wtorek, 7 lutego 2017

NOWOŚCI: BLEND IT, KOBO, MAC, ORIFLAME, KSIĄŻKA DITY VON TEESE

Tak jak obiecałam, przychodzę dziś z nowościami :). Kilka zakupów już okazało się bardzo trafionych, ale niestety trafiłam także na niewypały (a przynajmniej takie wydają się w pierwszym starciu). Cóż, u mnie jednak sprawdza się zasada, aby nie kupować na spontanie - zawsze lepiej wychodzę jeśli wcześniej zrobię porządne rozeznanie w internecie ;).


KOBO Paletka matowych róży | Piękna paletka matowych róży od Kobo. Zdecydowanie warta uwagi jeśli lubicie mat na policzkach! Dopiero się ze sobą zaznajamiamy, ale już moim faworytem został odcień pierwszy z prawej, najbardziej brudny z tej trójki <3.

BLENDT IT Gąbeczki | Długo czaiłam się na oryginalny Beauty Blender, ale w końcu trafiłam gdzieś na gąbeczki Blendt It, które wiele z Was porównywało do słynnego oryginału. Nie są drogie, więc wzięłam je na próbę i nie żałuję. Cudowne, miękkie, dla mnie rewelacja! Nałożenie podkładu zajmuje mi jeszcze mniej czasu, a mniejsza gąbka do korektora jest bardzo przydatna jeśli nosimy długie paznokcie ;). Do tego ten boski marmurkowy deseń!

RAINBOW HIGHLIGHTER Tęczowy rożswietlacz z Aliexpress | Szalone tęczowe rozświetlacze od razu mi się spodobały, bo zawsze lubiłam takie nietypowe kosmetyki. Nie zrobiłam jednak większego rozeznania i kupiłam spontanicznie jakiś tani rozświetlacz no name. Okazało się, że to marna podróbka Bitter Lace Beauty, ale sama już nie wiem który jest ten pierwszy i najlepszy (Bitter Lace Beauty? Chaos Makeup?). Tak czy inaczej, ten mój jest kiepski i mało rozświetlający, nie warto było kusić się na tanioszkę, ale kupując go nie wiedziałam, że ten oryginalny jest tak zupełnie inny. Choć drogi to chyba nad nim pomyślę, bo efekt tęczy na policzkach wygląda mega * . *.

MAC Tan Pigment | Bardzo mnie ucieszyło pojawienie się nowych (choć tak naprawdę starych) odcieni pigmentów w wersjach mini z MAC. Co prawda w Krakowie są permanentnie wykupywane, ale udało mi się utrafić na boski Tan - idealny odcień na lato.


ORIFLAME Eclat Mademoiselle | Do mojej gromadki perfum dołączył Eclat Mademoiselle (a na drugim planie widzicie wersję dla mężczyzn Lui). Z zapachem się dopiero poznaję, ale co jest ciekawe, nie mogę się zdecydować czy to zapach bardziej dzienny czy wieczorowy. Moim zdaniem fajnie się wpisze i tu i tu. Kompozycja oparta jest na białym hibiskusie, bardzo kobieca :). Męski odpowiednik też mi się podoba, jak na męski zapach jest lekki i delikatny co uważam za duży plus.


POMADKA UTLENIAJĄCA z kwiatuszkiem | Czy Wam też tak bardzo się podobają te transparentne pomadki z zatopionym kwiatkiem :)? Moja jest oczywiście z Chin (kojarzę je tylko z ali i tym podobnych). Wygląda fajnie, ale szału nie robi i trochę dziwnie smakuje...

MAYBELLINE Color Tattoo & Affinimat | Ostatnio zupełnie przypadkowo trafiłam na jakąś hiper promocję na kolorówkę w moim najbliższym Daily. Rzadko tam zachodzę, ale 70% zniżki skutecznie mnie zachęciło do zrobienia małych zakupów. Jestem wielką fanką Color Tattoo, mam masę odcieni, część nawet takich, które nigdy nie trafiły do Polski, bo wprost uwielbiam te cienie. Są bardzo trwałe, pięknie się rozprowadzają i można używać ich w roli bazy pod cienie. Po obniżce kosztowały parę złotych, więc bez zastanowienia wzięłam dwa kolory, których nie mam: biały i srebrny. Biały bardzo odbiega jakością od pozostałych :(! Zbija się w grudki i koszmarnie rozprowadza, nie wiem co jest nie tak akurat z tym kolorem... Z Maybelline lubię też podkład Affinitone, a że nie próbowałam jego matowej wersji to również się skusiłam, ale nie zapowiada się najlepiej. Coś mi światło, że jest bardzo polecany, ale po powrocie do domu okazało się, że jednak coś kompletnie mi się pomieszało, bo podkład zbiera okropne oceny ;).


URODA POLSKA Melisa | Uroda Polska podesłała mi kilka kosmetyków z serii Melisa. Fajnie pachną, tak świeżo i orzeźwiająco (od razu zwróciły uwagę mojej mamy, która lubi takie świeżaki). Wypróbowałam także krem do twarzy, lekki, nietłusty i co ważne niezapychający. Dam Wam znać coś więcej jeśli poużywam ich trochę dłużej.


JOANNA Oleje Świata | Znacie balsamy w słoiczkach z serii Oleje Świata od Joanny? Ja jestem fanką pomarańczowego, który pachnie świeżymi pomarańczami i jest bardzo tłusty - idealny na usta. Znam też kokosowy, a ostatnio wpadł mi w ręce również oliwkowy, też bardzo fajny.

PIERRE RENE Royal Lashes | Nowym tuszem, który biorę pod lupę w tym miesiącu jest Royal Lashes od Pierre Rene. Ciekawe czy sprawdzi się równie fajnie co matowa pomadka i trio do konturowania :).


Ostatni już zakup, do którego przymierzałam się już od ponad miesiąca czyli piękny album Dity von Teese 'Bądź piękna - Sztuka ekscentrycznego Glamour'. Bardzo lubię Ditę, uwielbiam jej inspirujący styl od wielu lat, więc album wydawał się jakby idealny dla mnie. Jest przepięknie wydany, mnóstwo świetnych fotografii, bardzo ciekawe porady (szczególnie zainteresował mnie rozdział o perfumach).


43 komentarze:

  1. pomadki z kwiatuszkiem wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się gąbeczka, ma świetny marmurkowy wzór. A takich przeźroczystych pomadek nie widziałam wcześniej - cudak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz fajnego wzoru zaskakuje też pod względem tworzywa, jest bardzo miękka ^ ^

      Usuń
  3. Rzadko mi się zdarza, że czytam post i chciałabym wszystko! Niezła ta pomadka z kwiatkiem, lubię takie bajery:)Blend it kupię na pewno. Jestem ciekawa tego zapachu Oriflame. Pigment MAC ma super kolor, oczami wyobraźni już siebie widzę w takim makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha niedobrze dla portfela :D! Zdecydowanie polecam Blend It (już wypróbowana i jest boska!) no i pigmenty z MACa :). Niekoniecznie tylko Tan, bo równie ładny jest też Naked i Vanilla <3

      Usuń
  4. Zazdroszczę książki Dity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się skusić, warto ją mieć :)

      Usuń
  5. Ta książka mi się marzy. Dita jest śliczna < 3
    Z Color Tattoo mam też spooro odcieni i wszystkie lubię (srebrny, czarny, nude).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Ditę, więc książka musiała być moja :D. Ja też... oprócz białego!To chyba jedyny, który im się nie udał :(

      Usuń
  6. Te pomadki z kwiatkiem mnie kusiły, ale jak zobaczyłam cenę odstraszyły ;) z Ali raz mam na nie chęć, raz stwierdzam, że lepiej nie i jak widać dobrze, że się nie skusiłam. A gdzie kupiłaś gąbeczki?Urodę używałam - lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gąbeczki blend it są dostępne na stronie mintishop.pl

      Usuń
    2. Dokładnie, na minti :)
      Ja jestem ciekawa jak te droższe pomadki z kwiatkiem wypadają, bo ta moja szału nie robi ;)

      Usuń
  7. Pomadki z kwiatkiem są teraz w promocji w hebe, ale jakoś mnie nie kuszą ;) Zdecydowanie wolę płynne matowe pomadki w intensywnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że mają je w Hebe! W którym miejscu są?

      Usuń
  8. Dita to prawdziwa kobieta z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Wygląda super, ale też sprawdza się fantastycznie :)

      Usuń
  10. Szminka z kwiatkiem świetnie się prezentuje, też chciałam ją zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że trzeba by zrobić rozeznanie wśród marek tych szminek, bo ta moja to taki średniak..

      Usuń
  11. MAYBELLINE Color Tattoo & Affinimat uwielbiam tak samo jak paletke róży z kobo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paleta jest super, piękne odcienie i mocna pigmentacja :)

      Usuń
  12. Widziałam tę książkę kiedyś w Empiku i bardzo mnie zaciekawiła. Mam nadzieję, że uda mi się ją kiedyś przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to taka książka, którą trzeba mieć, bo będzie się chciało do niej wracać :)

      Usuń
  13. Jejku jaka śliczna jest ta gąbeczka :)
    Świetnie wygląda ta pomadka z kwiatuszkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same cudeńka w tym wpisie, a marmurkowa gąbeczka strasznie mi się podoba :) Jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh mi też, taki prosty ale trafiony pomysł na wzór :D

      Usuń
  15. Mam tę paletkę róży i ten sam jest moim faworytem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Okropnie jest wrócić do domu i przekonać się, że produkt to jednak paskudny bubel - u mnie tak się stało z podkładem Bourjois healthy mix - tak bardzo polecany, taki super żółty ton - a po nałożeniu dosłownie po kilku sekundach zrobiła się pomarańczka. Smuteczek ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam go dawno temu, miał wtedy z pewnością inną formułę i wtedy się lubiliśmy. Z podkładami to jest jednak prawdziwa loteria, bo opinie to jedna sprawa, a to druga to jak podkład będzie się zachowywał na naszej skórze - nigdy w sumie nie wiadomo :/

      Usuń
  17. z tego co mi wiadomo, na pomysł pomadki z kwiatkiem wpadła ta firma http://kailijumei.tictail.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki za podpowiedź! Ta moja jest z jakiejś innej ;)

      Usuń
  18. Książka Dity bardzo fajnie. Myślałam o niej na prezent dla mamy. Ale zastanawiam się czy dobrze;) Pozdrawiam

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------
    https://panimargareta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. pomadka rzeczywiście robi wrażenie, ale jeszcze takiej nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  20. Tęczowy rozświetlacz ma też Makeup Revolution, ale nie wiem jak z jakością, bo nie widziałam go na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie fajnie wyglądają te gąbeczki ! Kuszą mnie od jakiegoś czasu, ale podobno są wykonane z innego materiału i nie dają takiego efektu jak BB, dlatego ciągle się waham...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten biały cień z Color Tattoo to "45-Infinite White"? Ja mam właśnie ten i jest koszmarny do rozprowadzania na powiece. Jedyne do czego widzę sens jego używania to rozświetlenie wewnętrznego kącika. W sumie właśnie przez niego jakoś tak nie mam chęci na inne kolory z tej serii - był moim pierwszym i trochę mnie zraził.

    OdpowiedzUsuń
  23. Polecam Blend it każdemu kto pyta mnie czy ta gąbeczka się sprawdza. Jak dla mnie to najlepszy zamiennik BB. A jak mam być szczera to dla mnie osobiście jest nawet lepsza. Fajniej mi się z nią pracuje. <3
    A albumu Dity zazdroszczę Ci bardzo.
    Cieplutko pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ponad miesiącu używania mogę powiedzieć, że Blend It jest naprawdę meeeega dobra i przyjemna w użytkowaniu ^ ^

      Usuń