny kolor, jestem w szoku, że hybryda z BPS sprawdziła się tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :)! Sprawdziła się nawet lepiej niż niejedna marka z wyższej pólki cenowej ;)

      Usuń
  2. bardzo podoba mi się kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier bardzo ładny, taki klasyczny :) A co to za opaska (?) na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja też, często sięgam po takie czerwienie :)

      Usuń
  5. A ja się trochę obawiam zamawiać hybrydy z chin..

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem za kupowaniem polskich produktów więc na twoim miejscu wolałabym jednak zaopatrzyć się w tego semilaca, o którym piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nie raz, nie dwa pisałam o hybrydach z Semilaca, których mam całkiem sporo ;)

      Usuń