poniedziałek, 20 lutego 2017

POMADKA MIESIĄCA | REVLON Love is On

W ciągu ostatniego miesiąca zdecydowanie najczęściej sięgałam po czerwone pomadki, bo to taki mój 'zimowy' kolor na ustach. Moją ostatnio ulubioną czerwienią okazał się z jednej strony prawdziwy klasyk, a z drugiej nowość - pomadka Love is On od Revlon. Mam jakiś sentyment do tej marki, pewnie przez wzgląd na Colorstay, jeden z moich pierwszych podkładów, który lubię tak naprawdę do dziś. Moja pierwsza czerwona "wyjściowa" pomadka także była tej marki, ale już nie pamiętam jaki dokładnie był to odcień. Z kolei Love is On jest nowością w serii Super Lustrous, ale ma kolor najbardziej klasycznej czerwieni jaką można sobie wyobrazić <3.


Odcień został podobno stworzony tak, aby pasował do każdego typu urody. Faktycznie nie jest ani ciepły, ani chłodny, to po prostu całkowicie neutralna czerwień, typowy klasyk. Jeśli tylko dobrze czujecie się z czerwienią na ustach to polecam, dla mnie ten odcień też jest fajnie dobrany. Dodatkowo na plus na pewno trwałość, jak na kremową pomadkę jest bardzo dobra. Nie wysusza też ust i co ważne: nie rozlewa się poza ich kontur.

Jak widzicie wykończenie jest kremowe, lekko połyskujące. Zaskoczył mnie z kolei zapach, fajny, ale zupełnie nietypowy jak na pomadkę. Dopiero później doczytałam, że został zainspirowany jakimś eliksirem Kleopatry i jest miksem róży, brzoskwini i białego piżma. Myślę, że nie każdemu może przypaść do gustu, choć mi się podoba, więc polecam przed zakupem po prostu powąchać tester w drogerii ;).



Fankom czerwieni zdecydowanie polecam. Kosztuje około 30zł. Jeśli lubicie trochę żywsze czerwienie to mogę polecić też z Revlona odcień Gladiolus z serii Ultra HD, ale te pomadki są już bardziej "masełkowe", więc z jednej strony mają super konsystencję, ale z drugiej te mocniejsze kolory będą wymagające.

40 komentarzy:

  1. piękna czerwień <3 A Twoje usta są stworzone do takich intensywnych kolorów :) Podziwiam precyzję aplikacji, mi tak nigdy nie wychodzi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^ ^ :) Najlepiej wychodzi mi malowanie takim dość cienkim pędzelkiem do eyelinera :)

      Usuń
  2. Uwielbiam czerwień :) Prezentuje się zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, mój ulubiony kolor w zimowych miesiącach :)

      Usuń
  3. kolor przepiekny ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna czerwień :)tez kocham ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, ma idealny odcień :)

      Usuń
  6. Przepiękny odcień, chociaż ja wole delikatniejsze odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna czerwień, ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też ją mam i uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam ale prezentuje sie pieknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero niedawno pojawiła się w ofercie :)

      Usuń
  10. Wow ! Uwielbiam czerwienie na ustach ,muszę koniecznie sprawdzić ten odcień !

    OdpowiedzUsuń
  11. Obłędnie prezentuje się na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekny kolor! I opakowanie fajne spodobala mi sie ta szminka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest inne niż w przypadku pozostałych pomadek, oczywiście zyskuje :)

      Usuń
  13. A pese a atunse fun awọn itọju ti awọn orisirisi ilera isoro, nipa lilo a oògùn ti o ti a ti pese ati ọkà le ni arowoto ni arun patapata.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna!!! W ogóle zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  15. o wow, piękna, ale ja nie mam jakoś śmiałości w takim kolorze wyjść do ludzi"... :)

    OdpowiedzUsuń